Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku, kun ei löydy puolisoa!

Vierailija
30.06.2021 |

Olen harmitellut tätä vuosikausia ja lisäksi ihan teininä + parikymppisenä oli sama ongelma. Ketään ei vain löydy, enkä kiinnosta ketään miestä. Olen käynyt yhden miehen kanssa treffeillä per vuosi ja joidenkin kanssa olen kirjoitellut. En edes tiedä, mikä minussa on vikana ja mitä puolia voisin kehittää itsessäni. Ilmeisesti liiallisella hymiöiden käytöllä ja huumorilla karkoitin muutamat chattikaverit ainakin. Pitäisi siis olla vakavampi ja pidättyväisempi ilmeisesti. Mutta vaikealta tuntuu ja vähän mieltä painaa se, kun en ole tarpeeksi hyvä miesten näkökulmasta.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat?

Vierailija
2/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on kaikissa ikäluokissa kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla. Eli kunhan et katso niitä samoja miehiä, joita kaikki muutkin naiset katsovat, niin puolison pitäisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan ala esittämään muuta kuin olet.

Vierailija
4/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
5/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet treffit per vuosi on niin vähän ettei voi olettaa, että kumppani löytyy. Rohkeasti netistä/tinderistä/mistä lienee treffiseuraa hankkimaan. Mitä enemmän treffailet niin sitä paremmin se menee ja alat käyttäytymään luonnollisemmin treffeillä. Katso Anthony Recenellon videoita deittailusta Youtubessa.

Vierailija
6/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Helsingissä. Täällä on huomattavasti enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä.

Vierailija
7/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ei edes normitreffeille pääse. Olen tavis suomalainen pottunokka

Vierailija
8/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on kaikissa ikäluokissa kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla. Eli kunhan et katso niitä samoja miehiä, joita kaikki muutkin naiset katsovat, niin puolison pitäisi löytyä.

En "katso" lainkaan miehiä. Odottelen vain aloitteita, muttei niitä kuulu. Siis kukaan ei tee aloitteita koskaan livenä ja somen kautta yksi mies per vuosi on pyytänyt treffeille ja olen mennyt heidän kanssaan kahvila- tai lounastreffeille kyllä, jopa useammankin kerran, jos mies on pyytänyt. Yksi heistä oli jopa tuplasti ikäiseni ja todella tukevassa kunnossa, mutta menin silti, kun kerrankin pyydettiin.

Vierailija
9/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää silti, että on niillä pottunokkaisillakin seurustelukumppaneita ja jotkut jopa pääsevät ihan naimisiinkin.

Vierailija
10/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En "katso" lainkaan miehiä. Odottelen vain aloitteita, muttei niitä kuulu. Siis kukaan ei tee aloitteita koskaan livenä ja somen kautta yksi mies per vuosi on pyytänyt treffeille ja olen mennyt heidän kanssaan kahvila- tai lounastreffeille kyllä, jopa useammankin kerran, jos mies on pyytänyt. Yksi heistä oli jopa tuplasti ikäiseni ja todella tukevassa kunnossa, mutta menin silti, kun kerrankin pyydettiin.

Heistäkin se itseäni paljon vanhempi ei edes sittemmin pyytänyt uusille treffeille tai tehnyt tikusta asiaa chatin muodossa tms. En tosiaan taida olla mitenkään kovinkaan kiinnostava tapaus naisena.

Vierailija
11/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö samalla tavalla töitä? Kävelet Prismaa edestakaisin ja odotat, että joku tarjoaa töitä?

eri

Vierailija
12/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan ala esittämään muuta kuin olet.

Haluaisin kyllä kehittyä itsekin ihmisenä sellaiseen suuntaan, että olisin kelvollisempi parisuhteeseen.

T. Ap

Vierailija
13/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää silti, että on niillä pottunokkaisillakin seurustelukumppaneita ja jotkut jopa pääsevät ihan naimisiinkin.

On varmaan, en sitä kiellä. Harmi ettei omalle kohdalle osu. Ihmetytti se 6 hlön kanssa seurusteleva nainenkin jossain tämän viikon lehdessä että miten sillekin löytynyt niin monta kumppania kun itselle ei löydy yhtäkään. No, tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
14/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi ihanalta ihmiseltä, mutta aina voi kehittää itseään ja itsetuntoaan lisää, ihan me kaikki.

Mitä jos kehittäisit itseäsi hankkimalla uusia harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Tämä on ennen kaikkea itseäsi varten. Alat loistaa löytäessäsi itsestäsi uusia kykyjä ja ainutlaatuisuuksia. Sitä kautta löydät tarkoitusta elämääsi, taitoja, ystäviä ja ehkä romantiikkaakin. Itse ainakin ihastuin miehessäni aikanaan intohimoon ja inspiraatioon mikä hänellä oli monissa asioissa, se oli tarttuvaa. Itsekin olen juuri harrastuksien kautta löytänyt ystävät ja rakkauden.

