Voi itku, kun ei löydy puolisoa!
Olen harmitellut tätä vuosikausia ja lisäksi ihan teininä + parikymppisenä oli sama ongelma. Ketään ei vain löydy, enkä kiinnosta ketään miestä. Olen käynyt yhden miehen kanssa treffeillä per vuosi ja joidenkin kanssa olen kirjoitellut. En edes tiedä, mikä minussa on vikana ja mitä puolia voisin kehittää itsessäni. Ilmeisesti liiallisella hymiöiden käytöllä ja huumorilla karkoitin muutamat chattikaverit ainakin. Pitäisi siis olla vakavampi ja pidättyväisempi ilmeisesti. Mutta vaikealta tuntuu ja vähän mieltä painaa se, kun en ole tarpeeksi hyvä miesten näkökulmasta.
Kommentit (81)
Millaista se sinun huumori on. Muka hauskat kuvat vain karkottaa miehet.
Onko sinulla kasvoissa lävistyksiä, näkyviä tatuointeja, ylipainoa. Nämä ainakin vaikuttaa negatiivisesti miehiin.
Jos pääset kirjoitteleen jonku kanssa niin kysy mieheltä jotain äläkä vain odota että hän pitää keskustelua yllä. Ja voithan itsekkin pyytää heitä treffeille jo parin päivän päästä. Jos vain kirjoittelen niin miehet käy muiden kanssa treffeillä.
Kiinnostaisiko korkeakoulutettu kiltti ja hauska mies?
M29
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko korkeakoulutettu kiltti ja hauska mies?
M29
Kiinnostaa!:P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Ei edes normitreffeille pääse. Olen tavis suomalainen pottunokka
Jännää silti, että on niillä pottunokkaisillakin seurustelukumppaneita ja jotkut jopa pääsevät ihan naimisiinkin.
On varmaan, en sitä kiellä. Harmi ettei omalle kohdalle osu. Ihmetytti se 6 hlön kanssa seurusteleva nainenkin jossain tämän viikon lehdessä että miten sillekin löytynyt niin monta kumppania kun itselle ei löydy yhtäkään. No, tasan ei käy onnen lahjat.
Hänhän onkin hyvin sosiaalinen ja vilkas ja muutenkin omaa jo kohtalaisen kaveripiirin. Sellaiseksi voisit kehittää itsesi!
Sama täällä. Olen jo suunnitellut häät valmiiksi, vain sulhanen puuttuu.
Läheisyyden kaipuu on kova vaan ei puolisoa löydy mullekaan:( Monilla kavereilla sama ongelma, nykymiehet ei halua parisuhteeseen
Eli ainoa ongelmasi on ettet ole aktiivinen deittimaailmassa? Just joo taas.
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden kaipuu on kova vaan ei puolisoa löydy mullekaan:( Monilla kavereilla sama ongelma, nykymiehet ei halua parisuhteeseen
Typerää yleistämistä. Päivittäin palstalla miehiä jotka itkevät kun eivät löydä tyttöystävää. Haluat ainoastaan niitä parhaita miehiä joilla on liian vaikeaa tehdä päätöstä kenen kanssa astua suhteeseen koska heillä vain on liikaa ehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko käynyt niin, että olet kaikinpuolin 2/5 nainen, mutta deittailet lähinnä 4/5 miehiä?
t. 2/5 mies
Ne miehet olivat joko minua sekä lyhyempiä että reilusti lihavampia (olen hoikka itse) tai sitten vähän pidempi ja about 4 kertaa minun kokoiseni. En väitä olevani kovin kummoinen naisena, mutta miehistä kukaan ei ollut mikään komistus, varakas tai "suosittukaan".
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaista se sinun huumori on. Muka hauskat kuvat vain karkottaa miehet.
Onko sinulla kasvoissa lävistyksiä, näkyviä tatuointeja, ylipainoa. Nämä ainakin vaikuttaa negatiivisesti miehiin.
Jos pääset kirjoitteleen jonku kanssa niin kysy mieheltä jotain äläkä vain odota että hän pitää keskustelua yllä. Ja voithan itsekkin pyytää heitä treffeille jo parin päivän päästä. Jos vain kirjoittelen niin miehet käy muiden kanssa treffeillä.
Ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, hiukset ovat pitkät ja ruskeat. Ei ole ylipainoa, vaan olen hoikka. Kroppani on ihan ok, mutten ole malli- tai missitasoa kasvoiltani vaan tavis ja parhaimmillani ehkä tavis+. Huumori oli jotain läpänheittoa kirjallisuudesta ja matkoista. Olen ehkä liian pitkä naiseksi, sillä olen 172 cm pitkä. En osaa arvioida itseäni kovin objektiivisesti muuten.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En kestäisi sellaista "deittimaailman" lihatiskimeininkiä ja siihen liittyviä pettymyksiä. Haluaisin, että joku mies vain poimisi minut omakseen ja olisi suhteessa se aloitteellinen osapuoli ja "johtaja". Ei ole sellaista näkynyt tosin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista on kaikissa ikäluokissa kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla. Eli kunhan et katso niitä samoja miehiä, joita kaikki muutkin naiset katsovat, niin puolison pitäisi löytyä.
