Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku, kun ei löydy puolisoa!

Vierailija
30.06.2021 |

Olen harmitellut tätä vuosikausia ja lisäksi ihan teininä + parikymppisenä oli sama ongelma. Ketään ei vain löydy, enkä kiinnosta ketään miestä. Olen käynyt yhden miehen kanssa treffeillä per vuosi ja joidenkin kanssa olen kirjoitellut. En edes tiedä, mikä minussa on vikana ja mitä puolia voisin kehittää itsessäni. Ilmeisesti liiallisella hymiöiden käytöllä ja huumorilla karkoitin muutamat chattikaverit ainakin. Pitäisi siis olla vakavampi ja pidättyväisempi ilmeisesti. Mutta vaikealta tuntuu ja vähän mieltä painaa se, kun en ole tarpeeksi hyvä miesten näkökulmasta.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap sä olet liian nirso miesten suhteen. Oma mieheni on pienituloinen ja minua lyhyempi. Olen itse 180cm nainen ja mieheni on 173cm

Jos on liian nirso, niin jää yksin.

Tämä on aina niin hauskaa kun haukutaan nirsoksi, vaikka kiinnostuneita miehiä ei vain ole, ei edes niitä vähemmän viehättäviä. Jos ei niilläkään kelpaa, ei silloin ole kyse siitä että nainen on nirso.

Vierailija
42/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ainoa ongelmasi on ettet ole aktiivinen deittimaailmassa? Just joo taas.

En kestäisi sellaista "deittimaailman" lihatiskimeininkiä ja siihen liittyviä pettymyksiä. Haluaisin, että joku mies vain poimisi minut omakseen ja olisi suhteessa se aloitteellinen osapuoli ja "johtaja". Ei ole sellaista näkynyt tosin.

T. Ap

Eli naisilla ei ole oikeita ongelmia deittailun suhteen. Kiva tietää että olen ollut asian suhteen oikeassa kaikki nämä vuodet.

Nimenomaan. Nainen kun nainen saisi parisuhteen vähällä vaivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap sä olet liian nirso miesten suhteen. Oma mieheni on pienituloinen ja minua lyhyempi. Olen itse 180cm nainen ja mieheni on 173cm

Tämä on aina niin hauskaa kun haukutaan nirsoksi, vaikka kiinnostuneita miehiä ei vain ole, ei edes niitä vähemmän viehättäviä. Jos ei niilläkään kelpaa, ei silloin ole kyse siitä että nainen on nirso.

Jospa yrittäisit tehdä niin kuten 99,99 % miehistä joutuu tekemään ja teet ALOITTEITA.

Vierailija
44/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestäisi sellaista "deittimaailman" lihatiskimeininkiä ja siihen liittyviä pettymyksiä. Haluaisin, että joku mies vain poimisi minut omakseen ja olisi suhteessa se aloitteellinen osapuoli ja "johtaja". Ei ole sellaista näkynyt tosin.

T. Ap

Joo mutta kun ei tosielämä mene niin kuin elokuvissa. Toki jos olisit kaunotar, ei tarvitsisi kuin odotella miesten lähestymistä. Mutta meitä taviksia ei miehet noin vain puoliväkisin lähesty, täytyy itsekin olla aktiivinen. Nettideittailu ei kaikilla toimi, mutta yritä vaan olla sosiaalinen ja avoin, juttele ja tutustu ihmisiin niin asiat voivat johtaa toiseen. Sama neuvo kuin miehille siis, että älä jämähdä kotiin koska sieltä ei kukaan tule hakemaan.

Olen tämän sinkkuuteni pitkittymisen myötä tajunnut, että olen vieläkin rumempi kuin olen edes tajunnut itse. Minusta ei edes saa kaunista millään. Ongelmana ovat kasvonpiirteet ja kasvojen luusto. Vaikka silmät ovat suurehkot ja huuletkin täyteläiset, niin kasvoni ovat vain rumat kokonaisuudessaan. Liian rumat suomalaismiehille.

T. Ap

Vierailija
45/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se omaa isääni vanhempi sairaalloisen ylipainoinen ja perussairas myönsi jo niiden ainoiden treffien päätteeksi, ettei oikein kiinnostus herännyt. Kaikkia kolmea yhdistivät jalkavaivat ja todella reilu ylipaino. Itse olen kuntosalia ja juoksemista harrastava, hoikka ja pitkäjalkainen. Mutta ehkä olen nirso, vaikka ne pullukimmat heistä itse antoivat mulle pakit.

T. Ap

Vierailija
46/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa yrittäisit tehdä niin kuten 99,99 % miehistä joutuu tekemään ja teet ALOITTEITA.

Miksi Suomessa naisen pitää tehdä aloitteita, kun muualla maailmassa se on miesten kunniatehtävä ja etuoikeus?

T. Ap

Vierailija
47/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eli naisilla ei ole oikeita ongelmia deittailun suhteen. Kiva tietää että olen ollut asian suhteen oikeassa kaikki nämä vuodet.

