Voi itku, kun ei löydy puolisoa!
Olen harmitellut tätä vuosikausia ja lisäksi ihan teininä + parikymppisenä oli sama ongelma. Ketään ei vain löydy, enkä kiinnosta ketään miestä. Olen käynyt yhden miehen kanssa treffeillä per vuosi ja joidenkin kanssa olen kirjoitellut. En edes tiedä, mikä minussa on vikana ja mitä puolia voisin kehittää itsessäni. Ilmeisesti liiallisella hymiöiden käytöllä ja huumorilla karkoitin muutamat chattikaverit ainakin. Pitäisi siis olla vakavampi ja pidättyväisempi ilmeisesti. Mutta vaikealta tuntuu ja vähän mieltä painaa se, kun en ole tarpeeksi hyvä miesten näkökulmasta.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ainoa ongelmasi on ettet ole aktiivinen deittimaailmassa? Just joo taas.
En kestäisi sellaista "deittimaailman" lihatiskimeininkiä ja siihen liittyviä pettymyksiä. Haluaisin, että joku mies vain poimisi minut omakseen ja olisi suhteessa se aloitteellinen osapuoli ja "johtaja". Ei ole sellaista näkynyt tosin.
T. Ap
Eli naisilla ei ole oikeita ongelmia deittailun suhteen. Kiva tietää että olen ollut asian suhteen oikeassa kaikki nämä vuodet.
Kuinka niin? Jos olisin mies, niin mieluusti tekisin aloitteita kiinnostaville naisille. Jos nainen toimii samoin, häntä pidetään hutsahtavana tyrkkynä.
T. Ap
Jos joku mies ajattelisi niin (oikeasti ei edes ajattele), haluaisitko tosiaan niin ajattelevan miehen itsellesi? Jonka mielestä naisen kuuluu olla passiivinen hissukka?
OIet kova keksimään tekosyitä. Oikeasti et vain uskalla.
Haluaisin sellaisen miehen. Haluan saada olla se kiltti ja hiljainen peesailija ja mies tekisi päätökset valtaosin.
T. Ap
Sieltähän se vastaus tuli.
Miksi mies haluaisi hiljaisen peesailijan. Elämä sellaisen kanssa on tylsää. Ei mitään yllättävää tapahdu koskaan miehelle. Lisäksi ahdistavaa olla aina se jonna vastuulla on päättää kaikki.
Mä oon aina alussa sellanen etten oo aktiivinen, ja moni mies varmaan luulee mua tylsäks :DD mut oon erilainen sillon kun tunnen paremmin. :D mut joo mulle ei usein sovi yhtään passiivinen mies, vaan vasta super aktiivinen mies saa mut herätettyä eloon. :DDDDDD
Voisko olla että vaikutat tosi vahvasti siltä ettet oo kiinnostunut? Tuntuu että joku syy on pakko olla, jolle oot ehkä sokea itse. Tai sitten et vaan kohtaa ihmisiä yleensäkään? Vai käytkö paljon eri paikoissa joissa ois mahdollista tavata joku?
Naiset ei kelpaa miehille, miehet ei kelpaa naisille. Mikä tätä maata nykyään vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Itse olen paljon vanhempi ja edustan toista sukupuolelta. Enkä nyt ole juuri sinusta kiinnostunut. Mutta ehdottaisin kyllä sinulle muita deittipalveluja kuin tinder (olkoot sitten vaikka happypancake, suomi24, badoo, okcupid). Sekä että aktiivisesti katselet sekä lähestyt kiinnostavia miehiä. Vaikka palstalla saa lukea kaiken näköistä että miesten pitää metsästää jne. väittäisin että se koskee vain noita pelimiehiä jotka haluaa jahdata. Muut normaalit miehet haluavat tulla huomatuksi ja havaita että nainen on juuri heistä oikeasti kiinnostunut. Huomatuksi tuleminen ei tapahdu silloin jos odotat aina miehen laittavan ensimmäisenä viestiä tai tykkäilet pelkästää miehiä takaisin.
