Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pronaatiotuetut juoksukengät

Vierailija
29.06.2014 |

Ylipronatoivat hoi, mitä juoksukenkiä käytätte? Mikä olisi hyvä ja edullinen malli mutta kuitenkin suht kevyt ja pronaatiotuettu? Viimeksi olen käyttänyt Asicsin gel phoenixeja, jotka löysin alesta. Ovat hyvät ja mukavat, mutta kuitenkin hivenen raskaat (tai sitten raskas olen minä) ja olisi kiva löytää jotkin kevyemmätkin juoksukengät. Sopiiko mitkään Nike freet tai adizerot ylipronatoivalle jalalle?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset. Hyvä kenkä nille joilla on paljon/merkittävästi pronaatiota. Jos urheilukaupassa yrittävät myydä näitä 190-200€, niin kannattaa ostaa netistä sillä melkein tuolla hinnalla saa kahdet kenkäparit sieltä. XXL tuo toivottavasti muutosta perinteisten urheilukauppojen riistohinnoitteluun.

Paljasjalkakenkää (Five Fingers tms.) voi halutessaan kokeilla lyhyillä lenkeillä näiden rinnalla, jos innostuu enemmän jouksemisesta.

Vierailija
22/24 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis vastauksena Gel Kayano 19 viestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lievä ylipronaatio ja ainuur kengät mitkä toimii eli ei satu ja tuntuu hyvälle on nike free Run!!!! Kevyet,pieni nousu kaaren kohdalla, joustava,kehittää lihaksia ehkä?:)

Vierailija
24/24 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käytössä Asicsen DS Trainerit. Ne ovat esim. Kayanoihin verratuna kevyet vauhtikengät, kun Kayanot ovat kauniisti sanottuna kuin kanootit jalassa. Kevyempiäkin toki kaupasta löytyy.

Ainakin tuossa vanhassa mallissa on kevyt pronaatiotuki, mutta en tiedä onko tämän vuotisissa.