Mitä tämä voisi käytännössä olla?

Ota osaa johonkin hyväntekeväisyys- ja talkootomintaan- kohtaat muitakin ihmisiä, joilla on arvot kohdillaan, eivätkä pelkää haasteita.

Pidätkö intohimoisesti jostain elokuvasta tai sarjasta  - liity kansainväliseen faniyhteisöön netissä ja paikallisesti, ja tapaa heitä konventioissa maailmalla. Tällaiset faniyhteisöt voivat olla tosi lämpimiä ja vieraanvaraisia ja esitellä sinulle myös uusia kulttuureita - jos sinulta löytyy taitoja, voisit tehdä tälle faniyhteisölle tai mille tahansa muulle kohteelle jotain käsien taidoillasi iloksi ja vaikka myyntiin, niin pääset olemaan luova ja saat myös näkyvyyttä ja kontakteja.

Jos et osaa tehdä käsin jotain, mitä jos kokeilisit vaikka jotain luovaa kurssia? 

Ehkä tällaisen viihteen ja luomisen lisäksi voisit kokeilla vaikka käydä joillain messuilla, ja ottaa selvää mitkä asiat voisi sopia sinulle - mitä jos vaikka käyt  keskiaikatapahtumassa, ja hurahdat paikallisen kanssa tekemään keskiaikaisia vaatteita tai jousia. Ties vaikka jonain kauniina päivänä Hämeen Linnan keskiaikakylässä telttaasi kävelee Se Oikea. 

Tai ehkäpä aloitat jokin muun yllättävä harrastuksen, kuten jousiammunnan. Paikalliset harrastajat opastavat sinut alkuun ja pääset yhteisöön sisään.

Parasta kuitenkin on, että romanttisen kiinnostuksen kohteen ei tarvitse löytyä edes noista harrastuspiireissä. Siinä vaiheessa kun olet innostunut ja inspiroiva ihminen, sekä miehet että naiset ympärilläsi ilahtuvat innostavasta läsnäolostasi,  ja rakkaus saattaakin tulla vastaan kuin magneetilla vedettynä vaikka työpaikan ruokalassa.

Ole oma itsesi, olet sellaisena paras. Mutta älä koskaan lakkaa olemasta sydämeltä nuori, utelias ja avoin. Kun pysyy liikkeessä, tulee jatkuvasti uusia mahdollisuuksia. :)

Vierailija
15/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Harmin paikka! Kyllä niitä miehiä on kunhan tiedät mistä etsiä!

M28

Vierailija
16/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö samalla tavalla töitä? Kävelet Prismaa edestakaisin ja odotat, että joku tarjoaa töitä?

eri

Töiden kanssa on vähän sama juttu. Odotan, että joku ehdottaa etenemistä tai tarjoaa uusia töitä. Mutta parisuhdeasioissa miesten vastuulla on aloitteiden teko, joten asiaa ei voi oikein verrata.

T. Ap

Vierailija
17/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Töiden kanssa on vähän sama juttu. Odotan, että joku ehdottaa etenemistä tai tarjoaa uusia töitä. Mutta parisuhdeasioissa miesten vastuulla on aloitteiden teko, joten asiaa ei voi oikein verrata.

T. Ap

No nyt ainakin tiedät missä vika on.

Vierailija
18/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan nyt vähän haistamaan provoa tässä...

Vierailija
19/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin nuorena parisuhteeseen mutta olin niin ujo ja saanut huonoja kokemuksia että en uskaltanut lähestyä ketään. Nyt ikää on yli 30 ja uskallusta ja sosiaalisuutta riittäisi, mutta ei enää oikein kiinnosta. Harmi, koska haluaisin lapsia, mutta kuka haluaa perustaa perheen sellaisen kanssa jolle riittää kun on kämppis.

Vierailija
20/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse halusin nuorena parisuhteeseen mutta olin niin ujo ja saanut huonoja kokemuksia että en uskaltanut lähestyä ketään. Nyt ikää on yli 30 ja uskallusta ja sosiaalisuutta riittäisi, mutta ei enää oikein kiinnosta. Harmi, koska haluaisin lapsia, mutta kuka haluaa perustaa perheen sellaisen kanssa jolle riittää kun on kämppis.

Ootko mies vai naine. Jos oot mies niin huonompi homma mutta jos oot nainen nii kuulostaa oikein hyvältä