suikkari suosikkiasento miehelle?
Missä asennossa mies nauttii eniten ?meillä tykkää 69 tyylisessä muttei kuitenkaan päällekkäin. Kuulemma paras tuntuma ja saa syvemmälle. mies toivoo katsekontaktia enemmän ja joskus hän on tuolilla ja minä polvillaan.
Kommentit (69)
Se kun istun sohvalla ihan reunalla, ja voi peilistä katsella sekä sivusta kun huulet liukuu edestakaisin kalun vartta pitkin. Tai sitten voi kääntää sohvatuolin niin, että näkee naisen takaapäin hänen ottaessa suihin. Kumpikin hyvin kiihottavan näköistä. Mutta jos nainen osaa ottaa suihin ihan tyveä myöten ja haluaa mun laukeavan suoraan nieluun, niin silloin 69 asento missä nainen on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vähiten suosikki, joka on valitettavasti useimmilla naisilla se yleisin, on polvillaan sängyssä terska vain kevyesti huulien välissä ja hiusten roikkuessa edessä niin ettei edes näe mitään mitä tehdään.
Pidin tämän tänä aamuna mielessä kun annoin suuseksiä ja olipa ihanaa seurata miten mies nautti siitä kun sai kunnolla katsella puuhailujani ja pidimme katsekontaktia. Hyvin kiihottavaa molemmille, kiitos nam!
Autossa istuen vieraan rouvan loppuun saakka tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä se on älyttömän kiihottavaa kun nainen jonka nimeä en edes tiedä ottaa suihin loppuun asti ja nielee lastin. Muissa tapauksissa laukean aina mieluummin pilluun.
Nainen polvillaan edessäni. Ja jos on peili mistä voi seurata tätä sivuprofiilista,niin se on ekstraa. Ylipäätään asento kuin asento on ok, jos vain saa suikkarin.
Sohvalla rentona löhöillen niin että vain yläkroppa nojaa selkänojaan, että näkee samalla mitä tapahtuu. Nainen polvillaan lutkuttaa ja runkkaa kalua niin että litinä kuuluu.
Tykkään kun istun tuolilla ja vaimo painautuu mun jalkojen väliin suihinottoa tarjoillessaan. Laukeamisen lähestyessä täytyy vastustaa pakonomaista halua laittaa kädet vaimon pään päälle ja sanoa "älä vaan lopeta nyt"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä se on älyttömän kiihottavaa kun nainen jonka nimeä en edes tiedä ottaa suihin loppuun asti ja nielee lastin. Muissa tapauksissa laukean aina mieluummin pilluun.
Vieras sormusrouva laittamassa autossa peliin kaiken osaamansa… Parhautta
.. tuttaa lukea näitä. Joo joo tiedän ettei ole pakko. Mukavampi vaan kieriä itsesäälissä kun lukee miten muut miehet saa vaikka mitä herkkua
Ei ole vaimo munaani koskenut suulla eikä sen pahemmin kädelläkään. Varmaan kuolenkin niin etten tiedä mistä puhutte M 51
Vierailija kirjoitti:
.. tuttaa lukea näitä. Joo joo tiedän ettei ole pakko. Mukavampi vaan kieriä itsesäälissä kun lukee miten muut miehet saa vaikka mitä herkkua
Ei ole vaimo munaani koskenut suulla eikä sen pahemmin kädelläkään. Varmaan kuolenkin niin etten tiedä mistä puhutte M 51
Olin samassa tilanteessa 49v. Erottiin, ja olin enempi tai vähempi päättänyt nauttia loppuelämästäni ihan yksin. Sitten vain kävi niin, että löysin itseni itseäni jonkin verran nuoremman eronneen yh-äidin kanssa sängyssäni. Ei ole tämän jälkeen tarvinnut olla ilman seksiä (ml. suikkarit). Vaikka olen nyt lähemmäs 60v, niin syön terveellisemmin, juon vähemmän ja olen paremmassa kunnossa kuin ollessani ex vaimon kanssa.
