Vaihtavatko kaikki täällä alushousunsa joka päivä?!
Minä ainakin vaihdan joka toinen päivä, aina suihkussa käynnin jälkeen tai jos niissä on likaa. Ettekö te pyyhi takapuoltanne kunnolla, jos joka päivä tulee tuhnua?
En myöskään tajua, miten teidän ihonne kestävät jokapäiväistä suihkuttelua ja saippuointia, mutta minä olenkin atoopikko. :)
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:16"]
Miten te voitte haistaa ihmisestä, käykö hän joka päivä pesulla vai joka kolmas? Itse oon haistanu vaan semmosista ihmisistä joista näkee jo päällepäin, ettei ole pitkään aikaan suihkuteltu...
[/quote]
Kai sinun nenäsi on jo kaikkeen turtunut, kun itsekin haiset kuin paskatunkio...
Vaihdan päivittäin. Lukuunottamatta kuukautisisten aikaa. Silloin vaihdan vain siteen. Paitsi jos on ohivuotoa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:16"]
Nämä monta päivää samoissa pikkareissa hillujat ovat niitä samoja, jotka eivät muutenkaan juuri peseskele vaatteitaan, eikä varsinkaan itseään. Tuolla ihmisten ilmoilla nämä valopäät jättää jälkeensä kitkerän hien ja paskan ja sekalaisten ruumiineritteiden hajun sekamelskan. Juuri nämä ihmiset levittävät kaikenmaailman tauteja. Nämä paskapikkariset, kävelevät E. coli -bakteerit saisi kyllä määrätä pakkohoitoon!
[/quote]Minutpa on määrätty pakkohoitoon koska pesen liikaa vaatteitani ja käyn liikaa suihkussa. Olisipa melkoisen ristiriitaista määrätä nyt pesemättömyydestä.
[/quote]
Onko sinun maailmassasi vain kaksi vaihtoehtoa, joko ei peseydy ollenkaan tai sitten peseytyy koko ajan? Oletko vähän tyhmä?
[/quote]No, kun se joka päivä oli liikaa, ja vaatteiden vaihto kerran päivässä sairaalloista.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:07"]Aina kun telkkarista tulee olympialaisten avajaiset, tulee mieleen, että nyt alkkarit vois vaihtaa. Tämähän tapahtuu kahden vuoden välein.
[/quote] Oletpa epähygieeninen! Mä saan aina uudet joka joulu ja juhannuksena käännän ne toisin päin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:16"]
Nämä monta päivää samoissa pikkareissa hillujat ovat niitä samoja, jotka eivät muutenkaan juuri peseskele vaatteitaan, eikä varsinkaan itseään. Tuolla ihmisten ilmoilla nämä valopäät jättää jälkeensä kitkerän hien ja paskan ja sekalaisten ruumiineritteiden hajun sekamelskan. Juuri nämä ihmiset levittävät kaikenmaailman tauteja. Nämä paskapikkariset, kävelevät E. coli -bakteerit saisi kyllä määrätä pakkohoitoon!
[/quote]Minutpa on määrätty pakkohoitoon koska pesen liikaa vaatteitani ja käyn liikaa suihkussa. Olisipa melkoisen ristiriitaista määrätä nyt pesemättömyydestä.
[/quote]
Onko sinun maailmassasi vain kaksi vaihtoehtoa, joko ei peseydy ollenkaan tai sitten peseytyy koko ajan? Oletko vähän tyhmä?
[/quote]No, kun se joka päivä oli liikaa, ja vaatteiden vaihto kerran päivässä sairaalloista.
[/quote]
Sairaalloista kenen mielestä? Pakkohoitoon määränneen lääkärin mielestäkö? Niin varmaan! Ettet vaan yritä keksiä olematonta taustatukea paskapikkari-elämäntavallesi?
Ei sieltä pillusta mitään valu. Sehän valkovuoto on sisäinen puhdistusjärjestelmä ja mulla ei ole puhdistettavaa.
Ei mullakaan tule valkovuotoa, kuten tuolla yhdellä vastaajalla. Ja oon siis 29v. ja tosi kuiva limakalvoiltani. (turha käskeä gynelle sen takia, kaikki eivät vain ole niin "lotisevaa" sorttia, mä olen aina ollut tällainen ja seksissäkin tarviin usein liukkarin apua, kun oma kosteus ei oikein riitä, yksikään lääkäri ei ole sanonu, että se ois jotenkin epänormaalia: meitä naisia nyt vain on erilaisia).
