Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtavatko kaikki täällä alushousunsa joka päivä?!

Vierailija
01.07.2014 |

Minä ainakin vaihdan joka toinen päivä, aina suihkussa käynnin jälkeen tai jos niissä on likaa. Ettekö te pyyhi takapuoltanne kunnolla, jos joka päivä tulee tuhnua?

En myöskään tajua, miten teidän ihonne kestävät jokapäiväistä suihkuttelua ja saippuointia, mutta minä olenkin atoopikko. :) 

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan aikuisten oikeesti, ei kai teillä parissa päivässä ole koppurassa se pikkareiden haarakiila?

Meinaan minä joka en niitä aina käytä edes, olen vaikkapa joskus kuukaudenkin peseytymättä mökkiolosuhteissa ja saattaa olla ne samat pikkarit tai verkkarit vain, mutta ei niissä vaan valkovuotoa ole. Haiskahtaahan ne toki, mutta eivät ne koppuroidu.

Miksei mulla ole sitä valkovuotoa?

Vierailija
42/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu toinen samanmoinen ap:n kanssa. Miksi käydä suihkussa kun tuntee itsensä puhtaaksi. Toki poikkeuksena liikunnat ja hellepäivät.

ei mulla jokatoinenkaan päivä ole perseenhajusia koppurakalsareita. Tosin en tunge niitä naamaani haistaakseni..? Ei ainakaan leiju hajua kun riisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mulla on jo yhden päivän jälkeen pikkuhousut ihan valkovuodossa, eli pakko ne on vaihtaa joka pävä. Olen ajatellut, että on ihan normaalia, muttei ilmeisesti olekaan.

Vierailija
44/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:31"]Tästä oli pitkä ketju aiemmin. Yhdenkään mamman mies ei vaihtanut päivittäin ja pelkkä ajatus oli kuulemma paitsi absurdi myös naurettava.

[/quote]

Mun mies ainakin käy suihkussa päivittäin ja vaihtaa myös kalsarit joka aamu. Samoin kuin minä. Yö nukutaan alasti, että saa paikat myös tuulettua. T-paita saattaa mennä kaksi päivää, jos ei ole yhtään hikoillut ja myös puhtaat sukat laittaa molemmat joka aamu jalkaan.

Myös alapääsuihku on käytössä molemmilla.

Ja mies oli tuollainen jo ennen kuin tavattiin eli ei ole multa oppinut :)

Vierailija
45/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan noin neljän tai viiden päivän välein, riippuu käynkö koska suihkussa. Joskus pidin kaksikin viikkoa kun käytin pikkuhousujen suojia, nyt kun ei vuoda enää mitään niin ei tarvitse vaihtaa useinkaan, kohtu poistettu ja rakkoa tiukennettu.

Vierailija
46/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä vaihda alkkareita joka päivä, vuodon määrä vaihtelee, välillä ei juurikaan mitään tule.

Minäkin kuulun vähän niihin vähän hikoaviin, en juuri hikoakaan, paitsi liikunnan ja muun rehkimisen yhteydessä. Eikä kuulemma hiki haise (kysytty on :) )

Joku sanoi, että joka päivä pitää lasten(kin) vaihtaa t-paita tms joka on ollut ihoa vasten. Se on mun mielestä ihan turhaa JOS ei ole hikoillut. Pitäis vähän ajatella ekologisestikin...

Ja terve pillu ei tosiaankaan tarvitse mitään saippua tai liuospesuja...

Vierailija
47/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, olen luullut että pääsääntöisesti kaikki aikuiset vaihtavat alusvaatteensa päivittäin! Minä käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa: aamulla pikaisesti (hikoilen yöllä hieman, kuten suurin osa ihmisistä, vaikkeivat sitä huomaisikaan) ja illalla treenin jälkeen taas suihku, jolloin mm. pesen hiukset. Samaten aina suihkun jälkeen puhtaat alushousut, eli siis kaksi kertaa päivässä. Ei tulisi mieleenkään käyttää samoja alushousuja pidempään, vaikka eivät minulla tuossa ajassa likaannukaan tai haise.

Vierailija
48/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä monta päivää samoissa pikkareissa hillujat ovat niitä samoja, jotka eivät muutenkaan juuri peseskele vaatteitaan, eikä varsinkaan itseään. Tuolla ihmisten ilmoilla nämä valopäät jättää jälkeensä kitkerän hien ja paskan ja sekalaisten ruumiineritteiden hajun sekamelskan. Juuri nämä ihmiset levittävät kaikenmaailman tauteja. Nämä paskapikkariset, kävelevät E. coli -bakteerit saisi kyllä määrätä pakkohoitoon!

Vierailija
49/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:16"]

Nämä monta päivää samoissa pikkareissa hillujat ovat niitä samoja, jotka eivät muutenkaan juuri peseskele vaatteitaan, eikä varsinkaan itseään. Tuolla ihmisten ilmoilla nämä valopäät jättää jälkeensä kitkerän hien ja paskan ja sekalaisten ruumiineritteiden hajun sekamelskan. Juuri nämä ihmiset levittävät kaikenmaailman tauteja. Nämä paskapikkariset, kävelevät E. coli -bakteerit saisi kyllä määrätä pakkohoitoon!

