4. aalto alkanut. Harmillista!
Kommentit (45)
Nyt voi unohtaa puheet kausivaihtelusta. Se perustuu vain siihen, että koulujen joukkokokoontumiset ovat tauolla.
Jaa. Ei edelleenkään vaikuta mun elämään millään tavalla koko korona.
Mikä neljäs aalto? Minusta tämä on yhtä ja samaa koko ajan ollut. Ei tilanne oli yhtään tässä muuttunut vuoden aikana.
Alvar, Touko, Saara...mikä neljäs?
Vierailija kirjoitti:
Alvar, Touko, Saara...mikä neljäs?
Simo.
Ja minun lapsia ei sitten kouluun pakoteta syksyllä, jos tartuntoja ei ole saatu alas!
Vierailija kirjoitti:
Mikä neljäs aalto? Minusta tämä on yhtä ja samaa koko ajan ollut. Ei tilanne oli yhtään tässä muuttunut vuoden aikana.
Katsoitko linkin kuvaa? Selkeä 4. aalto on alussa.
Juuri kun tilanne oli menossa parempaan suuntaan, piti s****nan tuna re iden lähteä pietariin ja himokselle.
Vierailija kirjoitti:
Ja minun lapsia ei sitten kouluun pakoteta syksyllä, jos tartuntoja ei ole saatu alas!
Delta tarttuu kirurgisista maskeista huolimatta jopa käytävillä. On paha paikka kyllä ja etäkouluun on jo syytä varautua.
Jalkapallofanien reaktiot vaihtuneet.
Aiemmin oli "ei pieni lisäys haittaa mitään", nyt "olispa tuhat niin nähtäisiin rokotusten toimivuus".
On kyllä täysin edesvastuuttomia ihmisiä.
Kiitämme tästä jalkapallofaneja, kiitos kun pilasitte kaikkien muidenkin kesän.
Ei sieltä mitään neljättä aaltoa ole tulossa. Pieni piikki vaan. Syksyllä kaikki jatkuu normaalisti. Uskokaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei edelleenkään vaikuta mun elämään millään tavalla koko korona.
T: Jalkapallofani.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi unohtaa puheet kausivaihtelusta. Se perustuu vain siihen, että koulujen joukkokokoontumiset ovat tauolla.
Tämä tuli venäjän turistien mukana, ilman heitä olisi ihan eri tilanne. Kiitos vaan kovasti ja Darwin palkinto päälle!
Aaltoja tulee ja menee niin kuin merenrannalla konsanaan. Ei paljon kiinnosta.
Ja hallitus nukkuu, kuten tavallisesti.
Kiurukin totesi, miten on myöhäistä kun maito on jo maassa.
Tästä on hyvä jatkaa taas tätä samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli venäjän turistien mukana, ilman heitä olisi ihan eri tilanne. Kiitos vaan kovasti ja Darwin palkinto päälle!
Niin eli virus ei tiedä, onko kesä vai talvi. Jos on virusta väestössä ja kokoontumisia, noin tarttuu.
Onneksi en ehtinyt heittää maskivarastoa roskiin.