Naisen ärsyttävät "mitättömät" tavat
Jos olet mies, kirjoita naisesi tapoja jotka ärsyttävät ja jos olet nainen, kerro itse jos koet tekeväsi jotain mikä ärsyttää miestäsi (tai jopa sinua itseäsi).
Itse unohdan märän pyyhkeen mihin sattuu.
Tavarani ovat wc:ssä hupsis hei hujan hajan, vaikka meillä olisi tilaa kodinhoitohuoneen kaapeissa.
Käytän mieheni t-paitoja öisin ja oleskelu paitoina (: ei se siitä koskaan ole pahasti sanonut mutta näkee välillä että voisin ostaa itselleni myös isoja paitoja. Mutta kun tykkään pehmeäksi kuluneesta, isosta paidasta, ei se ole sama kuin kaupasta ostettu!!
Kommentit (18)
Olen nainen ja tiedän että mies ei tykkää näistä tavoistani:
Olen laiska siivoamaan. Mutta sitten kun sotkua on tarpeeksi, tulen pahalle tuulelle ja alan siivota raivon vimmalla. Yleensä saan tiskit koneeseen ja kämpän järjestykseen vasta siinä vaiheessa jos tiedän että meille on tulossa vieraita.
Ja tämä järjestely meillä on tällainen, koska mies tekee paljon töitä, elättää meidät jne, ja minä hoidan lasta kotona..
Toinen juttu on varmasti se kun kylppäri on täynnä meikkejä, puteleita yms. Järjestän ne aina joskus, mutta menee hetki kun kaikki putelini ovat hujan hajan pesukoneen päällä, allaskaapissa, hyllyissä yms..
Ja jätän vaatteet aina sohvalle..
Olen hidas lähtemään ulos. Olemme aina myöhässä joka paikasta minun takiani..
Sammutan valot, tv:n ja radion kun lähdetään ulos. Suljen jääkaapin oven kun olen ottanut sieltä jotakin.
Naise mm. Ei suostu ajamaan auto kuin pakon edessä, ja silloinkin vain tarkkaan rajattuihin paikkoihin. Hän ei osaa ratkaista mitään teknisiä ongelmia vaan soittaa minulle töihin että digi oksi ei toimi. Jatkuva pikku asioiden korjailu, itse en huomauttele hänelle pienistä jutuista.
Laitan ruokailuveitset terä ylöspäin tiskikoneeseen. Olen aina tehnyt niin, kun eivät ne ole yhtään teräviä ja puhdistuvat paremmin niin, mutta miehen mielestä se on vaarallista. Olen yrittänyt muistaa, mutta välillä silti lipsuu.
En aina ollenkaan kuuntele, mitä mies sanoo vaan se menee ihan ohi.
Torkutan aamulla herätyskelloa iät ja ajat ennen kuin nousen.
- Laiska
- Ei tee ruokaa
- Ei siivoa
- Jättää vaatteet läjiin
- Jättää pyykit läjiin
- Ei halua seksiä
- Tuo kireän jääkylmän fiiliksen mukanaan
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:17"]
Laitan ruokailuveitset terä ylöspäin tiskikoneeseen. Olen aina tehnyt niin, kun eivät ne ole yhtään teräviä ja puhdistuvat paremmin niin, mutta miehen mielestä se on vaarallista. Olen yrittänyt muistaa, mutta välillä silti lipsuu.
[/quote]
En ole ikinä kuullut, että joku laittaisi veitset terä alaspäin koneeseen.
Jätän vaatteet läjään sängyn viereen.
En jaksa viedä roskia, sullon vaan roskikset ylitäyteen ja odotan että mies vie.
-Pyydän mieheltä kyytiä sinne tänne, koska en tykkää ajaa autoa enkä osaa parkkeerata keskustassa taskuja. Kun mies harvoin pyytää kyytiä teen kauhean ongelman siitä ja sitten hän usein meneekin kävellen
-Olen aina myöhässä väh 15min (ellei ole joku tarkka aikataulu esim leffan alkaminen tai joku tärkeä tapaaminen), mies olisi ennemmin 10min etuajassa.
Ja jään joka aamu sänkyyn nukkumaan kun mies lähtee töihin. Mahtaa sekin pitkän päälle nakertaa..
Jätän kaappien ja huoneiden ovia auki. Samoin valoja vaikka huoneessa ei olisi ketään.
Ja juu, kun menen esim: suihkuun, kuoriudun vaatteista pitkin lattiaa :p vana alkaa ehkä olohuoneesta -> jatkuu eteisen käytävää pitkin ja päättyy suihkutilan oven eteen ^^ tämä ärsyttää miestäni sanoin kuvaamattomasti :/ en vaan opi..