[/quote]

Sinä alapeukuttaja: Mene haistelemaan niitä tautisia valkkaripöksyjäsi, että josko olisivat tarpeeksi kauan muhineet, äläkä alapeukuttele viestejä, jotka kertovat totuuden!

Vierailija
50/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn suihkussa 2-3 päivän välein ja vaihdan silloin alkkarit. Mulla ei ole valkovuotoa, eikä mitään muitakaan pillueritteitä/virtsaeritteitä (pyyhin kuitenkin paperilla) muutenkaan tule, niin siksi pysyy alkkarit puhtaana. En hikoile, en haise, käytän dödöä. Kun tiedän, että seuraavana päivänä on menoa, niin edellisiltana käyn suihkussa, joten en voi haista muiden neniin esim. kaupassa. Kotona sama paita ja verkkarit monta päivää, koska eihän ne kotona likaannu. Sukkia en käytä näin kesällä. Ja kuka nyt oikeesti haistaa kenenkään pilluja? Eihän sieltä pitäisi niin voimakasta hajua tulla, yleensä ei pitäisi haista ollenkaan, ei mulla ainakaan. Ja sen toisen henkilön pitäisi sitten olla polvillaan naisen edessä, jos jotain haistaa, vai näinkö käyttäydytte yleisillä paikoilla? Käytte nuuskimassa naisten pilluja?

Vierailija
51/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:36"]

Mä käyn suihkussa 2-3 päivän välein ja vaihdan silloin alkkarit. Mulla ei ole valkovuotoa, eikä mitään muitakaan pillueritteitä/virtsaeritteitä (pyyhin kuitenkin paperilla) muutenkaan tule, niin siksi pysyy alkkarit puhtaana. En hikoile, en haise, käytän dödöä. Kun tiedän, että seuraavana päivänä on menoa, niin edellisiltana käyn suihkussa, joten en voi haista muiden neniin esim. kaupassa. Kotona sama paita ja verkkarit monta päivää, koska eihän ne kotona likaannu. Sukkia en käytä näin kesällä. Ja kuka nyt oikeesti haistaa kenenkään pilluja? Eihän sieltä pitäisi niin voimakasta hajua tulla, yleensä ei pitäisi haista ollenkaan, ei mulla ainakaan. Ja sen toisen henkilön pitäisi sitten olla polvillaan naisen edessä, jos jotain haistaa, vai näinkö käyttäydytte yleisillä paikoilla? Käytte nuuskimassa naisten pilluja?

[/quote]

Oletko aivan varma että sulla on pillu, jos ei sieltä kerran valkovuotoakaan tule?

Vierailija
52/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aamuin ja illoin, ei tuo niin iso vaiva ole. En käytä koskaan siteitä tai suojia koska minulla ei ole kuukautisia. Mies vaihtaa housut kerran päivässä tai sitten mies vaihtuu...

Vierailija
53/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:40"]

[/quote]

Oletko aivan varma että sulla on pillu, jos ei sieltä kerran valkovuotoakaan tule?

[/quote]

Kyllä on, mutta jostain syystä ei ainakaan alkkareihin asti vuoda valkovuotoa, joten hyvin niukkaa ainakin sen täytyy olla. Voi johtua e-pillereistä.

Vierailija
54/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:40"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä on, mutta jostain syystä ei ainakaan alkkareihin asti vuoda valkovuotoa, joten hyvin niukkaa ainakin sen täytyy olla. Voi johtua e-pillereistä.

[/quote]

Jos ei erity ollenkaan valkovuotoa niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä. Valkovuoto on kuitenkin aika tärkeä juttu alapään terveyden kannalta..

Vierailija
55/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ei mulla ole housujakaan. Siis pikkareita. En käytä.

Vierailija
56/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin välein vaihdan.  Siitä seuraa ongelma.  Päivät olen töissä ja käyn kaupoissa etcetera. Sittenpä myymäläetsivät tonkivat sitä mukanani kantamaa pikkupöksykassia.  Eiks niillä ole muuta tekemistä vai saaks ne jotain kiksejä naisten pikkuhousuista?

Vierailija
57/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti ne vaihdetaan joka aamu, vaihdan joskus myös iltaisin, ei tarvitse odottaa että alushousuissa näkyy "paskaraita", ne voi vaihtaa aikasemminki :)

Vierailija
58/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Minutpa on määrätty pakkohoitoon koska pesen liikaa vaatteitani ja käyn liikaa suihkussa. Olisipa melkoisen ristiriitaista määrätä nyt pesemättömyydestä.

Vierailija
59/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö moni nainen muhittelee pikkareita monta helvetin päivää?! Kyllä on oksettavaa!!

Vierailija
60/86 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:11"]

[/quote]Minutpa on määrätty pakkohoitoon koska pesen liikaa vaatteitani ja käyn liikaa suihkussa. Olisipa melkoisen ristiriitaista määrätä nyt pesemättömyydestä.

[/quote]

Onko sinun maailmassasi vain kaksi vaihtoehtoa, joko ei peseydy ollenkaan tai sitten peseytyy koko ajan? Oletko vähän tyhmä?