Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö tai oletko käyttänyt huumeita?

Vierailija
23.06.2014 |

Oletko käyttänyt tai kokeillut ja mitä? Jäitkö koukkuun sekä miten pääsit irti?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.. Amfetamiinia, mdpv, kannabis, bentsot ja subutex. Heroiinia ja kokaiinia oon kokeillu kerran. En jääny muuhun kun subuun koukkuun ja nykyään oon korvaushoidossa. En päässy siitä irti, henkisesti oon vielä enemmän koukussa ku fyysisesti vaikka kipeenä onkin kamalaa..

Muut oon lopettanu, en ollut muuhun koukussa ikinä.

Vierailija
2/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet, joita olen käyttänyt/kokeillut, suluissa käyttökertojen lukumäärä: LSD (4), MDMA (15), kannabis (n. 300) ja amfetamiini (1). En ole jäänyt koukkuun mihinkään enkä käytä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en.

Vierailija
4/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut amfetamiinia ja ekstaasia useamman kerran. En ole koskenut niihin enää vuosiin. En jäänyt koukkuun, kokemukset olivat mielenkiintoisia mutta jälkikäteen iskevä masennus vei hohdon aineilta. Kannabista käytän tilaisuuden tullen eli silloin harvoin kun olen viihteellä (kotona lapsia ja edes alkoholia ei oteta meillä lasten läsnäollessa).

T. Äiti, yliopisto-opiskelija

Vierailija
5/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
6/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ottaa lasten aikana pari annosta alkoholia joskus kuin pidättäytyä siitä ja käyttää huumeita kodin ulkopuolella!

Vierailija
7/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista olen aikoinaan käyttänyt useampaan kertaan. Ei ollut kyllä minun juttuni.

Vierailija
8/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista vaikka kuinka paljon, edelleen käytän jos sitä tulee vastaan syötävässä muodossa (polttaminen ei minulle ole sen arvoista, tulee kauhea olo kun en muuten tupakoi). En ole koskaan jäänyt koukkuun.

Haluaisin kokeilla MDMA:ta ja kokaiinia.

Vierailija
9/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes kokeillut. Olin lievästi pettynyt kumppaniini, kun hän kertoi pössytelleensä pilveä joskus nuorempana.

Vierailija
10/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MDPV:tä kerran, ja toista kertaa en kokeile. Kauhea kokemus. Kannabista pari kertaa, ja sitä voisin kokeilla toistekin.

Vierailija
11/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on vähän mitään sanomaton koska alkoholi on kaikkein kovin huume ja lähes kaikki ovat sitä kokeilleet. Ei huumeille kyllä pajarille.

Vierailija
12/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa poltellut kannabista. Varmaan liian vähän kerralla, koska saan  valkkaristakin kivemman olon. 

Ainoa mikä erottaa sen että olen polttanut kannabista enkä oreganoa, että silmät punottaa. Ei muuta. 

Vierailija
13/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista, sitä kissa ostaisi.

Vierailija
14/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut lähes kaikkia yleisimpiä huumeita (en siis muuntohuumeita kovinkaan paljoa) ts. heroiini, kokaiini jne, koukussa olin amfetamiiniin noin 6 vuotta, nyt kuivilla 10 vuotta.

Vierailija
15/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista epäsäännöllisesti jos tarjotaan. Illalla taas.. ja kyllä olen huolissani olenko koukkuuntamassa aineeseen vai mieheen kenen kanssa polttelen.

Vierailija
16/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt erilaisia opiaatteja, subutexia, amfetamiinia sekä sen johdannaisia, psykedeelejä... Bentsoja myös.. Jäin koukkuun ja lopetin yliannostuksen jälkeen, olin kuukausia käyttämättä. Lopetin kuntoutuksen ja na ryhmien avulla. Nykyään käytän joskus vahvoja särkylääkkeitä (esim.tramal), kannabista, bentsoja ja essoja mutta en päivittäin. Pelkään milloin taas lähtee lapasesta mutta ainoastaan  huumautuneena koen olevani kevyt ja ehjä. 

Vierailija
17/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis opiaatteihin ja opioideihin jäin pahemmin koukkuun. Bentsoihin myös. -14

Vierailija
18/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kannabista jokusen kerran, alle 20 kuitenkin. Olisin jäänyt siihen koukkuun, mutta ystäväpiiri vaihtui ja "rentoutumiskeinot" myös. Olen käyttänyt opiaatteja viihdetarkoituksessa, en kuitenkaan muuten kuin tablettimuodossa nieltynä.

Olen altis jäämään mielihyväkoukkuun, on oltava varovainen koko elämänsä. En jatka kumpaakaan. Masennusherkkyys ei sovi yhteen tuollaisen kanssa.

Vierailija
19/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:30"]

Kannabista epäsäännöllisesti jos tarjotaan. Illalla taas.. ja kyllä olen huolissani olenko koukkuuntamassa aineeseen vai mieheen kenen kanssa polttelen.

[/quote] kannabiksessa jää helpoiten juuri ns. Sosiaaliseen koukkuun

Vierailija
20/28 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista joskus nuorena kokeillut. En tod jäänyt koukkuun, ei ollut kyllä mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi