Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihmistyyppi ärsyttää sinua?

Vierailija
30.06.2021 |

Olen huomannut, että ihmiset, joiden käytös minua ärsyttää ovat keskenään hyvin samanlaisia.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jonka kanssa ei voi sopia mistään ilman kovaa tuskailua ja eri vaihtoehtojen välillä arpomista. Tyyliin kahvilla ei voi käydä ihan missä hyvänsä. Sitten kun paikka ja aika sovitaan ja olen jo itse matkalla paikalle niin tulee tekstiviesti, jossa perutaan koko homma.

Tämä!!! Ihmesäätämistä pienenkin asian kanssa.

Vierailija
82/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit maailmanparantajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulle, joka kommentoit, että nuo MBTI-testit eivät ole luotettavia: eivät tietenkään ole ja kaikki sen tietävät, jotka niistä on kiinnostuneita ja käyttää niitä arjessa. Se ei ole pointti. Voi ajatelle, että "ne jotka vaikuttavat käytökseltään kuin stereotyyppinen peruskuvaus ESTJ:stä".  Ei se tule uutisena.

Ihan samallalailla epäluotettavaa on kenen tahansa toisesta tekemät yleistyksen arjessa. Työkaverini on vaikka tosi tunteellinen. Ok. Ehkä, mutta millä mittarilla tieteellisesti sanot, että hän nimenomaan edustaa tunteelisten joukkoa? Ei millään. Kaikki nää omat havainnot ja kokemukset arjessa on ihan tasan ja tarkkaan epätieteellisiä ja epätarkkoja. Tässä ei nyt tehdä tieteellisiä kokeita. 

Ja sama työkaveri voi olla kotona ihan kivikasvo ja koko perheen jämptein tyyppi. Työminä ja vapaa-ajan minä voivat erota jopa noiden analyysien yli täysin.

-eri

Niin samaa mieltä!

Vierailija
84/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla on liian vahvat ennakkoasenteet.

Vierailija
85/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joita ärsyttää muiden iloisuus ja positiivisuus. Mitä se on teiltä pois? Siis jos se ihminen ei ole tykyttämässä sulle sitä positiivisuuttaan niin miksi jotkut suorastaan ärsyyntyy siitä että juttelet MUIDEN kanssa ja hymyilet ihmisille? En tajua.

Ja ei, en ole mikään hypettäjä!

Jos se on liiallista ja esimerkiksi töissä vain vaikeuttaa asioita. Esimieheni on tällainen. Työntekijät ovat olleet useamman kerran lirussa sen takia, kun pomo ei pysty kohtaamaan olemassa olevaa tilannetta vaan vääntää kaiken positiiviseksi eli välttelee kaikkea ei niin mieluisaa. Kyllä, olen juuri tästä syystä vaihtamassa työpaikkaa.

Vierailija
86/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei mieti lukemaansa yhtään, vaan käy ennakkoasenteellisesti päälle kuin yleinen syyttäjä.

Vierailija
87/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijat. Kaksinaamaiset, negatiiviset, sekä muita ylenkatsovat ihmiset.

Vierailija
88/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka eivät ota mitään kantaa asoihin kun esim pyydetään ehdotuksia mutta jälkeenpäin jälkiviisastelevat että olisi pitänyt sitä ja tätä. No avaa suusi kun on tilaisuus.

Vierailija
89/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naiivi luonne tai esittää koko ajan töissä ainakin eräs nuori nainen olevansa kuin tieto Sanakirja joka kävelee ja puhuu. Ärsyttävän platoninen ja pikkumainen pikku sielu. En kyllä ymmärrä miten kukaan jaksaa omassa kuplassaan olla kuin kumipallo, yhtä tympeä.

Itsekeskeisyys ja täydellisen nirppanokan asenne vituttaa eniten jos pitää joka päivä sietää.

Vierailija
90/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka viljelee sanaa ”narratiivi”.

Vierailija
91/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en osaa, en tiedä, en uskalla"  ,eli pelkuri joka ei edes mieti mitään saati että kokeilis tai ottas asiasta selvää.

Vierailija
92/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisser. Näiden seurassa ei tee mieli sanoa yhtään mitään.

Vierailija
93/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset joiden mielestä vain ja ainoastaan heidän mielipiteet ja tekemiset ovat oikeanlaiset.

Ihmiset jotka puhuvat päälle, ja varsinkin kun puhuvat päälle ja kääntävät keskustelun itseensä kuinka paljon parempia he itse ovat ties missä asioissa.

Muista ihmisitä oikesasti ilkesästi puhuvat ihmiset, sellaiset joista oikein huokuu se oma pahaolo ja huono itsetunto.