AP
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:17"]
[/quote]
[/quote]
Laitan AINA kaikki ruokailuvälineet terä alaspäin koneeseen, olen nuorena viiltänyt ranteeni terävään veitseen joka oli laitettu terä ylöspäin koneeseen. Myös mieheni tekee näin, ja turvallista lapsillekin. Aina ovat puhdistuneet.
Järjestän tiskikoneen uudelleen. Suihkutan puhdistusainetta ja pyyhin pöytiä/tasoja usein. Sammuttelen valoja. Siirtelen tavaroita.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:17"]
[/quote]
[/quote]
Laitan AINA kaikki ruokailuvälineet terä alaspäin koneeseen, olen nuorena viiltänyt ranteeni terävään veitseen joka oli laitettu terä ylöspäin koneeseen. Myös mieheni tekee näin, ja turvallista lapsillekin. Aina ovat puhdistuneet.
[/quote]
Toinen syy on se, että on paljon HYGIEENISEMPÄÄ ottaa veitsen kahvasta kiinni laatikkoon laitettaessa kuin teräosasta. Jokainen ihminen ei kuitenkaan tyhjennä konetta kunnon saippuapesun kera.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:47"]Toinen syy on se, että on paljon HYGIEENISEMPÄÄ ottaa veitsen kahvasta kiinni laatikkoon laitettaessa kuin teräosasta. Jokainen ihminen ei kuitenkaan tyhjennä konetta kunnon saippuapesun kera.
[/quote]
En ole viestin kirjoittaja, mutta ainakin meidän astianpesukoneen ruokailuvälinekori aukeaa keskeltä kirjamaisesti, jolloin niistä varsista voi nostaa välineet laatikoihin.
Mieheni vihaa, kun siivoan kaikki peliohjaimet, laturit ja muut pikkusälät pois pöydiltä kaappiin piiloon.
Vien täyden roskapussin ja biojäteastian ovan pieleen, (roska-astiat kaukana ulkona) josta miehen pitäisi viedä ne roskikseen. Hän käy tupakalla alle tunnin! välein ja voisi mielestäni ne viedä samalla, mutta sitten ei kuulemma pysty nauttimaan siitä röökistä ... huoh.
Siivoan liian tarkasti ja hidastan siten etenemistä. Haluan imuroida nurkat ja sohvat. Mies imuroisi aina vain keskeltä lattiaa. Kutsui sitä kerran esi-imuroinniksi, kun kerralla ei kuitenkaan saa kaikkia. Sitä kunnon imurointia ei vaan ikinä tule :D
Laitan television pois päältä, jos sitä ei katsota. Mies haluaa sen taustamökän.
En suhtaudu keittiön siisteyteen kuten hän. Muualla saa muka olla millainen kaaos vaan, kunhan keittiössä ei ole yhtäkään murua lattialla. :O
En halua koiraa sänkyyn nukkumaan.
En anna pleikkariohjaimille, dvd-kokoelmalle ym. niin korkeaa arvoa, että ne pitäisi minusta laittaa oikein esille.
En koe tarpeelliseksi hankkia isompaa ja parempaa telkkaa, kun edellinen on 51" ja pari vuotta vanha.
Leivon mielummin makeaa kuin suolaista.
Kun laitan ruokaa, se yleensä sisältää vihanneksia (juuri totesi, että siksi kun ne on niitä vihanneksia, mitä Pitkä kuuma kesä-leffassa kaupattiin... Danks!)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:47"]
Toinen syy on se, että on paljon HYGIEENISEMPÄÄ ottaa veitsen kahvasta kiinni laatikkoon laitettaessa kuin teräosasta. Jokainen ihminen ei kuitenkaan tyhjennä konetta kunnon saippuapesun kera.
[/quote]
No tuolla logiikalla ne haarukat ja lusikatkin pitäisi laittaa niin päin, se ei vaan korin suunnittelun kautta onnistu. Miksiköhän?? En kyllä haluaisi olla tuollainen hygieniahysteerikko, se on epäterveellistä.
En juuri koskaan imuroi, koska mieheni ehtii aina ensin. Oikeesti mietin, että onpas paljon koirankarvaa pitääkin imuroida. Ehdin ajatella, kun mies jo imuroi.
Mun on pitänyt siivota vaatehuone jo varmaan vuoden. Aina kun mainitsen asiasta mies kattoo ilmeellä:"ei tuuuuuu tapahtuun"
Kun palautetaan pulloja ja tölkkejä mies asettelee tölkit muovipussiin niin, että ne on helppo työntää sinne koneeseen. Sinä aikana ehdin tyhjentää kaapin sataan kertaan, kun mun mielestä ne ehtii kääntää siinä automaatilla. Mies ei sit tyhjää sitä mun täyttämää pussia.
Kun roskis on täynnä nostan roskiksen odottaan eteiseen. Se häviää siitä itellään, en ole vielä edes ehtinyt ajatella sen viemistä kun mies jo toimii...
t. Hidas avokki