En "katso" lainkaan miehiä. Odottelen vain aloitteita, muttei niitä kuulu. Siis kukaan ei tee aloitteita koskaan livenä ja somen kautta yksi mies per vuosi on pyytänyt treffeille ja olen mennyt heidän kanssaan kahvila- tai lounastreffeille kyllä, jopa useammankin kerran, jos mies on pyytänyt. Yksi heistä oli jopa tuplasti ikäiseni ja todella tukevassa kunnossa, mutta menin silti, kun kerrankin pyydettiin.
Etsitkö samalla tavalla töitä? Kävelet Prismaa edestakaisin ja odotat, että joku tarjoaa töitä?
eri
Töiden kanssa on vähän sama juttu. Odotan, että joku ehdottaa etenemistä tai tarjoaa uusia töitä. Mutta parisuhdeasioissa miesten vastuulla on aloitteiden teko, joten asiaa ei voi oikein verrata.
T. Ap
Totta. Ei naisista ole siihen. Naiset eivät ole rohkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestäisi sellaista "deittimaailman" lihatiskimeininkiä ja siihen liittyviä pettymyksiä. Haluaisin, että joku mies vain poimisi minut omakseen ja olisi suhteessa se aloitteellinen osapuoli ja "johtaja". Ei ole sellaista näkynyt tosin.
T. Ap
Eli naisilla ei ole oikeita ongelmia deittailun suhteen. Kiva tietää että olen ollut asian suhteen oikeassa kaikki nämä vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan ala esittämään muuta kuin olet.
Haluaisin kyllä kehittyä itsekin ihmisenä sellaiseen suuntaan, että olisin kelvollisempi parisuhteeseen.
T. Ap
Valitettavasti se vaan ei ole mahdollista. Sinulla on sellaiset avut, kuin olet sattunut syntymälotossa saamaan. Toki nekin avut voi pilata syömällä itsensä muodottomaksi, tai liiallisella päihteiden käytöllä.
Me miehet ollaan jokseenkin yksikertaisen sorttista porukkaa. Meille merkitsee vain ulkonäkö ja kaikki muu on täysin toisarvoisia asioita. Voit siis olla totinen torvensoittaja, tai täysi mulkero, kunhan olet vaan riittävän hyvännäköinen, niin miehiä riittää. Toisaalta vaikka olisit kuinka mukava ja sisältä viimesen päälle kaunis, niin et ole yhtään kiinnostava, jos ulkoinen kauneus puuttuu. Näin se vaan menee, on aina mennyt ja menee jatkossakin.
Eli ap sä olet liian nirso miesten suhteen. Oma mieheni on pienituloinen ja minua lyhyempi. Olen itse 180cm nainen ja mieheni on 173cm
Jos on liian nirso, niin jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää yleistämistä. Päivittäin palstalla miehiä jotka itkevät kun eivät löydä tyttöystävää. Haluat ainoastaan niitä parhaita miehiä joilla on liian vaikeaa tehdä päätöstä kenen kanssa astua suhteeseen koska heillä vain on liikaa ehdokkaita.
Tietääkseni ne miehetkin olivat olleet sinkkuina pitkään, kuitenkin aktiivisia, ja ainakin kahdelle heistä oli ollut todella vaikeaa löytää kumppania ja olivat saaneet jatkuvasti pakkeja naisilta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Eli naisilla ei ole oikeita ongelmia deittailun suhteen. Kiva tietää että olen ollut asian suhteen oikeassa kaikki nämä vuodet.
Kuinka niin? Jos olisin mies, niin mieluusti tekisin aloitteita kiinnostaville naisille. Jos nainen toimii samoin, häntä pidetään hutsahtavana tyrkkynä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Joo mutta kun ei tosielämä mene niin kuin elokuvissa. Toki jos olisit kaunotar, ei tarvitsisi kuin odotella miesten lähestymistä. Mutta meitä taviksia ei miehet noin vain puoliväkisin lähesty, täytyy itsekin olla aktiivinen. Nettideittailu ei kaikilla toimi, mutta yritä vaan olla sosiaalinen ja avoin, juttele ja tutustu ihmisiin niin asiat voivat johtaa toiseen. Sama neuvo kuin miehille siis, että älä jämähdä kotiin koska sieltä ei kukaan tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni ne miehetkin olivat olleet sinkkuina pitkään, kuitenkin aktiivisia, ja ainakin kahdelle heistä oli ollut todella vaikeaa löytää kumppania ja olivat saaneet jatkuvasti pakkeja naisilta.
T. Ap
Lisäksi kaksi heistä oli reilusti itseäni vanhempia: ensimmäinen oli n. 15 vuotta vanhempi ja toinen noin 25 vuotta itseäni vanhempi. Molemmat heistä olivat ylipainoisia: ensimmäisellä iso maha ja toinen oli sairaalloisen ylipainoinen. Se kolmaskin oli sairaalloisen ylipainon rajalla, isomahainen ja huomattavan kaksoisleukainen. En ole kovin innostunut ylipainosta, mutta olisin voinut harkita seurustelua, kun ei muutakaan löydy. Itse olen hoikka ja mulla on terveelliset elämäntavat.
T. Ap
Olisiko käynyt niin, että olet kaikinpuolin 2/5 nainen, mutta deittailet lähinnä 4/5 miehiä?
t. 2/5 mies