Itselle en keksi mitään muuta kiinnostuksen tappajaa naista kohtaan, kuin se että huomaan hänen pyörittelee samaan aikaa useampaa (tavalla tai toisella) tai katsoo jos seuraavan kortin takana ois kiinnostavampi.
Mä en ainakaan ole koskaan edes ollut Tinderissä. Miehet pyytäneet ensin ehkä kaveriksi ja siis Facebookin kautta treffeille.
T. Ap
Haluaisin vaan jonkun kauniin neidin jonka sisään voisin laueta pari kertaa viikossa
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla että vaikutat tosi vahvasti siltä ettet oo kiinnostunut? Tuntuu että joku syy on pakko olla, jolle oot ehkä sokea itse. Tai sitten et vaan kohtaa ihmisiä yleensäkään? Vai käytkö paljon eri paikoissa joissa ois mahdollista tavata joku?
En käy juuri missään koskaan. Kodin ja työpaikan väliä kuljen ja ennen korona-aikaa kerran vuodessa lomamatkalle. En käy ikinä ns. biletyspaikoissa tai baareissa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa tunnustaa, mutta hyvin harvoin kiinnostun kenestäkään edes. Ja jos kiinnostun, niin ne kiinnostuksen kohteeni eivät edes huomaa minua. Joskus pari heistä chattaili kanssani, mutta chattaily hiipui heidän puoleltaan.
T. Ap
Vaikea sanoa mikä on syy, kun ei oo sua ees tavannut, mutta en mä vaan jaksa uskoa että sussa tai sun ulkonäössä ois jotenkin erityisesti mitään vialla. Ehkä sun vaan pitäis tavata enemmän ihmisiä. Ei tarvi mitenkään tyrkyllä olla tietenkään, mutta niinku paikalla :D
Luetko itse mitä tänne kirjoitat. Jokainen teksti on syy miksi itse miehenä kiertäisin kaukaa. Vaikutat tylsältä joka ei tee mitään. Kuka haluaisi semmoista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Luetko itse mitä tänne kirjoitat. Jokainen teksti on syy miksi itse miehenä kiertäisin kaukaa. Vaikutat tylsältä joka ei tee mitään. Kuka haluaisi semmoista elämää.
Voisitko perustella? Elän kyllä aika tylsää elämää, mutta joku kaltaiseni liikuntaa ja juoksua harrastava luterilaisen moraalin omaava työjuhta olisi mieluisa kumppani.
T. Ap
Ai niin! Se muuten oli turn-off deittikavereille, kun mainitsin työn tärkeyden elämässäni. En edes teeskentele pitäväni huvituksista, alkoholista, mässäilystä tai juurikaan muistakaan lihan iloista. Rakastan sitä, että saan olla tehokas, hyödyllinen ja uuttera sekä suorittaa ja paahtaa. Se oli niille kaikille pullukoille miehille paha turn-off.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaista elämää itse haluaisit? Kyllä minäkin tykkään lomamatkoista silloin tällöin. Tosin löhöily ei kiinnosta, vaan aktiviteetit. Mutta viihtyisin kaltaiseni kuivakan ja hieman estyneen suorittajan seurassa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mikä on syy, kun ei oo sua ees tavannut, mutta en mä vaan jaksa uskoa että sussa tai sun ulkonäössä ois jotenkin erityisesti mitään vialla. Ehkä sun vaan pitäis tavata enemmän ihmisiä. Ei tarvi mitenkään tyrkyllä olla tietenkään, mutta niinku paikalla :D
Ehkä näin on. Pitäisi jostain kehittää rohkeutta mennä deittipalstoille vain, ja tavata niitä ihmisiä, vaikka ei jaksaisikaan. En jotenkin jaksaisi sellaista ja tavallaan ei edes kiinnosta, mutten haluaisi jäädä loppuiäkseni yksin myöskään. Mutta sitä ihmettelen, että mistä monet ihan tavalliset ihmisetkin ovat ne kumppaninsa vampanneet.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa ihmisistä on tylsiä jotka ei tee mitään jos urheilua ja satunnaisia ulkomaanmatkoja ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan ala esittämään muuta kuin olet.
