Millainen ihmistyyppi ärsyttää sinua?
Olen huomannut, että ihmiset, joiden käytös minua ärsyttää ovat keskenään hyvin samanlaisia.
Kommentit (116)
Positiivisuus on siis ihan oikeastikin perseestä?
Teinityyliin pukeutuva aikuinen "teini"nainen joka haukkuu koko ajan ystäviään takanapäin, puhuu itsestään koko ajan "mä/minä sitä ja tätä minäääh" Todella rasittavaa ja ärsyttävää, haluavat yleensä vielä kehuja ja jos et kehu muutut pian "vihamieheksi" teiniaikuisen vihamieslistan joukon jatkeeksi. Keskittyy itsensä korostamiseen, toisten haukkumiseen, pinnallisiin aiheisiin ja valehteluun. Kuviin joko vedetään vatsa sisään bikinikuvissa tai sitten eletään tyyliin viikko salaatinlehdellä "katsokaa ja kehukaa minua, minä, minääääh"
Vierailija kirjoitti:
Suppea elämänkatsomus
Ja tähän yhdistettynä ehdottomuus. Ei edes yritetä ymmärtää toisen näkökantaa vaan se jyrätään vääränä samoin tein.
Eihän sille suppealle elämänkatsomukselle välttämättä sinänsä mitään voi, koska tämä tulee usein jo edellisiltä sukupolvilta. Avoimmuutta voi kuitenkin harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Yltiöpositiiviset ihmiset jotka antavat "ihania ohjeita". "Hei älä nyt viitsi olla masentunut ajattele positiivisesti vaan niin kyllä se siitä... Hih hih vai mitä".
Sinä olet juuri niitä joita ei voi koskaan miellyttää. Ainoa mikä teistä on hauskaa on muiden haukkuminen ja ne juorut. Yök.
Vanhempiaan haukkuvat. En tiedä, onko sattumaa. Kaikki tuntemani ovat itse huonoja vanhempia, vaikka vakuuttelevat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yltiöpositiiviset ihmiset jotka antavat "ihania ohjeita". "Hei älä nyt viitsi olla masentunut ajattele positiivisesti vaan niin kyllä se siitä... Hih hih vai mitä".
Sinä olet juuri niitä joita ei voi koskaan miellyttää. Ainoa mikä teistä on hauskaa on muiden haukkuminen ja ne juorut. Yök.
Jaa tää kuvaus näköjään osui sinuun. No eipä siinä sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuus on siis ihan oikeastikin perseestä?
Liiallinen on hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Pakkopositiiviset, joiden mielestä epäkohtiin ei saa puuttua, koska se on negatiivisuutta ja valittamista.
Pitäisi vain hirnua kuin puuhevonen, että ihana ilma tänään, kun nurkan takana jotain lasta vedellään takaapäin. Näin karrikoidusti.
Nykyisin ajatellaan sitä mitä ruokit se kasvaa. Jos olet rakentava etkä hauku muita, sillä pääsee pitkälle.
Positiivisuus on terve selviytymismekanismi, negatiivisuus on epäterve. Psykologia sanoo näin!
Eli, olet väärässä. Ja moni ei sinunlaisia ihmisiä siedä, eihän teihin voi edes luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vittuasä oikein selität.
Avuttomat.
Mitään ei voi tai kannata tehdä, kun tuet menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se osui että olen sietänyt sinunlaisia ihmisiä ihan tarpeeksi. Epäluotettavia, aina negatiivisia ja lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta sanoa.. mutta todella iloiset ihmiset vie voimat. En jaksa koko aikaa hypettää mukana hymyssä suin.
Niin liika on liikaa myös iloisuudessa. Tunnen yhden tapauksen joka jaksaa hypettää vaikka jotain 2kk etukäteen varattua lomareissua niin kovasti, että on jo suunnittelemassa ja sopimassa seuraavaa kuutta saman laista vain eri kokoonpanoilla, kun on niin tosi kivaa mennä. Että ensin mennään näin kahden kesken, seuraavalla lomalla miehet mukaan, sitten seuraavalla kerralla isolla tyttöporukalla, sitten seuraavalla kerralla kaikki voisi ottaa niiden kumppanit taas mukaan, sitten voitas taas viettää tyttöjen laatuaikaa kahden kesken uudella reissulla ja voi sitä riemua! Niin ja sitten kaikkia reissuja pitää suunnitella hyvissä ajoin whatsapp ryhmässä ja sitten muistellaan vielä jälkikäteen kuinka kivaa ja ihanaa oli taas. Ei sillä tykkään minäkin reissuja tehdä ja olen iloinen ihmisistä ympärilläni mutta mulle riittä kun sanoo onpa kiva mennä, sitten vietetään kiva reissu ja sanotaan reissun lopuksi kiitokset ja heipat.
