Vaihtavatko kaikki täällä alushousunsa joka päivä?!
Minä ainakin vaihdan joka toinen päivä, aina suihkussa käynnin jälkeen tai jos niissä on likaa. Ettekö te pyyhi takapuoltanne kunnolla, jos joka päivä tulee tuhnua?
En myöskään tajua, miten teidän ihonne kestävät jokapäiväistä suihkuttelua ja saippuointia, mutta minä olenkin atoopikko. :)
Kommentit (86)
Mä vaihdan puhtaat alkkarit kerran kahdessa viikossa, mutta käytän niitä vain yhden illan. Eli toisinsanoen en käytä pikkareita ikinä muuten, kun baariin mennessä, ja baarissa käyn 2x/kk. Muuten olen ilman. Mä inhoan pikkareita, tuntuu ettei pillu saa happea. Yhtälailla en käytä sukkia. Baariin mennessä mulla on aina sukkahousut, ja ne taas tuntuu epämukavilta ilman pikkareita, joten silloin käytän.
Suihkussa käyn joka päivä ainakin kerran, ja alapään pesen jokaisella vessakäynnillä. Ikinä ei ole ollut mitään tulehduksia tai muita ongelmia
Vaihdan joka ilta, kun käyn suihkussa. Alapääni pesen intiimisaippualla, joka on apteekista ostettu ja siihen tarkoitukseen tarkoitettu.
Onko se joltain pois, jos vaihdan joka päivä ja suihkuttelen alapäätäni joka päivä?
Miksi ihmeessä te jotkut pesette alapäänne useita kertoja päivässä? Gynenkin ohjeistus on, että kerran päivässä riittää ja sekin vedellä.
Vaihdan keskimäärin 5 kertaa viikossa. Laske siitä, vaihdanko päivittäin ;)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:17"]
Mä vaihdan puhtaat alkkarit kerran kahdessa viikossa, mutta käytän niitä vain yhden illan. Eli toisinsanoen en käytä pikkareita ikinä muuten, kun baariin mennessä, ja baarissa käyn 2x/kk. Muuten olen ilman. Mä inhoan pikkareita, tuntuu ettei pillu saa happea. Yhtälailla en käytä sukkia. Baariin mennessä mulla on aina sukkahousut, ja ne taas tuntuu epämukavilta ilman pikkareita, joten silloin käytän.
Suihkussa käyn joka päivä ainakin kerran, ja alapään pesen jokaisella vessakäynnillä. Ikinä ei ole ollut mitään tulehduksia tai muita ongelmia
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta kysyn: kuinka usein vaihdat/peset housut?
KÄyn joka ilta saunassa ja sen jälkeen laitan yöalkkarit (puuvillaa) tai joskus nukun ilman. Aamulla vaihdan aina puhtaat.