Kuinka niin? Jos olisin mies, niin mieluusti tekisin aloitteita kiinnostaville naisille. Jos nainen toimii samoin, häntä pidetään hutsahtavana tyrkkynä.

T. Ap

Oletko mielestäsi antanut signaaleja sille, että olet valmis lähestyttäväksi?

Jotkut miehet ovat puusilmiä eivätkä näe näitä hiljaisempia ok signaaleja,

eivätkä lähesty. 

Vierailija
48/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Nimenomaan. Nainen kun nainen saisi parisuhteen vähällä vaivalla.

Miten niin vähällä vaivalla? Olen odotellut, haaveillut ja unelmoinut parisuhteesta melkein koko aikuisikäni ja ainoat, jotka lähestyvät, ovat humalaisia suomalaisia ja joskus harvoin joitain lähi-idästä kotoisin olevia puheliaita kebab-ravintolan työntelijöitä. Muut eivät lähesty koskaan.

T. Ap

Vierailija
49/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa naisen pitää tehdä aloitteita, kun muualla maailmassa se on miesten kunniatehtävä ja etuoikeus?

T. Ap

Jösses tän on pakko olla provo. Loputtomia pakkeja ja vittuiluja, jep kiva kunniatehtävä. Luovutan tämän etuoikeuden mieluusti naisille.

Vierailija
50/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi nättikin niin ei ne miesten «aloitteet» nyt kovin kummosia ole olleet. Kummallista muminaa humalassa, rintojen ja pyllyn kourintaa tai jotain kommentteja ulkonäöstä. Ainoastaan 3 miestä on lähestynyt asiallisesti, niistä yhden kanssa oli monivuotinen suhde, toisen kanssa vieläkin naimisissa ja kolmannelle jouduin antamaan pakit koska olen sen toisen kanssa naimisissa.

Vierailija
51/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se omaa isääni vanhempi sairaalloisen ylipainoinen ja perussairas myönsi jo niiden ainoiden treffien päätteeksi, ettei oikein kiinnostus herännyt. Kaikkia kolmea yhdistivät jalkavaivat ja todella reilu ylipaino. Itse olen kuntosalia ja juoksemista harrastava, hoikka ja pitkäjalkainen. Mutta ehkä olen nirso, vaikka ne pullukimmat heistä itse antoivat mulle pakit.

T. Ap

Laita seuranhakuilmoitus johonkin. Minä aikoinaan laitoin, että haen työssäkäyvää, huumorintajuista miestä ja aikanaan tärppäsi. Laita siihen, miltä alueelta haet ja että haet normaalipainoista. Itse olen 40kg ylipainoinen nainen ja löysin hoikan miehen.

Vierailija
52/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan ala esittämään muuta kuin olet.

Haluaisin kyllä kehittyä itsekin ihmisenä sellaiseen suuntaan, että olisin kelvollisempi parisuhteeseen.

T. Ap

Valitettavasti se vaan ei ole mahdollista. Sinulla on sellaiset avut, kuin olet sattunut syntymälotossa saamaan. Toki nekin avut voi pilata syömällä itsensä muodottomaksi, tai liiallisella päihteiden käytöllä.

Me miehet ollaan jokseenkin yksikertaisen sorttista porukkaa. Meille merkitsee vain ulkonäkö ja kaikki muu on täysin toisarvoisia asioita. Voit siis olla totinen torvensoittaja, tai täysi mulkero, kunhan olet vaan riittävän hyvännäköinen, niin miehiä riittää. Toisaalta vaikka olisit kuinka mukava ja sisältä viimesen päälle kaunis, niin et ole yhtään kiinnostava, jos ulkoinen kauneus puuttuu. Näin se vaan menee, on aina mennyt ja menee jatkossakin.

Miksi sitten jatkuvasti syytetään naisia nirsoiksi ja väitetään että jokainen nainen saa helposti parisuhteen, vaikka asia on noin kuin sanoit, eli miehet ovat oikeasti niitä nirsoja?

Vierailija
53/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kuinka niin? Jos olisin mies, niin mieluusti tekisin aloitteita kiinnostaville naisille. Jos nainen toimii samoin, häntä pidetään hutsahtavana tyrkkynä.

T. Ap

Jos joku mies ajattelisi niin (oikeasti ei edes ajattele), haluaisitko tosiaan niin ajattelevan miehen itsellesi? Jonka mielestä naisen kuuluu olla passiivinen hissukka?

OIet kova keksimään tekosyitä. Oikeasti et vain uskalla.

Vierailija
54/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Muualla maailmassa naisten kunniatehtävä ja etuoikeus on siivota ja huolehtia lapsista. Miksi ei Suomessa?