Eli valkovuodon takia ei tarvis vaihtaa alkkareita, mutta vaihdan silti kerran päivässä. Yöt nukun ilman alushousuja, että paikat saa ilmaa (gynen neuvo kaikille naisille).
Pesen alapään kerran päivässä ihan vain vedellä. Ei tulisi mieleenkään lotrata sinne mitään saippuaa tai apteekin tuotteita. Myös niistä gyne neuvoo, että ovat turhia: vesi riittää ja on parempi herkille paikoille!
Alushousut vaihdan joka päivä. Alapäätä en IKINÄ pese saippualla, ihan normi vesi riittää.
Ap tässä!
Okei, keskustelua näköjään virisi muutaman sivun verran. :D Ehkä ihmisten aineenvaihdunta on sitten erilaista, mutta kyllä minä nyt sentään haistaisin, jos alushousuni lemuaisivat pissalta ja valkovuodolta! Minä voisin muutenkin elää ilman deodoranttiakin, koska olen huomannut, että jos tiedän olevani kotosalla yksin muutaman päivän, en laita suihkun jälkeen dödöä ollenkaan. Sen jälkeen jos olen hionnut, en ole haissut miltään kuitenkaan... ja minä kyllä tiedän miltä haisen, kun hikoan, joten omiin hajuihin tottuminen ei käy selityksestä.
Kun seurustelin, mieheltäni kyselin toisinaan, haisenko hänen mielestään pahalta, ja hän vastasi, että en.
No, alan nyt vaihtaa alushousut joka päivä kuitenkin, varmuuden vuoksi. :D Sukat vaihdan jo päivittäin, koska teen fyysistä työtä ja jalat hikoavat kengissä koko päivän.
Joku tuolla ketjun alkupäässä ihmetteli, onko ihmisiä, jotka eivät vaihda KAIKKIA vaatteita joka päivä... hyvänen aika, millaisen pyykkivuoren kanssa jotkut elävät! :o
Ja pesettekö tosiaan alapään joka pissan jälkeen? Enpä ole koskaan kuullut kenenkään julkisissa vessoissa suihkuttelevan... kotonako sitten vain huolehditte hygieniastanne?
Siis selityksenä tuohon ristiriitaan, ettei hiki haisisi ja kuitenkin tiedän miltä hikeni haisee... joskus nuorempana murkkuikäisenä asia oli eri. :)
No totta kai vaihdan joka päivä! Eikä alkkareissa koskaan siis mitään p-tahroja ole, jos sitä tarkoitat!
Yök! Vaikutat epäsiistiltä ihmiseltä!
Yks juttu naiset. Älkääpä laittako saiputtaa tai muutakaan pesevää ainetta alapäähän, sitten tulee tulehduksia jne. Suihkutus riittää.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:36"]
Mä käyn suihkussa 2-3 päivän välein ja vaihdan silloin alkkarit. Mulla ei ole valkovuotoa, eikä mitään muitakaan pillueritteitä/virtsaeritteitä (pyyhin kuitenkin paperilla) muutenkaan tule, niin siksi pysyy alkkarit puhtaana. En hikoile, en haise, käytän dödöä. Kun tiedän, että seuraavana päivänä on menoa, niin edellisiltana käyn suihkussa, joten en voi haista muiden neniin esim. kaupassa. Kotona sama paita ja verkkarit monta päivää, koska eihän ne kotona likaannu. Sukkia en käytä näin kesällä. Ja kuka nyt oikeesti haistaa kenenkään pilluja? Eihän sieltä pitäisi niin voimakasta hajua tulla, yleensä ei pitäisi haista ollenkaan, ei mulla ainakaan. Ja sen toisen henkilön pitäisi sitten olla polvillaan naisen edessä, jos jotain haistaa, vai näinkö käyttäydytte yleisillä paikoilla? Käytte nuuskimassa naisten pilluja?
[/quote]
Oletko aivan varma että sulla on pillu, jos ei sieltä kerran valkovuotoakaan tule?
[/quote] tuleehan sitä kosteeksi kun seksikäs mies ohi kävelee.
