Miksi kaikki keski-ikäiset miehet harrastaa pyöräilyä?
Tinderiä kun selaa niin 9/10 pyöräilee, loput golffaa. Miksi??
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Itse en pyöräile, vaikka muuten olenkin liikuntaa suosiva ihminen, mutta ko. lajin suosioon voi olla useitakin syitä. Se on hyvää ja virkistävää hyötyliikuntaa ja samalla kohtuullisen nopea tapa liikkua lähialueella, esim. työmatkat, tullen töihin täynnä virtaa. Toisekseen, se on ekologista ja voi olla siksikin monen valinta. Kolmanneksi, se ei ole lajina niin rankka esim. polville kuin juoksu, joten voi olla vähän vanhempana monelle sopiva laji, kun pysyy paikat ehjinä paremmin.
Lisäksi välineet suht edullisia eikä tarvitse erikoisjärjestelyjä niin kuin vaikka jääkiekkoharrastus tarvitsisi.
t. eri
pyöräily on kalliimpaa kuin jääkiekko jos ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään...
Siinä iässä tulee herkästi fillari alle...
Lääkkeet! (On nykyään olemassa siihen.)
Mutta kasvot punoittaa kun ottaa napin. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pyöräile, vaikka muuten olenkin liikuntaa suosiva ihminen, mutta ko. lajin suosioon voi olla useitakin syitä. Se on hyvää ja virkistävää hyötyliikuntaa ja samalla kohtuullisen nopea tapa liikkua lähialueella, esim. työmatkat, tullen töihin täynnä virtaa. Toisekseen, se on ekologista ja voi olla siksikin monen valinta. Kolmanneksi, se ei ole lajina niin rankka esim. polville kuin juoksu, joten voi olla vähän vanhempana monelle sopiva laji, kun pysyy paikat ehjinä paremmin.
Lisäksi välineet suht edullisia eikä tarvitse erikoisjärjestelyjä niin kuin vaikka jääkiekkoharrastus tarvitsisi.
t. eri
Enpä tuossa sanonutkaan, että pyöräily olisi jääkiekkoa halvempaa. Sanoin, että pyöräilyyn ei tarvita erikoisjärjestelyjä (esim. joukkueen kerääminen, hallivaraus jne.) niin kuin jääkiekossa tarvitaan.
Mä en harrasta. Mä harrastan seksiä 25v timmien pimujen kanssa.
Käyttääkö joku vielä tinderiä? Se ahdistavin deitti sovellus joka etsii sijainnin mukaan kumppaneita ja kuva pitää olla myös heti.
Siksi koska kaikki naiset harrastavat fitness urheilua.
Ei seiso muutenkaan enää, niin pyöräilyn aiheuttamat verenkiertohäiriöt ei ole ongelma.
Jos suklaan syöntiä harrastavat naiset harrastaisivat myös pyöräilyä, tien päällä polkisi yhtä paljon naisia kuin miehiä.
Keski-ikäinen mies pystyy enää pumppaamaan pyörän kumia niin siksi.
Juostessa tulee v itjat, fillarointi vie s eisokin.
Eikä palstalla ole miesv ihaa.
Kunhan vähän hassutellaan ja haukutaan toista sukupuolta.
Koska silloin ei tarvitse ihan täysin valehdella, kun pyöräilee kuitenkin päivittäin sinne lähikauppaan keskaria ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Ai pyöräily tosissaan on kalliimpaa kuin lätkä tosissaan?
Vai vertailetko pyöräilyä tosissaan höntsä-lätkään?
Pitää olla päässä jotain vialla jos päättelee asioita tinderistä.
Koska se on toiseksi helpoin liikuntamuoto kävelyn jälkeen.
Minä kyllä enimmäkseen pyöräilen paikasta toiseen ennemmin kuin menisin autolla. En kyllä ikinä sanoisi harrastavani sitä.
Seksin harrastaminen on mukavampaa mitä pyöräilyn harrastaminen.
Taas näitä ”Miksi kaikki miehet…” aloituksia.
Mukavaa käydä pyöräilemässä yhdessä salarakkaan kanssa, pysähtyä luonnonhelmassa pussailemaan.
Ei sitä jaksa kotona katsella siideriä lipittävää muijaa.
t. eri