Miten miehet pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle?
Viime viikolla sanoi rakastavansa ja haluavansa vielä mennä naimisiin. Esitteli mut perheelleen ja kaikki sujui mainiosti. Meillä on ollut aivan ihanaa yhdessä.
Nyt oltu pari päivää erossa välimatkan takia ja tänään tulee soitto. "En ole varma enää, pitää ainakin hidastaa tahtia, en tiedä tuleeko tästä mitään..."
Miten jotkut miehet (tai vaikka naisetkin) voivat tehdä näin? Olen aivan rikki. Oksettaa. Ahdistaa. Luulin, että tämä olisi se juttu. Mitään ennakkomerkkejä tästä ei ollut. Ahdistaa niin paljon.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:21"]Miehet pystyvät kyllä tekemään pahaa toisille ilman sen kummempia tunnontuskia. Kaikenlaiset miehet. Ei ennustettavuutta, yllättäen tapahtuu tämä toiminta. Naisissa myös tämän tyyppisiä, mutta yleensä ovat persoonaltaan sellaisia, etteivät teot tule ns. yllätyksenä.
[/quote]
Suurimmalta osalta miehiä puuttuu taito asettua kumppaninsa osaan, näin se vaan on. Ihan sama onko juuri tavannut vai ollut jo pidempään yhdessä. Itsekkäitä paskiaisia. Olen joskus testannut miehelleni saman tyylisiä juttuja mitä mulle on tehnyt, kyllä heti sanoo että tuli paha mieli... voi, voi, nyyh.
Ollaan oltu useampi vuosi yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:53"]
Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Itse olin juuri noita ikiä, kun mieheni "jätti" minut. Se vain oli testannut, miten mä reagoin. Sillä oli kokemus jostakin roikkujasta, mutta mä läpäisin testin. Nykyään olemme naimisissa, ja olemme olleet jo iäisyyden, 15 vuotta.
[/quote] Tuohan on aivan sairas "testi" ja luultavasti valhe. Miksi kukaan testaisi ennalta, miten joku käyttäytyy jätettäessä? Järkyttävää että jäit tuollaisen ihmisen kelkkaan.
[/quote]
Täsmälleen samaa mieltä! En olisi ottanut testaajaa takaisin. Tyydyit huonoon vaihtoehtoon :(
Miehet pystyy ihan mihin tahansa... Aikoinaan seurustelin miehen kanssa ja meidän ongelma oli välimatka. Muutin sitten lähemmäksi ja hänen piti tulla ensimmäisen kerran luokseni. Juteltiin vielä illalla ja hänen piti tulla heti aamulla. Soitti aamulla että sori, oli baarissa ja nussi toista ja tämä oli nyt tässä. Jeeee! Noh, onneksi pääsin eroon. Hän on nykyään kalju ja lihava.
Voi mä symppaan sua niin ap :/ Olen itsekin miettinyt lukuisten pettymysten jälkeen että missä niitä hyviä miehiä muka on ja eikö kukaan ikinä rakastu muhun. Mieheltä olisi reilua miettiä tuntemukset selviksi kunnolla ennen kun aletaan johtamaan noin harhaan. Tietty saa tuntea ettei haluakaan seurustella mutta ei just ennen sitä esitellä vanhemmille yms. Paitsi miehetpä esittelee. Oon aika masentunut miesten suhteen. Yksin kai tässä on mentävä, onkohan ne kaikki samanlaisia.
Päästitkö jossain kohtaa pierun? Sekö mielen muutti?
Täällä naiset itkee miten miehet on kieroja :D Naiset ne vasta pelailee ja manipuloi ihmisiä. Me miehet ollaan yksinkertaisia ihmisiä, jotka ei pelaile sen kummemmin.
Oon miettinyt pitäiskö vaan kyynistyä ja alkaa suhtautumaan kaikkeen kuin mies, varsinkin parisuhteisiin. Mutta ei se vaan tule mulle luonnostaan. Mä vaan olen sellainen että otan suhteet vakavasti ja olen aidosti empaattinen. Jotenkin ei edes huvita koko suhteet jos pitää mennä sellasella asenteella ettei ne kestä kuitenkaan ja mies aina pettää tai jättää. Miks edes yrittää? Sanokaapa mulle se.
t.26 ja varmaan muutkin miettii tätä
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:02"]
Täällä naiset itkee miten miehet on kieroja :D Naiset ne vasta pelailee ja manipuloi ihmisiä. Me miehet ollaan yksinkertaisia ihmisiä, jotka ei pelaile sen kummemmin.
