Miten miehet pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle?
Viime viikolla sanoi rakastavansa ja haluavansa vielä mennä naimisiin. Esitteli mut perheelleen ja kaikki sujui mainiosti. Meillä on ollut aivan ihanaa yhdessä.
Nyt oltu pari päivää erossa välimatkan takia ja tänään tulee soitto. "En ole varma enää, pitää ainakin hidastaa tahtia, en tiedä tuleeko tästä mitään..."
Miten jotkut miehet (tai vaikka naisetkin) voivat tehdä näin? Olen aivan rikki. Oksettaa. Ahdistaa. Luulin, että tämä olisi se juttu. Mitään ennakkomerkkejä tästä ei ollut. Ahdistaa niin paljon.
Kommentit (65)
Miehet on sikoja, selvähän se, mie en oo aikoihin enää yllättyny mistään mitä äijät tekee.
Sen perhe sanoi susta jotain ikävää, joka sai sen miettimään asioita uudelleen.
Ei ole kavereidensa mukaan aikoihin seurustellut vakavasti. Ollaan siis aika nuoria, 25 kieppeillä molemmat. Ja seurusteltu ei olla vasta kuin kolmisen kuukautta, mutta oltu todella tiiviisti yhdessä koko aika. Ja oikeastaan kaikki suhteen isot jutut on tapahtuneet miehen aloitteesta, kaikki rakkaudentunnustukset sun muut... Ap
Niin ja perheestä. Vietin puoli päivää pelkästään perheen kanssa ja minun mielestäni meillä oli todella hauskaa. Veli kutsui käymään heidän mökillään heti kun pääsen jne. Ja mieskin sanoi vielä jälkeenpäin, että olipa mukavaa että tulitte noin hyvin toimeen... Ap
Pannut jotain toista naista nyt viikonlopun aikana ja hirvee syyllisyys. Päätti että parempi lopettaa tämä teidän suhde, kun ei halua kertoa sulle mokailustaan.
Jotain tällaistahan siinä varmaan on käynyt. Mutta ihan oikeesti, miten ne pystyy... No, opinpahan olemaan luottamatta. Nyt kyllä sattuu ja paljon. Ap
Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Itse olin juuri noita ikiä, kun mieheni "jätti" minut. Se vain oli testannut, miten mä reagoin. Sillä oli kokemus jostakin roikkujasta, mutta mä läpäisin testin. Nykyään olemme naimisissa, ja olemme olleet jo iäisyyden, 15 vuotta.
Sä tulit toimeen perheen kanssa ja luultavasti perhe jopa kysellyt jotain perinteisiä "koska menette naimisiin? Koskas lapsia?" Ja mies sai paniikkikohtauksen.
Anna sille hetki aikaa selvitä paniikistaan :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:51"]Jotain tällaistahan siinä varmaan on käynyt. Mutta ihan oikeesti, miten ne pystyy... No, opinpahan olemaan luottamatta. Nyt kyllä sattuu ja paljon. Ap
[/quote]Älä turhan takia sure, uutta matoa vaan koukkuun ja ongelle siitä.
Pyydäpä mieheltä vähän tarkennusta, hän on kyllä sen velkaa sinulle. Sano, että et aio alkaa roikkumaan hänessä, mutta odotat selkeämpää kommenttia.
No vittuako sille voi jos huomaa kertakaikkiaan tuntevansa noin, häh? Pitäisikö valehdella, johtaa harhaan? Silti se totuus lopulta paljastuisi, ja sitten on jollain paha mieli, teki niin tai näin.
No mut hei ihanko oikeasti muutamassa päivässä aikuisen ihmisen mielipide muuttuu rakastamisesta jättämiseksi?
Oiskohan kyseessä kuitenkin jonkilainen paniikki siitä, että suhde on vakavoitunut niin nopeasti?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:16"]
No mut hei ihanko oikeasti muutamassa päivässä aikuisen ihmisen mielipide muuttuu rakastamisesta jättämiseksi?
Oiskohan kyseessä kuitenkin jonkilainen paniikki siitä, että suhde on vakavoitunut niin nopeasti?
[/quote]
Ehkä se ei ole kuule alunperinkään rakastanut, vaan on ollut jotkut ihan muut intressit vannoa rakkauttaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:53"]
Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Itse olin juuri noita ikiä, kun mieheni "jätti" minut. Se vain oli testannut, miten mä reagoin. Sillä oli kokemus jostakin roikkujasta, mutta mä läpäisin testin. Nykyään olemme naimisissa, ja olemme olleet jo iäisyyden, 15 vuotta.
[/quote] Tuohan on aivan sairas "testi" ja luultavasti valhe. Miksi kukaan testaisi ennalta, miten joku käyttäytyy jätettäessä? Järkyttävää että jäit tuollaisen ihmisen kelkkaan.
Miehet pystyvät kyllä tekemään pahaa toisille ilman sen kummempia tunnontuskia. Kaikenlaiset miehet. Ei ennustettavuutta, yllättäen tapahtuu tämä toiminta. Naisissa myös tämän tyyppisiä, mutta yleensä ovat persoonaltaan sellaisia, etteivät teot tule ns. yllätyksenä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:21"]
Miehet pystyvät kyllä tekemään pahaa toisille ilman sen kummempia tunnontuskia. Kaikenlaiset miehet. Ei ennustettavuutta, yllättäen tapahtuu tämä toiminta.
[/quote]
"Misandry is the hatred, dislike, contempt for or ingrained prejudice against men and/or boys."
http://en.wikipedia.org/wiki/Misandry
Kauanko olette tapailleet? Ettei vaan vanha suola janota...? Onko vasta eronnut?