Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suikkari suosikkiasento miehelle?

miten muilla
30.06.2021 |

Missä asennossa mies nauttii eniten ?meillä tykkää 69 tyylisessä muttei kuitenkaan päällekkäin. Kuulemma paras tuntuma ja saa syvemmälle. mies toivoo katsekontaktia enemmän ja joskus hän on tuolilla ja minä polvillaan.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on parhautta tässä. Mielellään niin, että nainen on alla.

Vierailija
42/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän kaavan kautta:

Sängyllä makaamassa.

Pikaiset:

Minä seison ja vaimo on polvillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tunnettu näyttelijätär sanoi aikoinaan, kun kysyttiin pitkän parisuhteen salaisuutta, että suikkari miehelle päivässä pitää miehen kotona.  Siinä on vihna perä.  Miehet ei loppuviimeikseksi paljoa tarvistse.

Vaikka tuo on todella seksististä, niin se on myös erittäin totta.

Eikä todellakaan tarvi joka päivä. Kerran viikossa luxusta, kerran kuussakin ihan fine. Harvassa on ne naiset jotka malttaa ja ennen kaikkea tykkää, onneks löysin omani. Ei joka päivä mutta tarpeeks usein, ei tarvetta vilkuilla muuta "tarjontaa".

Ja sama tietysti toisin päin, eli nuolen orkkuun asti häntä. Ei tämäkään asia voi toimia vain toiseen suuntaan.

Vierailija
44/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse polvillaan sängyllä ja vaimo kontallaan ottamassa suihin. Makkarin peili auttaa pääsemään tunnelmaan. Aivan parhainta on kun vaimo pukeutuu näyttävästi, sukkanauhat, korseletti, saumasukat ja korkkarit.

Vierailija
45/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mies pukeutuu, kun nuolee naistaan? ja missä asennossa ollaan, ja ne peilit?

Vierailija
46/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites mies pukeutuu, kun nuolee naistaan? ja missä asennossa ollaan, ja ne peilit?

Vaimoni on sanonut ettei ole samalla tavalla visuaalinen kuin minä tai moni muu mies, joten ei ole mitään tapaa pukeutua ”seksiskkäästi” häntä varten. Peilistä tuskin olisi hyötyä kun pitää aina silmät kiinni.

Vierailija
47/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi halutessaan peilistä katsella?

Minä olen monesti miehen naamalla istuessa ihaillut kokovartalopeilistä näkymää.

Tuskin sinuakaan kukaan estää.

Vierailija
48/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi halutessaan peilistä katsella?

Minä olen monesti miehen naamalla istuessa ihaillut kokovartalopeilistä näkymää.

Tuskin sinuakaan kukaan estää.

Huh kuinka kuuman kuuloista!

Saisipa joskus vaimon istumaan kasvoille.

Vierailija
49/69 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kaikki asennot ovat mieluisia, joissa vaimo saa otettua syvälle kurkkuun vaivattomasti.

En juurikaan pidä oksennuksesta päälläni.

Vierailija
50/69 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tunnettu näyttelijätär sanoi aikoinaan, kun kysyttiin pitkän parisuhteen salaisuutta, että suikkari miehelle päivässä pitää miehen kotona.  Siinä on vihna perä.  Miehet ei loppuviimeikseksi paljoa tarvistse.

Vaikka tuo on todella seksististä, niin se on myös erittäin totta.

Eikä todellakaan tarvi joka päivä. Kerran viikossa luxusta, kerran kuussakin ihan fine. Harvassa on ne naiset jotka malttaa ja ennen kaikkea tykkää, onneks löysin omani. Ei joka päivä mutta tarpeeks usein, ei tarvetta vilkuilla muuta "tarjontaa".

Ja sama tietysti toisin päin, eli nuolen orkkuun asti häntä. Ei tämäkään asia voi toimia vain toiseen suuntaan.

Sama meillä. Kun kotona ollut aina kaikki hyvin, niin ei ole tarvinnut vilkuilla sivuille. Vaimo ottanut aina suihin, kun olen halunnut tai oltu vaikka lasten kanssa reissussa, eikä pystytty naimaan.  Reissussa mua aina panettanut niin pirusti ja on monia hienoja muistoja hotellin kylppärin peilistä katsoessa kalun soutamista vaimon suussa tai sitten laivan hytissä jne... Kerran katselin Tenolla saunan ikkunasta, kun muut soutivat lohta ja itsellä oli kalu vaimon suussa.  Pysyviä muistoja nuoruudesta.

Vaimo pitänyt minut ja parisuhteen aina ykkösenä,  4 lapsesta ja lapsiarjesta huolimatta. Sama juttu itsellä, nuollut vaimon pillua yli 40 vuotta aina. 

Vierailija
51/69 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuo oli kuitti minulle niin tyytyväisiä olemme näihin järjestelyihimme silloin kun niitä on. Itsellä on aina pakasta vedettyjä valkoisia Calvin Kleinin boxereita. Silloin kun vaimo laittaa sukkanauhat niin hän edellyttää juuri valkoisia boxereita ja päinvastoin. Niin kuin sanottu niin ei tätä montaa kertaa vuodessa tapahdu...

