Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suikkari suosikkiasento miehelle?

miten muilla
30.06.2021 |

Missä asennossa mies nauttii eniten ?meillä tykkää 69 tyylisessä muttei kuitenkaan päällekkäin. Kuulemma paras tuntuma ja saa syvemmälle. mies toivoo katsekontaktia enemmän ja joskus hän on tuolilla ja minä polvillaan.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miesten suosikkiasento juttuja kun lukee, niin selvästi jakautuu kahteen leiriin. Osa miehistä on sellaisia, jotka tykkäisi paina naista kurkkuun miettimättä miltä tuntuu, kun taas toinen osa miehistä on sellaisia, jotka osaavat nauttia siitä, kuinka nainen itse haluaa ottaa suihin ja antaa nautintoa. Esim.

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton suosikki on se, kun luen kirjaa tms. sohvalla, ja vaimoni ex-tempore tulee jalkojeni väliin, ottaa kirjan kädestäni, avaa vyöni, ja vetää housuni jalasta, ottaa kiinni jo jonkin verran paisuneesta kalustani, ja vie sen suuhunsa. Kätensä lepää reisieni päällä kun hän alkaa ottamaan minua hiljalleen syvemmälle suuhunsa nopeutuvalla tahdilla. Hän tuntee minut hyvin, ja tietää milloin alan lähestyä pistettä mistä ei ole paluuta. Tässä vaiheessa laitan käteni kevyesti hänen päänsä sivuille, ja nostelen lantiotani suun vastatahtiin kunnes tunnen purkauksen tulevan ja syöksyvän vaimoni suuhun. Vaimoni pitää minua suussaan kunnes alan pehmetä ja hengitykseni tasaantuu.

Jos tuo mies vielä tuki vaimoaan hänen masennusaikanaan, niin en yhtään ihmettele, että vaimo tekee tuollaista. Minäkin tekisin. Eli ei varmaan vaikea arvata, että kummalle miesryhmälle (kurkuun panijoille vai miehille jotka antautuvat sille nautinnolle mitä naiset itse haluavat antaa) minä ja tietämäni mukaan moni muukin nainen haluaisi mielellään antaa suihinottoja. 

Vierailija
62/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsit, että olen kateellinen ap:n miehelle. Vaimolla toki annan suuseksiä aika-ajoin ja mielelläni annankin. Mutta, että vaimo antaisi minulle suuseksiä ylipäätään tai vieläpä oma-aloitteisesti saati kyselisi, mikä olisi mukavin asento... ei kyllä ikipäivänä... todennäköisemmältä tuntuu, että voittaisi ässäarvasta 20 000 euroa.

Kylmä fakta on, että miehen on tyytyminen siihen, mitä saa ja silti yhteiskunta ja media pitää ahneena paskaläjänä, koska joku mies joskus jossain on tehnyt jollekin naiselle pahaa ja kaikki miehet ovat siihen kollektiivisesti syypäitä.

M33, saanut suuseksiä viimeksi ehkä 4 v sitten, vaikka olen ihan peruskomea ja hygieniakin on vimpan päälle.

Kylmä fakta muuten ihan naisillekin. Ei ehkä ikinä orgasmia. Eikä suuhoitoa.

En voi millään käsittää, miten joku mies _ei haluaisi_ antaa vaimolleen suuseksiä. Sehän on aivan jäätävän kiihottavaa, kyllä siinä on muna kovana ja touhutippaa pukkaa.

En minäkään voi käsittää miten mies ei haluaisi antaa vaimolleen suuseksiä. Tiedän, että olen vuosien aikana oppinut tulkitsemaan jokaisen vaimoni äännähdyksen, klitoriksen paisumisen, nesteiden maun ja määrän, kuinka lantio alkaa liikkumaan ja kuinka hän koskettaa sormillaan ohimoita. Tiedän ihan tarkaan miten liikutan suutani, painan huuleni pillua vasten, ja millä tavoin nuolen, ja käytänkö sormea/sormia ja missä kohtaa. Osaan viedä vaimoni takuuvarmasti huipulle joka kerta. Tosiasia vain on, että minä haluaisin antaa suuseksiä paljon paljon enemmän (itse asiassa ihan milloin vain hän haluaisi, ja muulloinkin). Vaimoni vain haluaa tätä korkeintaan kaksi kertaa viikossa, mutta olen siitäkin tosi onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla kun nainen on jalkojeni välissä mahallaan. Siitä on hyvä katsoa nakua tai stringien peittämään ylös-alas vatkaavaa pyllyä kun nainen itsekin kiihottuu antamastaan suihinotosta. Aika nopeasti nalli napsahtaa ja lasti syöksyy kohti nielua.

Vierailija
64/69 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsit, että olen kateellinen ap:n miehelle. Vaimolla toki annan suuseksiä aika-ajoin ja mielelläni annankin. Mutta, että vaimo antaisi minulle suuseksiä ylipäätään tai vieläpä oma-aloitteisesti saati kyselisi, mikä olisi mukavin asento... ei kyllä ikipäivänä... todennäköisemmältä tuntuu, että voittaisi ässäarvasta 20 000 euroa.

Kylmä fakta on, että miehen on tyytyminen siihen, mitä saa ja silti yhteiskunta ja media pitää ahneena paskaläjänä, koska joku mies joskus jossain on tehnyt jollekin naiselle pahaa ja kaikki miehet ovat siihen kollektiivisesti syypäitä.

M33, saanut suuseksiä viimeksi ehkä 4 v sitten, vaikka olen ihan peruskomea ja hygieniakin on vimpan päälle.

Kylmä fakta muuten ihan naisillekin. Ei ehkä ikinä orgasmia. Eikä suuhoitoa.

En voi millään käsittää, miten joku mies _ei haluaisi_ antaa vaimolleen suuseksiä. Sehän on aivan jäätävän kiihottavaa, kyllä siinä on muna kovana ja touhutippaa pukkaa.

Ja mä en voi käsittää, miten joku nainen ei haluaisi antaa miehelleen suuseksiä. Se on ihan samalla lailla törkeän kiihottavaa. Itse usein masturboin siinä samalla orgasmiin asti (en tykkää 69:stä).

Vierailija
65/69 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnana sängyllä/sohvalla on paras.

Vierailija
66/69 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selällään pää sängyn reunan yli. Ja jos vielä pitää siitä, kun syväkurkuttaa (helpoin asento siihen) niin ei sitä laukeamatta ole.

Vierailija
67/69 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento on sellainen, missä voin antautua naisen antamaan suihinottoon ja nautintoon. Eli sellainen asento, missä naisen on hyvä painaa suutaan kaluni ympärille sen sijaan, että minä työntelisin kaluani paikallaan olevaan naisen suuhun. Ei tarkoita, että makaisin lahnana kun nainen ottaa suihin, mutta siten, että se on nainen joka on aktiivinen siinä suihinotossa.

Vierailija
68/69 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehenä maata selällään sängyllä niska patjan ulkopuolella kun partneri seisoo lattialla ja työntää melansa mun suikkiin. On ihana katsoa kun kulkuset heiluu silmien kohdilla.

t. Jahve

Vierailija
69/69 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihanin asento on olla kontillaan kun nainen ottaa suihn niin, että on takanani ja välillä nuolee pyhimpääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi