Putjetti 10 € ja harkitsen jotain mukavaa syötävää liidelistä tälle illalle
Ehdotapas menemään mukavia syötäviä, niin harkitsen sitten, että onko wörtti vai ei.
Kommentit (42)
Osta jälkkäriksi 8 kpl paketti jätskituutteja, sellanen vaaleansinikuvioinen pahviloota, Hinta noin 90 cnt.koko laatikko.Tämä on ihan totta! Eivät mainosta, mutta usein ei kuitenkaan aina, löytyy jätskihyllystä, ja hinta tosiaan90 cnt koko 8kpl laatikko!
Pääruuaksi joku makkarapaketti+ perunasalaatti. Leiväksi retkieväspaketti alle 50 cnt ja margariinipaketti, Lidlin oma merkki alle euron! Ehkä maitoprk lisäksi.
Jää vielä huomiseksi rahaa ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhien budjetit ja kaupat.
Ööööh. Voi kuule minulla on osakeasunto, auto ja budjettiin tälle illalle on kymppi. Idiooteilla on idioottien jutut.
Vierailija kirjoitti:
Osta jälkkäriksi 8 kpl paketti jätskituutteja, sellanen vaaleansinikuvioinen pahviloota, Hinta noin 90 cnt.koko laatikko.Tämä on ihan totta! Eivät mainosta, mutta usein ei kuitenkaan aina, löytyy jätskihyllystä, ja hinta tosiaan90 cnt koko 8kpl laatikko!
Pääruuaksi joku makkarapaketti+ perunasalaatti. Leiväksi retkieväspaketti alle 50 cnt ja margariinipaketti, Lidlin oma merkki alle euron! Ehkä maitoprk lisäksi.
Jää vielä huomiseksi rahaa ihan riittävästi.
Sanoinko että haluan köyhäillä? Huomenna tulee lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööh. Voi kuule minulla on osakeasunto, auto ja budjettiin tälle illalle on kymppi. Idiooteilla on idioottien jutut.
Budjettini
Edellinen vastaaja, juu käytän Lidliä, vaikka on osakesalkku, muhea tili oma talo ja kakkosasunto.
Komppaan vastaustasi!
Meillä meni 6e lidliin iltaherkkuihin kahdelle. Ostettiin chorizo snacks -pussi, 2x korvapuusti, mustikkarasia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää vielä huomiseksi rahaa ihan riittävästi.Sanoinko että haluan köyhäillä? Huomenna tulee lisää rahaa.
Sorry, mut ehkä ite köyhäilen, en tarkottanu pahalla.Mut ainakin noi jätskit on sikahyviä.
Munia ja jauhoja ja voita - tee lettuja
Lisäksi hilloa ja kermavaahtoa
Noniin, mikäli liideliin päädyn niin kerron myöhemmin mikä ehdotus voitti vai voittiko mikään. yksi ehdotus on kyllä ehdottomasti potentiaalisin, mutta on eri asia että onko sitä jäljellä enää illalla :(
Mukava syötävähän ei tarkoita automaattisesti herkkuja. Minulla on nälkä ja enimmäkseen ruokaa ajattelin, kun aloituksen kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä tuolla tasolla? Lidl on ainakin Keski-Euroopassa myös hyvätuloisten kauppa. Täydennysostoksia voi tehdä muualla, mutta Lidlissä on paljon perusjuttuja, ja sehän on vain fiksua ostaa tarpeellisia perusruokia ja tavaroita hyvällä hinta-laatusuhteella.
Vierailija kirjoitti:
Pitsaa, pakaste-einestä ja jäätelöä litra.
Kuulostaapa terveelliseltä. Not.
Loimulohi/savulohi annospalat 250 g. maksaa muistaakseni n 5,5 euroa, aloittajako sitä edellä kyseli. On hyvää, eikä sellaista kuivakkaa, kun jostain muualta olen joskus erehtynyt ostamaan
Vierailija kirjoitti:
Loimulohi/savulohi annospalat 250 g. maksaa muistaakseni n 5,5 euroa, aloittajako sitä edellä kyseli. On hyvää, eikä sellaista kuivakkaa, kun jostain muualta olen joskus erehtynyt ostamaan
Joo siis olen syönyt liidelin lohia ja ovat aivan ihania. En vain muistanut hintoja.
Ap
Jos Saskian jättää pois ni saa.