[/quote]
Joo niinpä niin. Miesvaltaisella alalla työskennelleenä voin sanoa, että miehet kieroilee vielä enemmän kuin naiset. Paskaa puhutaan myös toisista selän takana vähintäänkin yhtä paljon.
Joo olen itsekin todistanut kaveriporukan miesten jauhavan paskaa porukasta sillä hetkellä poissaolevan selän takana. Ym. Miehet ajattelee ihan ekana aina omaa napaa, ja jotkut siihen päälle vielä jotenkin salaa halveksuu naisia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:02"]Täällä naiset itkee miten miehet on kieroja :D Naiset ne vasta pelailee ja manipuloi ihmisiä. Me miehet ollaan yksinkertaisia ihmisiä, jotka ei pelaile sen kummemmin.
[/quote]
Se on totta. Miehet ja naiset pelaa ihan eri tavalla. Miehet ovat vähän sellaisia hälläväliä-tyyppejä ja saattavat hetken mielijohteesta tehdä jotain mikä ei ehkä jälleen päin ollutkaan ihan ok... Esim. Juuri tuo puhelu ap:lle, pettämiset, ihastumiset (miehet, jotka ovat koviakin naistenmiehiä usein pelästyvät, jos oikeasti ihastuu ja se hälläväliä-sinkkuelämä on vaarassa). Miehet elää hetkessä.
Naiset taas yleensä ovat hyviä tuon tunnepuolen kanssa eivätkä kaikkoa, jos joku mies näyttää tunteitaan (vaikka ei olisikaan se unelmamies), muututaan kauhean sokeaksi kaikelle. Jos ihan selkeästi mies tekee typerän ja hyvin yksinkertaisen "jättötempun" on naisen sitä vaikea ymmärtää ja se loukkaa ja on väärin. Mies ei ajattele asiaa niin TAI ei ajatellut, kun sanoi niin.
Joo ja siis tässä ollaan suhteen alusta asti oltu mun mielestä ns. vakavissaan liikkeellä. Ekat treffit kesti päälle 48 tuntia ja jo parin viikon jälkeen mies kertoi rakastavansa. Tunsin, ja varmaan tunnen vieläkin itse samoin, sillä samanlaista kemiaa ei koskaan ole ollut kenekään muun kanssa. Ja olen tavannut kaikki miehen kaverit, perheen, mies on tavannut mun perhettä, ja koko ajan ollaan kaikesta puhuttu ja mies on koko ajan sanonut että on älyttömän onnellinen... Ja sitten tämä. Ihan oikeasti, pitääkö sitä kyynistyä ihan kamalaksi ihmiseksi että pärjää tässä maailmassa? Kun tässäkään mielestäni ei ollut mitään ennusmerkkejä. Okei, meillä on kesän ajan nyt jonkin verran välimatkaa, mutta sekään ei ainakaan ekoina viikkoina tuntunut olevan ongelma.
En halua olla yksin, mutta nyt pelottaa enää koskaan laittaa tunteita peliin. Niin paljon sattuu tällä hetkellä. Kuten 29 sanoi, miksi edes yrittää... Ap
[/quote]
Tämä juttu on just tasan noin. Naiset on kieroja. Tämän klipin eka minuutti osittain liittyy asiaan. Tuli mieleen kun sattumalta juuri sen näin.
Äh, sille tuli vain jokin paniikkireaktio. Ei kai toi nyt vielä tarkoita, että teillä ei voi olla yhteistä tulevaisuutta? Ei pidä luovuttaa niin helpolla, jos todella rakastaa. Älä kyynisty, se on vihonviimeistä. Sehän on kuin myöntäisit, että itsessä vika.
Ymmärrän hyvin ekaa kertaa seurustelevaa nuorta miestä, jolle ehkä nyt vasta alkaa realisoitua, mitä mahdollinen yhteinen tulevaisuus ja sitoutuminen tarkoittaa. Se on iso askel, mikset anna hänen vähän vetää henkeä ja ottaa yhden askeleen taaksepäin? Hän ei ole ollut pettämässä sua, vaan hänellä on "asioita" itsensä kanssa. Ihmisillä nyt vaan on.
Jos taas haluat valmiimman miehen, niin sano itse se miehelle, ettei hän kuvittele teille yhteistä tulevaisuutta turhaan. Mutta olette molemmat nuoria, jos tykkäät hänestä niin et nyt todellakaan tuohon luovuta!