Sellaiset jotka eivät hyväksy muiden mielipiteitä ollenkaan tyyliin kirjoitus "minä olen tätä mieltä asiasta K, koska MINÄ olen tätä mieltä ja piste. Minun mielestäni tämä bändi/ruoka/vaate on paras koska se on paras. Ensinnäkin asia on NÄIN ja minä ajattelen minä!" äärettömät ärsyttävää ja rasittavaa käytöstä. Sitten kun vaikka kirjoitat pitkän asiallisen perustelun miksi sinä olet eri mieltä asiasta pidät jostain muusta ja mitä siinä on taustalla miksi pidät tai ajattelet niin, minä-ihminen poistaa viesteisi täysin tai vastaa tyyliin mene hoitoon tai muuta "järkevää" ja haukkuu suohon. Sellaisia ihmisiä en ymmärrä ollenkaan.
"ESFx- tyypit (MBTI). En vain pysty käsittämään sitä pinnallista maailmankatsomusta."
Tohon lisäisin kyllä myös EST- alkuiset. Pinnallisuus on ja pysyy, mutta lisäksi tulee se kova tunteista ei niin välittävä asenne. ESTJ:t on tosi usein omassa työyhteisössäni joko köksän- tai liikunnanopettajia. Neuvomassa ja päällikkönä ohjastamassa käytännön asioissa toisia aikuisia ihan koko ajan. Tämä pitäisi ymmärtää ystävällisenä apuna, vaikka se on kehittymättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se osui että olen sietänyt sinunlaisia ihmisiä ihan tarpeeksi. Epäluotettavia, aina negatiivisia ja lapsellisia.
Mistäköhän sä näitä johtopäätöksiä oikein revit. Ei voi muuta kuin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkopositiiviset, joiden mielestä epäkohtiin ei saa puuttua, koska se on negatiivisuutta ja valittamista.
Pitäisi vain hirnua kuin puuhevonen, että ihana ilma tänään, kun nurkan takana jotain lasta vedellään takaapäin. Näin karrikoidusti.
Nykyisin ajatellaan sitä mitä ruokit se kasvaa. Jos olet rakentava etkä hauku muita, sillä pääsee pitkälle.
Positiivisuus on terve selviytymismekanismi, negatiivisuus on epäterve. Psykologia sanoo näin!
Eli, olet väärässä. Ja moni ei sinunlaisia ihmisiä siedä, eihän teihin voi edes luottaa.
Minä taas en luota koko ajan "täysillä käyviin energiapommeihin" jotka väkisin yrittävät saada muita mukaan nauru jooga tunnille.
Lähes aika hymyilevä ihminen on vähän creepy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäluotettava pikkupossu siellä, mutta omasta mielestään niin hauska.
Ja eihän hän mitään koskaan tee, kohtelee muita kuten he ansaitsevat tulla kohdelluksi. Hän kuninkaana päättää senkin asian.
Hyi helvetti.
Huhhuh, nyt on nukkumaan meno aika kuule :D -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäluotettava pikkupossu siellä, mutta omasta mielestään niin hauska.
Ja eihän hän mitään koskaan tee, kohtelee muita kuten he ansaitsevat tulla kohdelluksi. Hän kuninkaana päättää senkin asian.
Hyi helvetti.
Sä vaikutat kyllä tosi mukavalta ihmiseltä. ;D Psykoosiako pukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän sä näitä johtopäätöksiä oikein revit. Ei voi muuta kuin ihmetellä.
Keskustelun toinen kommentti sopii tähän hyvin.
"Olen myös huomannut sen, että jos joku henkilö vituttaa niin se tunne on usein molemminpuolinen. Jotenkin sen vain aistii tai ehkä toisen energia tarttuu."