Vierailija
52/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton suosikki on se, kun luen kirjaa tms. sohvalla, ja vaimoni ex-tempore tulee jalkojeni väliin, ottaa kirjan kädestäni, avaa vyöni, ja vetää housuni jalasta, ottaa kiinni jo jonkin verran paisuneesta kalustani, ja vie sen suuhunsa. Kätensä lepää reisieni päällä kun hän alkaa ottamaan minua hiljalleen syvemmälle suuhunsa nopeutuvalla tahdilla. Hän tuntee minut hyvin, ja tietää milloin alan lähestyä pistettä mistä ei ole paluuta. Tässä vaiheessa laitan käteni kevyesti hänen päänsä sivuille, ja nostelen lantiotani suun vastatahtiin kunnes tunnen purkauksen tulevan ja syöksyvän vaimoni suuhun. Vaimoni pitää minua suussaan kunnes alan pehmetä ja hengitykseni tasaantuu.

Vierailija
53/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa osallistua lessukokoukseen virtuaalisesti. Saatte kaikki syntinne anteeksi.

Myös sen jos olette naineet ilman lapsenteko tarkoituksessa.

Vierailija
54/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa osallistua lessukokoukseen virtuaalisesti. Saatte kaikki syntinne anteeksi.

Myös sen jos olette naineet ilman lapsenteko tarkoituksessa.

Ai lespokokoukseen. Ylen mukaan se oli eilen. Ainakin puistossa seisoi sortsit jalassa hiton paksujalkaisia myöhäisteinejä

Vierailija
55/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit, että olen kateellinen ap:n miehelle. Vaimolla toki annan suuseksiä aika-ajoin ja mielelläni annankin. Mutta, että vaimo antaisi minulle suuseksiä ylipäätään tai vieläpä oma-aloitteisesti saati kyselisi, mikä olisi mukavin asento... ei kyllä ikipäivänä... todennäköisemmältä tuntuu, että voittaisi ässäarvasta 20 000 euroa.

Kylmä fakta on, että miehen on tyytyminen siihen, mitä saa ja silti yhteiskunta ja media pitää ahneena paskaläjänä, koska joku mies joskus jossain on tehnyt jollekin naiselle pahaa ja kaikki miehet ovat siihen kollektiivisesti syypäitä.

M33, saanut suuseksiä viimeksi ehkä 4 v sitten, vaikka olen ihan peruskomea ja hygieniakin on vimpan päälle.

Vierailija
56/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton suosikki on se, kun luen kirjaa tms. sohvalla, ja vaimoni ex-tempore tulee jalkojeni väliin, ottaa kirjan kädestäni, avaa vyöni, ja vetää housuni jalasta, ottaa kiinni jo jonkin verran paisuneesta kalustani, ja vie sen suuhunsa. Kätensä lepää reisieni päällä kun hän alkaa ottamaan minua hiljalleen syvemmälle suuhunsa nopeutuvalla tahdilla. Hän tuntee minut hyvin, ja tietää milloin alan lähestyä pistettä mistä ei ole paluuta. Tässä vaiheessa laitan käteni kevyesti hänen päänsä sivuille, ja nostelen lantiotani suun vastatahtiin kunnes tunnen purkauksen tulevan ja syöksyvän vaimoni suuhun. Vaimoni pitää minua suussaan kunnes alan pehmetä ja hengitykseni tasaantuu.

Ei jumaliste. Hyvä kun ei itku tule, kun tajuaa, että parisuhteessa voisi olla tällaistakin :(

Vierailija
57/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seisomassa ja nainen edessä polvillaan. On se vaan niin kiihottavan näköistä ja tuntuista. Ja jos vielä hyväilee palleja siinä samalla, niin orgasmi tulee aika nopeasti.

Vierailija
58/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsit, että olen kateellinen ap:n miehelle. Vaimolla toki annan suuseksiä aika-ajoin ja mielelläni annankin. Mutta, että vaimo antaisi minulle suuseksiä ylipäätään tai vieläpä oma-aloitteisesti saati kyselisi, mikä olisi mukavin asento... ei kyllä ikipäivänä... todennäköisemmältä tuntuu, että voittaisi ässäarvasta 20 000 euroa.

Kylmä fakta on, että miehen on tyytyminen siihen, mitä saa ja silti yhteiskunta ja media pitää ahneena paskaläjänä, koska joku mies joskus jossain on tehnyt jollekin naiselle pahaa ja kaikki miehet ovat siihen kollektiivisesti syypäitä.

M33, saanut suuseksiä viimeksi ehkä 4 v sitten, vaikka olen ihan peruskomea ja hygieniakin on vimpan päälle.

Kylmä fakta muuten ihan naisillekin. Ei ehkä ikinä orgasmia. Eikä suuhoitoa.

Vierailija
59/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaliste. Hyvä kun ei itku tule, kun tajuaa, että parisuhteessa voisi olla tällaistakin :(

Jos lohduttaa, niin näin tapahtuu korkeintaan muutaman kerran vuodessa. Yleensä se on silloin, kun vaimoni tuntee olevansa hyvin onnellinen elämäänsä, ja ehkä haluaa jakaa tätä onnea minullekin. Muutamia vuosia sitten hänellä oli burn-out töistä, ja meillä oli lähes täysin kuiva kausi vajaan vuoden. Silloin onnistuin saamaan hänet edes pikkasen unohtamaan masennuksen muutaman kun hän suostui siihen, että tein hänelle hyvää suullani. Mitään muuta seksiä meillä ei silloin ollut, ja minut täytyi todella tsempata ollakseni vastapainona mahdollisimman positiivinen ja yrittää valaa häneen uskoa, että kyllä se vielä kääntyy paremmaksi.

Vierailija
60/69 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmä fakta muuten ihan naisillekin. Ei ehkä ikinä orgasmia. Eikä suuhoitoa.

En voi millään käsittää, miten joku mies _ei haluaisi_ antaa vaimolleen suuseksiä. Sehän on aivan jäätävän kiihottavaa, kyllä siinä on muna kovana ja touhutippaa pukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä