Millainen ihmistyyppi ärsyttää sinua?
Olen huomannut, että ihmiset, joiden käytös minua ärsyttää ovat keskenään hyvin samanlaisia.
Kommentit (116)
Moraalittomat, selkärangattomat, uteliaat. Muka-asiantuntijat, jotka puhuvat puutaheinää. Kyyniset ja ilkeät.
Sellaiset, jotka kilpailevat kenellä on kurjempaa. Esimerkiksi, jos toinen sanoo, että väsyttää, niin toinen valittaa, että hän ei ole nukkunut viikkoon juuri yhtään. Toinen sanoo, että on vähän kurkku kipeä, niin toinen sanoo, että minulla onkin ihan kamala kurkkukipu ja koronaa tämä on ihan varmasti.
Ahdasmielinen, kapeakatseinen, itsestään liikoja luuleva päällepäsmäri joka luulee aina olevansa oikeassa eikä kuuntele muita ollenkaan. Ylimielinen, kovaääninen, rehvasteleva ja muita alaspäin katsova pätijä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka kilpailevat kenellä on kurjempaa. Esimerkiksi, jos toinen sanoo, että väsyttää, niin toinen valittaa, että hän ei ole nukkunut viikkoon juuri yhtään. Toinen sanoo, että on vähän kurkku kipeä, niin toinen sanoo, että minulla onkin ihan kamala kurkkukipu ja koronaa tämä on ihan varmasti.
Juu, tämä. Yksi päivä todistin vierestä tilannetta, jossa eräs tuttu alkoi pätemään kaverilleni siitä, miten paljon enemmän hän tietää elämästä ja kurjuudesta ja on "sentään nähnyt kaiken". Tämä kyseinen tyyppi siis matkustelee paljon ja tämä kaverini on mm. kokenut rankan lapsuuden ja menettänyt veljensä huumeisiin. Tämän tyypin mielestä hän vain tietää kaikesta kaiken, koska on matkannut maailmaa.
Kärsimys ja vastoinkäymiset ovat aina henkilökohtainen kokemus eikä niitä voi verrata keskenään. Joku toinen on voinut nähdä asioita mitä toinen ei, joten käsitys elämän kurjuudesta on eri. Eikä näillä asioilla pitäisi kisailla.
Sellainen, joka käskyttelee muita ja on hyökkäävä.
Myönnetään nyt pois: Meitä inhottavat eniten elävät ihmiset. Kuolleita on niin paljon helpompi rakastaa.
Kierot. Edessäpäin ollaan ystävällisiä, takanapäin haukutaan. Sain tästä kokemuksen edellisessä työpaikassani, kun henkilö, jota luulin ystävälliseksi, oli haukkunut minut esimiehelle ja määrä- aikaisuuttani ei jatkettu lupauksesta huolimatta. Tilalleni palkattiin kyseisen henkilön sukulainen.
ISFP-ihmiset. Ihan turhia olentoja pelkästään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yltiöpositiiviset ihmiset jotka antavat "ihania ohjeita". "Hei älä nyt viitsi olla masentunut ajattele positiivisesti vaan niin kyllä se siitä... Hih hih vai mitä".
Sinä olet juuri niitä joita ei voi koskaan miellyttää. Ainoa mikä teistä on hauskaa on muiden haukkuminen ja ne juorut. Yök.
Mitähän vittuasä oikein selität.
Haha, tää oli Porvoosta 😂 Oli niin ilmeisen negatiivinen. Yritä edes!
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat sen kilpailuna, se on empatiaa, tyyliin, hei mullakin on huono olo jne.
Ihmiset, jotka eivät ymmärrä lainkaan introvertteja.
Joista huokuu ylimielisyys.
Jotka hyväksyvät vain oman väärän "tietonsa".
Jotka eivät oikeasti kuuntele.
Jotka kohtelevat muita ikävästi vain jonkun ulkoisen seikan vuoksi. (esim ihon väri, rähjäinen olemus)
Ihmiset, ketkä oikeuttavat oman huonon käytöksensä. On kyse sitten mistä ideologiasta, diagnoosista, kokemuksesta..huolimatta.
Sellainen joka ei pysty ajatella ja ymmärtää muita ihmisiä päänsä sisällä.
Tällä meinaan sitä, että hån lukee ja sanoo kaikki kielteiset tunnetilat toisista tms. esim. säälittävä, pettynyt jne. jne.
Sekin on häneltä itseltään pois jos toinen sattuu olemaan iloinen. Siitä pitääkin keksiä jokin negatiivinen paheksuttu syy joka tuottaa iloa.
Miten joku voi ollakin niin kieroon kasvanut?!
Ylimielinen, koppava ja pöyhkeä.
Itseään kehuva, joitakin ihmisiä arvostava ja toisia nenänvartta pitkin katsova (kuvailenko narsistia), moraaliton, oikeutuksen tunnelukosta kärsivä (eli kokee olevansa muiden yläpuolella), pätemisen haluinen, ilkeä, introvertteja ja hiljaisia ihmisiä ymmärtämätön ja halveksiva, siinä joitakin piirteitä. Liian hössöttävät ihmiset, jotka yrittävät saada toisia toimimaan niin kuin itse haluavat (eli komentelevat) ärsyttävät myös. Liikaa viestittelevät ihmiset, jotka postittavat monta kertaa viikossa selfieitä someen ja päivittäin useita postauksia myös eli ovat huomionkipeitä, ovat ärsyttäviä.
Jotka aloittavat soittamansa puhelun : " Minä täällä. Ensi kerralla kysyn että kuka helvetin MINÄ ?