Eli kannattaa miettiä vielä sitä uutta mahdollisuutta, vaikka oletkin jo miehen iässä
Vierailija kirjoitti:
Ihan noin ensiapuna, ja varmasti hyvin tuomittava ehdotus. Käväise jonkun ammattilaisen Camilan luona, niin saat ainakin kerran pro luokan suihinoton. Ei muuta riskiä kuin, että laita ae-paperit vetämään.
Joku tunnettu näyttelijätär sanoi aikoinaan, kun kysyttiin pitkän parisuhteen salaisuutta, että suikkari miehelle päivässä pitää miehen kotona. Siinä on vihna perä. Miehet ei loppuviimeikseksi paljoa tarvistse.
Vierailija kirjoitti:
Sohvalla rentona löhöillen niin että vain yläkroppa nojaa selkänojaan, että näkee samalla mitä tapahtuu. Nainen polvillaan lutkuttaa ja runkkaa kalua niin että litinä kuuluu.
Ilman käsiä se pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tunnettu näyttelijätär sanoi aikoinaan, kun kysyttiin pitkän parisuhteen salaisuutta, että suikkari miehelle päivässä pitää miehen kotona. Siinä on vihna perä. Miehet ei loppuviimeikseksi paljoa tarvistse.
Vaikka tuo on todella seksististä, niin se on myös erittäin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ja vaimo. Vaimo siellä ja vsimo täällä. En ole niin huonoa suihin ottajaa tavannut kuin vaimo.
Vaimo ja vaimo. Jos sun vaimo on huono, niin kannaisiko harjoitella ja kouluttaa. Mun vaimo on ottanut suihin loppuun asti jo 70-luvun lopusta satoja kertoja ja osaa ihan varmasti jo millä mut saa tulemaan. Ottanut aina kun olen halunnut ja välillä muutenkin. On oppinut sellaisiakin juttuja joita en ole osannut edes pyytää. Harjoitus ja halu tuottaa nautintoa tekee mestarin naisestakin. Halu johtuu varmaan siitä, että olen tuottanut hänelle aina orgasmin kun hän on halunnut, nuollut pillua aina alusta lähtien. Siten hän on voinut luottaa, että saanut aina, eikä ikinä ole ollut puutteessa.. Kaikilla vaimoilla ei ole yhtä hyvä tuuri. Niin makaa kuin petaa.
T:M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ja vaimo. Vaimo siellä ja vsimo täällä. En ole niin huonoa suihin ottajaa tavannut kuin vaimo.
Vaimo ja vaimo. Jos sun vaimo on huono, niin kannaisiko harjoitella ja kouluttaa. Mun vaimo on ottanut suihin loppuun asti jo 70-luvun lopusta satoja kertoja ja osaa ihan varmasti jo millä mut saa tulemaan. Ottanut aina kun olen halunnut ja välillä muutenkin. On oppinut sellaisiakin juttuja joita en ole osannut edes pyytää. Harjoitus ja halu tuottaa nautintoa tekee mestarin naisestakin. Halu johtuu varmaan siitä, että olen tuottanut hänelle aina orgasmin kun hän on halunnut, nuollut pillua aina alusta lähtien. Siten hän on voinut luottaa, että saanut aina, eikä ikinä ole ollut puutteessa.. Kaikilla vaimoilla ei ole yhtä hyvä tuuri. Niin makaa kuin petaa.
Onhan se ukko vielä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etten kirjoittanut tuota nimimerkkiä äsken. Se oli joku muu.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etten kirjoittanut tuota nimimerkkiä äsken. Se oli joku muu.
M62
Nikki kuin ryntäyspyssy
Parasta on kyllä joko seisaaltaan, vaimo polvillaan tai istumassa edessä, niin että voi vähän itsekin liikkua samalla (kunhan ei liikaa innostu). Toisaalta jos kehtaisin niin ehdottaisin sitä että katsoisin jotain kiihottavaa pätkää samalla, varmaan lähtisi lasti nopeasti.
Minä koneella ja nainen päydän alla