Hyi hemmetti, jos en vaihtaisi alushousuja joka päivä... Olen niin kiimanen mimmi, että en viitti edellisen päivän pikkareissa kamalasti kulkea, ku alkaa haisoo. Jarruraitoja minun pikkareista ei löydy.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:51"]
Mä käyn suihkussa 2-3 päivän välein ja vaihdan silloin alkkarit. Mulla ei ole valkovuotoa, eikä mitään muitakaan pillueritteitä/virtsaeritteitä (pyyhin kuitenkin paperilla) muutenkaan tule, niin siksi pysyy alkkarit puhtaana. En hikoile, en haise, käytän dödöä. Kun tiedän, että seuraavana päivänä on menoa, niin edellisiltana käyn suihkussa, joten en voi haista muiden neniin esim. kaupassa. Kotona sama paita ja verkkarit monta päivää, koska eihän ne kotona likaannu. Sukkia en käytä näin kesällä. Ja kuka nyt oikeesti haistaa kenenkään pilluja? Eihän sieltä pitäisi niin voimakasta hajua tulla, yleensä ei pitäisi haista ollenkaan, ei mulla ainakaan. Ja sen toisen henkilön pitäisi sitten olla polvillaan naisen edessä, jos jotain haistaa, vai näinkö käyttäydytte yleisillä paikoilla? Käytte nuuskimassa naisten pilluja?
[/quote]
Oletko aivan varma että sulla on pillu, jos ei sieltä kerran valkovuotoakaan tule?
[/quote]
No en tule kyllä kosteeksikaan. Ja ei näitä seksikkäitä miehiä näy ainakaan meidän kaupoissa ja muualla en nyt kauheasti liiku.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]
No en tule kyllä kosteeksikaan. Ja ei näitä seksikkäitä miehiä näy ainakaan meidän kaupoissa ja muualla en nyt kauheasti liiku.
[/quote]Samaa voi sanoa toinen tässä kirjoittanut jolla ei näy sitä valkovuotoa tulevan ikinä :D Mulla ei ole seksielämää enkä kiihotu Peräseinäjoen teräsmiehistä, joten johtuuko siitä ettei vuoda mitään kuin menkkojen aikana.
Mutta muita eritteitä kuten hikeä tuleekin sitten enemmän kuin laki sallii, jopa muutamassa tunnissa suihkun jälkeen, ja siksi käynkin pesulla ennen ihmisten ilmoille menemistä.
Kaipa se voi tietty noi kusenpolttamat karvat haista myös, mutta saippuapesun jälkeen nyt tuskin kovin kauas.
Mä suihkuttelen alapään muutaman kerran päivässä, saippuaa en käytä koskaan. Mutta kyllä sitä valkovuotoa tulee ja varsinkin nyt kun olen raskaana. Pikkarit on pakko vaihtaa joka päivä, kyllä niissä valkovuoto näkyy. Kyllä naisihmisen pitäis vaihtaa pikkarit joka päivä eikä tekis kyllä pahaa miehillekään. Mun mies vaihtaa joka päivä puhtaat kalsarit.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:14"]Mä oon 20v poika ja saatan olla samoilla alusvaatteilla 3-4 pvää. En oo mitenkää epähygieeninen enkä ymmärrä miksi alusvaatteet tarttee vaihtaa joka pvä jos ne ei millään tavalla ooe likaiset. Ymmärrän että tiukat stringit umjne tarttee vaihtaa mutta mulla itsellä ei ole virtsankarkailua niinku ehkä osalla naisista on ja sen lisäksi en pasko housuuni :) totta on että jos seurustelee ja haluaa petijuttuja tehä nii tarttee kyä kumppaniaan ajatellen vaihtaa alusvaatteitakin vaikka näön vuoksi mutta en kyllä tiedä miksi vaatteita tarttis muuten joka pvä vaihtaa. Saan varmaa hirveen viharyöpyn niskaa haha
[/quote]
yöh... ja toi että miksi naisten pitäis vaihtaa ei kyllä johdu yleensä mistään virtsankarkailusta tai housuunpaskomisesta. :-)
Atoopikkoperheessä vaihdetaan alkkarit joka päivä, osa käy suihkussakin päivittäin. Näkyvän lian vuoksi ei vaihdeta, mutta hikeä, kuollutta ihosolukkoa jne. irtoaa jokaisesta, sinustakin ap.
Miten te voitte haistaa ihmisestä, käykö hän joka päivä pesulla vai joka kolmas? Itse oon haistanu vaan semmosista ihmisistä joista näkee jo päällepäin, ettei ole pitkään aikaan suihkuteltu...