Kuinka monella tuli näitä kirjoittaessa mieleen joku tietty henkilö? :D

Vierailija
94/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseläni nousee karvat pystyyn vanhana,oletukset luulot? Kun voi suoraan kysyä. esim.Profilini ei määritä minua,eikä puketumiseni.Pukeudun puhtaat vattet,käyn suihkussa. Nyt kun on kuuma,hikoan illalla.pika ohjelmalla shortsit ymm.pesukoneeseni ja aamulla ovat vaatet kuivat mutta puhtaat.Saman laisia voi olla useampi T-paita kaapissa.Lidin poiisto hintalla ostettu,väri valintaa ei kenties mahdolisuus valita. Huomautetaan vaateistani tahdditomasti. Tai kun olin nuori,yksi monista siskoistani kysyi yhdeltä siskoltani: Miksi hänellä ei koskaan koruja,eikö pidä koruista? osuvasti siskoni vastasi: Aiton kultaan hänellä ei varaa ja katin kultaa hän ei pidä!Närkästyin juuri tuosta prfilini määritelystä,luulosta. Hyvä ystäväni matkan takaa,s-posti kertoi kuulumiset ja kampaaja käyntinsä,hiusten värjäys. Loppun pidät varmaan minua turhamaisena kun haluan näytää hyvältä,myös puolisolleni ja itselleni.En suikaan pidä turhamaisena. Korona vuosi kun asun yksin,ei puolisoa. Vuosi kymenien hiusten värjäys, permis ymm.Hius lisäketkin nipsuina.Tressi surut.Hiukseni todella huonot. Olen ne itse ajanut koneella pois. Vahvistuu ja aamulla ei ärsytä lätänä hius pehko  kylpyhuoneen peilistä ensimäisenä,On myös vapautavaa itseleni. Pipo tai huivi tai lätsä päässä aina. Joten kukaan ei hiuksiani edes näe.Onko kalju vai muutama hius jäljellä?Todella huomautukset,oletukset luulot toisen profilin määritys ulkonäöstä,vaatetus saa kiehuu.En itsekään määritä ihmisä ulkoisten elementejen mukaan, en ihonvärin,uskonon tai syntyperän mukaan..En kuvitele en luule?Anetaan kaikien olla omia: ihmisenä.Älkää menkö henkilökohtaisuuksiin.( anteksi kirjotus virheet luki  häirö en itse näe)

Vierailija
95/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset... 

Passiivisagressiiviset marttyyrit, uhriutujat ja selän takana pahaa puhuvat. 

Pinnalliset, teennäiset ja teeskentelevät ihmiset. 

Avuttomat ja epävarmat ihmiset. 

Loputtomiin jahkaavat. Ymmärrän, että päätösten tekeminen ei ole aina helppoa, mutta sellainen ikuinen pitäiskö vaiko eikö pitäisi-jahkaaminen.

Ammattivalittajat, joille ei kuitenkaan mikään ehdotettu ratkaisu ole edes harkitsemisen arvoinen.

Toisaalta ne, joilla on joka asiaan ratkaisuehdotuksia vaikka niitä ei edes kysytä. 

Vierailija
96/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha haukkumis ketju! Luin eka sivun ja riitti.

Vierailija
97/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistyyppi, joka minua ärsyttää: Ihmiset, jotka paasaavat MTBI:stä, vaikka todellisuudessa eivät ymmärrä koko teoriaa. Psykologiaa puoskareille parhaimmillaan.

Täälläkin joku jonkun stereotyypin vuoksi on julistanut vihaavansa esimerkiksi entx-tyyppejä pomottelun vuoksi, vaikka teorian mukaan entj ja entp ovat funktioiltaan päinvastaiset eli monin osin aivan erilaisia - puhumattakaan yksilöeroista. Stereotyyppinen entp ei ole pomottaja. Toki juuri kyseinen kirjoittaja ei avannut tarkemmin, mutta vastaaviin tuomitsemisiin on tullut törmättyä liikaa.

En tiedä, kuinka moni teistä on tuohon vanhentuneeseen teoriaan perehtynyt, mutta netissä ainakin monet xnxx-tyypin saaneet vaikuttavat pitävänsä itseään jotenkin poikkeuksellisen erityisinä, luovina tai syvällisinä. Se sana intuitiivinen ei edes tarkoita arkikielen intuitiivisuutta.

Toisaalta aivan sama millä kukakin yrittää päteä, tehkää se päteminen edes sen verran tyylillä, että opettelette ne asiat kunnolla, joilla pädette.

Vierailija
98/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti, joka pitää omia mielipiteitään faktoina ja ainoina tulkintoina eri asioihin.

Vierailija
99/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka mitätöivät, vähättelevät ja arvostelevat muita ihmisiä. Eivät ymmärrä ,että negatiivisen kiertoon laittaminen murentaa henkilön omaa itsetuntoa.

Vierailija
100/116 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita nimittelevä henkilö joka ei ole omaan elämäntilanteeseensa tyytyväinen.