Vierailija
55/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi nättikin niin ei ne miesten «aloitteet» nyt kovin kummosia ole olleet. Kummallista muminaa humalassa, rintojen ja pyllyn kourintaa tai jotain kommentteja ulkonäöstä. Ainoastaan 3 miestä on lähestynyt asiallisesti, niistä yhden kanssa oli monivuotinen suhde, toisen kanssa vieläkin naimisissa ja kolmannelle jouduin antamaan pakit koska olen sen toisen kanssa naimisissa.

Eli siis tarjontaa ollut yli tarpeen ja kehtaat vielä valittaa.

Vierailija
56/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan ala esittämään muuta kuin olet.

Haluaisin kyllä kehittyä itsekin ihmisenä sellaiseen suuntaan, että olisin kelvollisempi parisuhteeseen.

T. Ap

Valitettavasti se vaan ei ole mahdollista. Sinulla on sellaiset avut, kuin olet sattunut syntymälotossa saamaan. Toki nekin avut voi pilata syömällä itsensä muodottomaksi, tai liiallisella päihteiden käytöllä.

Me miehet ollaan jokseenkin yksikertaisen sorttista porukkaa. Meille merkitsee vain ulkonäkö ja kaikki muu on täysin toisarvoisia asioita. Voit siis olla totinen torvensoittaja, tai täysi mulkero, kunhan olet vaan riittävän hyvännäköinen, niin miehiä riittää. Toisaalta vaikka olisit kuinka mukava ja sisältä viimesen päälle kaunis, niin et ole yhtään kiinnostava, jos ulkoinen kauneus puuttuu. Näin se vaan menee, on aina mennyt ja menee jatkossakin.

Miksi sitten jatkuvasti syytetään naisia nirsoiksi ja väitetään että jokainen nainen saa helposti parisuhteen, vaikka asia on noin kuin sanoit, eli miehet ovat oikeasti niitä nirsoja?

Myös oma kokemukseni on se, että miehet ovat äärimmäisen nirsoja. Itse asiassa paras flaksi eläissäni olisi minulla ollut 15-vuotiaana, kun kerran karkasin kotoa ja kävelin yksin Helsingin keskustassa yöllä. Olin loukannut kätenikin ja se oli veressä.

Silloin lukuisat autot pysähtelivät kohdalleni, pyysivät kyytiin ja kysyjinä oli ihan normaalin näköisiä tai komeita miehiä, jotka hymyilivät ja katselivat kiinnostuneesti. Vastaavaa en ole sittemmin kokenut enää koskaan. Mutta mä olin sarjiksia lukeva ja neitsyt, joka haaveili pop-tähdistä, en siis valmis menemään vieraan miehen kyytiin. Odottelin aamuun, että bussit alkoivat kulkea ja istuin pysäkillä ja menin sitten kotiin kunniallisesti.

T. Ap

Vierailija
57/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Muualla maailmassa naisten kunniatehtävä ja etuoikeus on siivota ja huolehtia lapsista. Miksi ei Suomessa?

Mulle se olisi täysin ok. Tosin siivoaminen voitaisiin hoitaa puoliksi. Mutta en ole noin pitkälle edennyt.

T. Ap

Vierailija
58/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Jos joku mies ajattelisi niin (oikeasti ei edes ajattele), haluaisitko tosiaan niin ajattelevan miehen itsellesi? Jonka mielestä naisen kuuluu olla passiivinen hissukka?

Haluaisin sellaisen miehen. Haluan saada olla se kiltti ja hiljainen peesailija ja mies tekisi päätökset valtaosin.

T. Ap

Vierailija
59/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Haluaisin sellaisen miehen. Haluan saada olla se kiltti ja hiljainen peesailija ja mies tekisi päätökset valtaosin.

T. Ap

Eihän sitä edes tarvi olla kiltti tai hiljainen. Sitä on kuka on.

Tekee niin kuin mies haluaa, tai tekee niin kuin itse haluaa.

Kyllä siinä oikea rooli löytyy itse kullekin.

Vapaus säilyy.

Vierailija
60/81 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen paljon vanhempi ja edustan toista sukupuolelta. Enkä nyt ole juuri sinusta kiinnostunut. Mutta ehdottaisin kyllä sinulle muita deittipalveluja kuin tinder (olkoot sitten vaikka happypancake, suomi24, badoo, okcupid). Sekä että aktiivisesti katselet sekä lähestyt kiinnostavia miehiä. Vaikka palstalla saa lukea kaiken näköistä että miesten pitää metsästää jne. väittäisin että se koskee vain noita pelimiehiä jotka haluaa jahdata. Muut normaalit miehet haluavat tulla huomatuksi ja havaita että nainen on juuri heistä oikeasti kiinnostunut. Huomatuksi tuleminen ei tapahdu silloin jos odotat aina miehen laittavan ensimmäisenä viestiä tai tykkäilet pelkästää miehiä takaisin.

Itselle en keksi mitään muuta kiinnostuksen tappajaa naista kohtaan, kuin se että huomaan hänen pyörittelee samaan aikaa useampaa (tavalla tai toisella) tai katsoo jos seuraavan kortin takana ois kiinnostavampi.