Miksi kaikki keski-ikäiset miehet harrastaa pyöräilyä?
Tinderiä kun selaa niin 9/10 pyöräilee, loput golffaa. Miksi??
Kommentit (59)
Miksi kaikki keski-ikäiset naiset harrastaa läskeilyä?
Koska perse pysyy hyvässä tikissä ja kiinteänä eikä muutu löysäksi lattanaksi selkäperseeksi kuten ikäisilleen naisille tapahtuu.
Siksi, että useimmilla eivät polvet enää kestä juoksemista tai muuta liikuntaa. Uinti ja pyöräily ovat ainoat vaihtoehdot siinä tapauksessa.
Kapteenimse olla pitää kirjoitti:
Inhoan noita keski-ikäisiä pyörä fanaatikkoja jotka hullun kiilto silmissä ja veren maku suussa pyöräilee.
Onneksi mun mies veneilee. En ikinä ottaisi fillaristia tai parman kinkku maratoonaria.
Ei pelkoa. Pyöräilisimme ja juoksisimme sinua karkuun.
Juokseminen käy nivelten päälle aika mukavasti. Nyt 35-vuotiaana piti vaihtaa pyöräilyyn. Pyörällä mennään verenmaku suussa ja vedetään loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies pystyy enää pumppaamaan pyörän kumia niin siksi.
Itse pumppaan hyväkuntoisena setämiehenä myös parikybäsiä mimmejä joka ruumiinaukkoon.
Kummasti heitä miellyttää hyvätuloinen ja hyväkroppainen akateeminen setämies.
M35
Olen itse täyttänyt hiljattain neljäkymmentä vuotta, ja tunnistan helposti tuon pyöräilyilmiön trikoineen tuttavapiiristäni.
Sanoisin, että nämä pyöräilyintoilijat eivät ole juurikaan harrastaneet nuorempana mitään muuta urheilulajia kuin korkeintaan lenkkeilyä, ja luultavasti tästä johtuen tarttuvat juuri tähän lajiin myöhemmin. Se nimittäin on hyvin helppoa harrastaa, eikä se myöskään rasita kroppaa ja niveliä juurikaan jolloin loukkaantumisriski on myös pieni. Ikääntyessään nämä miehet myös usein heräävät siihen todellisuuteen, että jotain liikuntaa on pakko harrastaa, mikäli haluaa pysyä yhtään terveen näköisenä.
Ne tuttavani jotka ovat harrastaneet monipuolista liikuntaa nuorena, jatkavat luonnollisesti samalla tavalla myös vanhempana, ja pyöräilyn tilalla on usein erilaisia taito- ja palloilulajeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies pystyy enää pumppaamaan pyörän kumia niin siksi.
Itse pumppaan hyväkuntoisena setämiehenä myös parikybäsiä mimmejä joka ruumiinaukkoon.
Kummasti heitä miellyttää hyvätuloinen ja hyväkroppainen akateeminen setämies.
M35
Ei kolmevitonen ole vielä setämies. Pysy poika omalla tontillasi. M50
Koska iso kulli korostuu mukavasti pyöräilytrikoissa ja sillä saa naisia muuten vähän vaatimattomammankin näköinen mies.
Spandexpuku kiihottaa ja virittää peppureijän valmiiksi rakkauden julmalle toteemille. Semmosia homppelssoneja ne pojaat on.
Miksi ne pyöräilee tien tukkona autotiellä? Pyörätie on siinä vieressä. Tuollaista nuijaa en kelpuuttaisi miehekseni ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Spandexpuku kiihottaa ja virittää peppureijän valmiiksi rakkauden julmalle toteemille. Semmosia homppelssoneja ne pojaat on.
Sinua kiinnostaa kovasti spandex pyllyt. Oletko itse huomannut?
Laiha spandex-luikku ei kiinnosta. Liian kireä ja kuiva luonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pyöräilee tien tukkona autotiellä? Pyörätie on siinä vieressä. Tuollaista nuijaa en kelpuuttaisi miehekseni ikinä.
Niiden nopeudet on vaaralliset pyöräteille.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten joillakin voi olla ylitsepääsemätömiä vaikeuksia ohittaa polkupyörää. Olen aina vain käyttänyt rattia ja sitä oikean puolimmaista poljinta.
Ei harrasta, koska vehkeet puutuu niin pahasti pyöräilyhousuista huolimatta, ettei se voi olla tervettä pitkällä tähtäimellä ajateltuna. Siellä on tärkeitä hermoja kudoksia erektioon liittyen, enkä halua vaarantaa mitään..oikeasti. Ulkoilen, uin ja lenkkeilen, nämä riittävät minulle.
M__46
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että mieheni harrastaa pyöräilyä. Missä hän säilyttää sitä pyöräänsä ap?
tyttöystävällään tietysti
Miksi 9/10 keski-ikäisistä naisista on lä*kiperseitä?