Mietin sitä vain, että missä on nykyään suhteista kadonnut rakkaus? Ihan kuin aloittajakaan ei rakastaisi miestä, heti ollaan lyömässä hanskat toskiin, kun toiselle tulee vaikeaa suhteen suhteen. Eihän se sitä tarkoita, että tämä mies ei välittäisi. Hän tarvitsee aikaa ja ehkä varmuutta tunteilleen.
Et sä ap osoita mitään rakkautta häneen päin jos sä oot ihan että "ei sulla saa olla mitään epäilyksiä meidän suhteen." Itsekin kirjoitit, että homma on edennyt ehkä vähän liian lujaa. No niin, mieskin tuli nyt sen huomaamaan. Jos toi olis mun rakkaani, se olis ihan kärpäsenkakka mulle, että mentäiskö me vähän aikaa hitaammin. Toista olisi hyvä ymmärtää, ja samaa sä voit toki odottaa häneltä.
Mutta onko mies sitten liian epäkypsä sinulle, vaikea sanoa, mutta silloinhan et ole menettämässä elämäsi miestä. Koska en nyt välttämättä heti pläjäyttäisi hänelle miltä tuntuu, koska hän varmasti kokisi sen juuri nyt myös liian ahdistelevana / syyttelevänä. Saattaa tajuta asian sitten kun olette päässeet tuosta yli, siis sen, miten hirveälle tuo sinusta tuntui.
Mutta se ei ole hänen syynsä, mutta olisi hänen silti syytä ymmärtää, että sinulle tuollainen poukkoilu aiheuttaa ahdistusta. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:42"]
Pannut jotain toista naista nyt viikonlopun aikana ja hirvee syyllisyys. Päätti että parempi lopettaa tämä teidän suhde, kun ei halua kertoa sulle mokailustaan.
[/quote]
Aivan varmasti asia on juuri näin. Nyt hän haluaa että et pommittaisi viesteillä tai kysymyksillä, vaan päästäisit hänet livahtamaan ilman että hänen tarvitsee selitellä mitään. Miehet jättävät naisensa just sillä tavalla, lakkaavat vain puhumasta ja heippa lopullisesti. Mutta jos nainen Suomessa jättää miehen, niin mies tulee ja tappaa sen naisen, oli nainen selittänyt ja perustellut jättämisensä kuinka hyvin tahansa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:42"]
Pannut jotain toista naista nyt viikonlopun aikana ja hirvee syyllisyys. Päätti että parempi lopettaa tämä teidän suhde, kun ei halua kertoa sulle mokailustaan.
[/quote]
Naiset jättävät miehen useammin kuin miehet naisen niin missä se valtava pino naisten ruumiita sijaitsee??? Tiedän , että olet pettynyt miehiin , mutta molemmat
Aivan varmasti asia on juuri näin. Nyt hän haluaa että et pommittaisi viesteillä tai kysymyksillä, vaan päästäisit hänet livahtamaan ilman että hänen tarvitsee selitellä mitään. Miehet jättävät naisensa just sillä tavalla, lakkaavat vain puhumasta ja heippa lopullisesti. Mutta jos nainen Suomessa jättää miehen, niin mies tulee ja tappaa sen naisen, oli nainen selittänyt ja perustellut jättämisensä kuinka hyvin tahansa.
[/quote]
Missä ihmeessä on se valtava pino naisten ruumiita??? Naiset jättävät tutkimusten mukaan miehen useammin kuin mies naisen...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:07"]
[/quote]
Joo niinpä niin. Miesvaltaisella alalla työskennelleenä voin sanoa, että miehet kieroilee vielä enemmän kuin naiset. Paskaa puhutaan myös toisista selän takana vähintäänkin yhtä paljon.
[/quote]
Tässä tasan samaa mieltä. Mieheni on rankan työpaikkakiusaamisen vuoksi sairaseläkkeellä nelikymppisenä, hän sairastui lopulta henkisesti. Hänen työpaikkansa oli täysin miesvaltainen.
Hän on sanonut että "naisia kieroksi" haukkuvat miehet voisivat katsoa vähän peiliin, miehet on niitä jotka tässä maailmassa eniten sotivat, raiskaavat, tappaavat, harrastavat lapsiavioliittoja ja ihmiskauppaa. Siinä olen hänen kanssaan tasan samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote]
TÄMÄ ON NIIN TOTTA.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:45"]
Miehet on sikoja. Simple as that.
[/quote] Naiset on siinä tapauksessa emakoita jotka ovat synnyttäneet ne siat.
Just noin sanoi exäni uudelle tyttöystävälleen viime viikolla ja sitten yritti mankua minua takaisin vaan enpä ottanut :D ukot on kyllä niin urpoja