Vaihtavatko kaikki täällä alushousunsa joka päivä?!
Minä ainakin vaihdan joka toinen päivä, aina suihkussa käynnin jälkeen tai jos niissä on likaa. Ettekö te pyyhi takapuoltanne kunnolla, jos joka päivä tulee tuhnua?
En myöskään tajua, miten teidän ihonne kestävät jokapäiväistä suihkuttelua ja saippuointia, mutta minä olenkin atoopikko. :)
Kommentit (86)
Joka aamu puhtaat vaatteet ja alusvaatteet, suihkun tai sebamedillä pyyhinnän jälkeen. Alapään suihkutus bideellä joka wc-käynnillä. Pikkuhousunsuojat vielä lisänä. Ja en ole mikään tuhnutursaaja, jonka tarvitsis tunnin välein pestä.
Kiitos vastauksista. No siis kai se on vähä yksilöllistä miten aineenvaihdunta toimii. Mä en hikoile paljoo edes juoksulenkillä ja jos en liiku niin en hikoile oikein mistään. Mutta siis aivan varmasti alan jossain vaiheessa kans vaihtamaan tiheemmin. En muuten edes käytä dödöä aina koska tosiaan en hikoile. Toi ominaisuushajujuttu on kuitenki tietty totta! Ja mistä yksi vastaaja päätteli että haluaisin seurustella tyttöjen kanssa? :) mut siis juuh kai kaikki on osaltaan oikeessa koska hyvä hygienia on aina paikallaan. Mutta on siinäki yksilöllisiä eroja.
Viimeksi käynyt pesulla pe rantasaunassa. Tänään vois mennä suihkuun kun ei ole rantasaunaa. Alapääsuihkussa joka päivä aamuin illoin ja tarvittaessa ja eilen pesasin vähän kainaloita.
Mieheni on kolmekymppinen eikä ole koskaan tajunnut että miksi päällisin puolin puhtaat alusvaatteet pitää vaihtaa, kun eivät haisekaan. Tajusin jokin aika sitten että hänellä on vain 9 kpl kalsareita ja laitoin merkille kuinka kauan hän pitää samoja kalsareita. Kului 4 päivää niillä reikäisillä punaisilla kalsareilla kunnes se löyhkä alkoi käydä liian kamalaksi: mies ei itse haistanut mitään "mää laitoin kyllä dödöä aamulla" no kiva mutta kun se haju tulee sieltä alapäästä! Ostin hänelle 10 uutta kalsaria ja selitin kuin pikkulapselle miten ne pöpöt/limat/lika viihtyvät ja lisääntyvät siinä ummehtuneessa tilassa.
Kuvottavaa. Itse käyn 5 kertaa viikossa kokonaan suihkussa ja pesen intiimialueet sille tarkoitetulla apteekkituotteella. Jos en käy suihkussa päivän päätteeksi, pesen käsisuihkulla ala- ja peräpään sekä kainalot. Kakkosen jälkeen tietysti myös huuhtelen takapuolen, paperi ei puhdista tarpeeksi vaikka siihen ei tahraa jäisikään.
Ällöttävää jos joku jättää nuo tekemättä... *_*
jokapäivä vaihdan ja niissä ei mitään töhnää oikein ole edes, mutta haisee silti perseenvälille ja vähän pimpalle joka kerta.
Kyllä vaihdan, aina aamuisin kun käyn suihkussa. Ja myös illalla, kun käyn suihkussa treenin jälkeen (tai salilla).
Ei jumantsuka mitä haisuleita, ja noinkin monta! Ette te sitä itse haista, kun ootte tottuneet siihen lemuunne.
Itse käyn aamuin illoin suihkussa, ja vaihdan joka kerta alushousut.
Olen opettanut lapselle, että joka päivä pitää vaihtaa sukat, alushousut ja paita joka on ihoa vasten(toppi, t-paita jne).
Itselläni menee liikunnankin takia useammat sukat, alushousut, paidat yms. PÄIVÄSSÄ.
Vaihdan pari kolme kertaa päivässä.
En minä niitä täällä vaihda, muutenn kyllää. Joka päivä uudet pikkarit, on tullut ihan teinistä opittua oma hygienia ja alapään huolto. Siihen kuuluu pesut ja puhtaat pikkarit. Ei mitään saippuioita ja pesunesteitä, ihan vaan tarpeeksi kuuma vesi. Äitini on gynekologi, en tiedä voisko olla vaikutusta:). Ei ole koskaan ollut mitään tulehduksia, tauteja tai kutinaa... Ehkä oon poikkeusyksilö. Pitäkää alapäänne puhtaana ja vaihtakaa pikkareita! Mulla ikää 44v.
Tästä oli pitkä ketju aiemmin. Yhdenkään mamman mies ei vaihtanut päivittäin ja pelkkä ajatus oli kuulemma paitsi absurdi myös naurettava.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:07"]Aina kun telkkarista tulee olympialaisten avajaiset, tulee mieleen, että nyt alkkarit vois vaihtaa. Tämähän tapahtuu kahden vuoden välein.
[/quote]
Neljän
Tietenkin. Käyn suihkussa joka aamu, kuntosalin jälkeen ja toisinaan iltaisinkin.
t. Puhdas atoopikko
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:07"]Aina kun telkkarista tulee olympialaisten avajaiset, tulee mieleen, että nyt alkkarit vois vaihtaa. Tämähän tapahtuu kahden vuoden välein.
[/quote]
Neljän
[/quote]
Ja mitkä olympialaiset nyt on menossa? Miten kalsarit liittyy siihen? Nyt on Fudiksen MM-skabat käynnissä. Toki sekä olympialaiset ja fudiksen MAAILMAN skabat skulataan neljän vuoden välein (sorry, jotkut talviolympialaisetkin on...), joten pikkasen parempaa kamaa. Lätkän jokavuotiset MM-skabat on ihan piiritasoo maailmanlaajuisesti.
Alkkarit on tätä AV-kamaa. Football is THE GAME!!!!!!!!!!!!
Todellakin vaihdan valkovuotoiset pikkuhousuni päivittäin. Ja onhan ne muutenkin pilluiset ja perseiset, vaikken housuun kuse ja pasko! Hyi saatana niitä, jotka eivät vaihda päivittäin!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:48"]
Aamuin illoin tietenkin.
[/quote]
MIksi? Pitääkö yölläkin olla pikkarit, minulla on vain yöpaita.
Vaihdan joka päivä, aamulla kun herään ja illalla kun menen nukkumaan. Ostan kestäviä pöksyjä joita voi huoletta pestä useasti. Pyykkääminen on pieni vaiva siitä että on puhdasta yllä.
Voin kuvitella, kuinka joku oksennus kulkee pari päivää pikkarin haarakiila haisevan koppuraisena valkovuodosta ja pillulimasta sun muut bakteerivaginoosieritteet siihen päälle. Tuollaiset ämmät tunnistaa jo kaukaa. HYI VITTU!!
Eeh no harrastan joka päivä liikuntaa niin ei tule mieleen käyttää niitä pöksyi uudelleen kun muutkin vaatteet on hiessä. Ois outoa että suihkuun mennessä ripustaisin ne pyyhkeen viereen ja sit laittaisin uudelleen jalkaan? :DD
Minäkin olen atoopikko, mutta suihkuttelen aamuin illoin ja ihoni on paljon paremmasssa kunnossa kuin harvemmilla suihkuilla - suosittelen sinullekin!
Alushousut vaihdan myös joka aamu. Henkilökohtainen hygienia on itselleni ainakin tärkeää! Kuka HULLU ei vaihda joka päivä alushousujaan? :-O