Miksi kaikki keski-ikäiset miehet harrastaa pyöräilyä?
Tinderiä kun selaa niin 9/10 pyöräilee, loput golffaa. Miksi??
Kommentit (59)
No se on suht helppo harrastus. Ei tartte ku istua ja vähä jaloilla polkee.
Varmaan siksi, koska pyöräily on helppo ja suhteellisen halpa harrastus. Ja sitä voi tehdä aikalailla missä ja milloin tahansa.
Mikä se tietty ikä mahtaa olla? Tälläkin viikolla joka aamu on alkanut jykevällä aamuerektiolla joka on pitänyt purkaa omin käsin.
M45
Ne on jo impotentteja, niin ei enää haittaa että pyöräily sitä aiheuttaa.
Ei meillä harrasteta pyöräilyä.
Meillä liikutaan koska se on ihanaa. Oletko ajanut pyörällä töihin aamukasteisten niittyjen läpi, 20km jälkeen jo ardrenaliini virtaa ja töissä jaksaa ihan eri tavalla.
Statusharrastus. Ostetaan 10 000 euron pyöriä koti täyteen ja koko ajan uutta osaa. Niillä sitten kehutaan ja retostellaan kaveripiirissä. Plus keski-ikäisillä miehillä aivan sama vaikka siittiötuotanto loppuu, jonka pyöräily väistämättä aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä harrasteta pyöräilyä.
Meillä liikutaan koska se on ihanaa. Oletko ajanut pyörällä töihin aamukasteisten niittyjen läpi, 20km jälkeen jo ardrenaliini virtaa ja töissä jaksaa ihan eri tavalla.
Ja olen nainen, meillä koko perhe pyöräilee.
En pyöräile. En tykkää satulan aiheuttamasta paineesta munille ja mulla on polvet vähän väljät joten liike-energiaa menee hukkaan polkiessa. Mielummin autolla tai kävellen.
Kun eihän ne harrastakaan. Ne vaan sanoo niin niissä parinhakuilmoituksissa, jotta vihreät idi...ideologisesti orientoituneetkin kiinnostuisivat.
Mikä ihmeen pyöräilyn vihaaja tällä palstalla on riehunut koko päivän? En ole koskaan tajunnut, miten toisten harrastukset ja elämäntavat voivat niin kovasti kismittää joitakin. Eikö heillä ole omaa elämää ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään...
Siinä iässä tulee herkästi fillari alle...
Lääkkeet! (On nykyään olemassa siihen.)
Baariin ja sieltä pois pääsee pyörällä ja ajokortti säilyy
Hyvää liikuntaa, ei rasita niveliä kuten juoksu ja poistaa lihavuutta. Kasvattaa myös hyvin lihasmassaa jolla selvitään vanhuudesta.
Ite aloitin lajin kaksvitosena
Miksi ap kuvittelee, että 9/10 hänen Tinderissä näkemistään miehistä=kaikki keski-ikäiset miehet?
olen 47v mies ja harrastukseni ovat kitaran soitto, päivittäinen rivakka metsäkävely ja puutarhailu.
Et ei me ihan kaikki.
Itse en pyöräile, vaikka muuten olenkin liikuntaa suosiva ihminen, mutta ko. lajin suosioon voi olla useitakin syitä. Se on hyvää ja virkistävää hyötyliikuntaa ja samalla kohtuullisen nopea tapa liikkua lähialueella, esim. työmatkat, tullen töihin täynnä virtaa. Toisekseen, se on ekologista ja voi olla siksikin monen valinta. Kolmanneksi, se ei ole lajina niin rankka esim. polville kuin juoksu, joten voi olla vähän vanhempana monelle sopiva laji, kun pysyy paikat ehjinä paremmin.
En tiennytkään, että mieheni harrastaa pyöräilyä. Missä hän säilyttää sitä pyöräänsä ap?
Inhoan noita keski-ikäisiä pyörä fanaatikkoja jotka hullun kiilto silmissä ja veren maku suussa pyöräilee.
Onneksi mun mies veneilee. En ikinä ottaisi fillaristia tai parman kinkku maratoonaria.
Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään...
Siinä iässä tulee herkästi fillari alle...