Haluaisin kyllä kehittyä itsekin ihmisenä sellaiseen suuntaan, että olisin kelvollisempi parisuhteeseen.
T. Ap
Valitettavasti se vaan ei ole mahdollista. Sinulla on sellaiset avut, kuin olet sattunut syntymälotossa saamaan. Toki nekin avut voi pilata syömällä itsensä muodottomaksi, tai liiallisella päihteiden käytöllä.
Me miehet ollaan jokseenkin yksikertaisen sorttista porukkaa. Meille merkitsee vain ulkonäkö ja kaikki muu on täysin toisarvoisia asioita. Voit siis olla totinen torvensoittaja, tai täysi mulkero, kunhan olet vaan riittävän hyvännäköinen, niin miehiä riittää. Toisaalta vaikka olisit kuinka mukava ja sisältä viimesen päälle kaunis, niin et ole yhtään kiinnostava, jos ulkoinen kauneus puuttuu. Näin se vaan menee, on aina mennyt ja menee jatkossakin.
Seuraavaksi varmaan listaat sen ulkoisen habituksen, joka ainoastaan kelpaa "meille miehille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan ala esittämään muuta kuin olet.
Haluaisin kyllä kehittyä itsekin ihmisenä sellaiseen suuntaan, että olisin kelvollisempi parisuhteeseen.
T. Ap
Valitettavasti se vaan ei ole mahdollista. Sinulla on sellaiset avut, kuin olet sattunut syntymälotossa saamaan. Toki nekin avut voi pilata syömällä itsensä muodottomaksi, tai liiallisella päihteiden käytöllä.
Me miehet ollaan jokseenkin yksikertaisen sorttista porukkaa. Meille merkitsee vain ulkonäkö ja kaikki muu on täysin toisarvoisia asioita. Voit siis olla totinen torvensoittaja, tai täysi mulkero, kunhan olet vaan riittävän hyvännäköinen, niin miehiä riittää. Toisaalta vaikka olisit kuinka mukava ja sisältä viimesen päälle kaunis, niin et ole yhtään kiinnostava, jos ulkoinen kauneus puuttuu. Näin se vaan menee, on aina mennyt ja menee jatkossakin.
Seuraavaksi varmaan listaat sen ulkoisen habituksen, joka ainoastaan kelpaa "meille miehille".
Tämä olisi toivottavaa, niin voisin ottaa siitä vaikutteita.
T. Ap
Kuulostat kovasti niiltä palstan miehiltä, jotka ovat hajuttomia ja mauttomia eivätkä mistään kiinnostuneita - on vain se heidän rasvattomuus ja rahkapetreily. Teidän pitäisi vain löytää toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kovasti niiltä palstan miehiltä, jotka ovat hajuttomia ja mauttomia eivätkä mistään kiinnostuneita - on vain se heidän rasvattomuus ja rahkapetreily. Teidän pitäisi vain löytää toisenne.
Olen itse asiassa live-elämässä todella monesta asiasta kiinnostunut ja haluan sivistää itseäni monipuolisesti, mutta en sellaisesta puolestani halua tällaisella palstalla avautua. Mutta terveelliset elämäntavat ja "rahkapelleily" kiinnostavat myös. Joten: mikä ettei? 🙂
T. Ap
Sama juttu.. :D Tosin käyn treffeillä ehk 1 kerran 4 vuodessa. :D
olisin kyllä kelvannu monelle miehelle niistä, mutta ku en sitten itse ainakaan sillon kiinnostunu.
osa miehistä haki vaan sänkyseuraa ja ne nyt on poissuljettu.
sit on joitain miehiä jotka ei oo kovin paljoa ilmassu mielenkiintoansa esim treffien jälkeen, mut saatoin kyllä ite olla tosi passiivinen treffeillä myös :D..
osa on sanonu että oon liian kaunis, ja osa sanonu että oon tyyliin liian lihava tms, (liain kaunis sanottu livenä, liian lihavaa ehk netissä enempi)