Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle?

Vierailija
29.06.2014 |

Viime viikolla sanoi rakastavansa ja haluavansa vielä mennä naimisiin. Esitteli mut perheelleen ja kaikki sujui mainiosti. Meillä on ollut aivan ihanaa yhdessä.

Nyt oltu pari päivää erossa välimatkan takia ja tänään tulee soitto. "En ole varma enää, pitää ainakin hidastaa tahtia, en tiedä tuleeko tästä mitään..."

Miten jotkut miehet (tai vaikka naisetkin) voivat tehdä näin? Olen aivan rikki. Oksettaa. Ahdistaa. Luulin, että tämä olisi se juttu. Mitään ennakkomerkkejä tästä ei ollut. Ahdistaa niin paljon.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täällä juttuja taas, ehkä kannattaisi odottaa pari päivää ja jutella sen miehen kanssa, eikä panikoida suoraan. Tältä foorumilta ei kukaan voi kertoa mistä on kyse kuitenkaan.

Vierailija
62/65 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden suhteen jälkeen, miettimis tauosta tuollainen draama. Olenko oikeassa jos seurustelet ekaa kertaa tosissaan tai ekaa kertaa tosissaan seurustellessa soraääni tulee miehen suunnalta? Eka kerrat raastaa pahiten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Meille kaikille käy noin, ap... tai ainakin useimmille. Löydät vielä hyvän miehen, usko se :-)

Ja kuka ääliö luulee että kunnolliset miehet ei kelpaa?! Eikö ap just sanonut että kaikki oli hyvin tähän asti. Itse olen todella onnellinen kunnollisesta miehestäni. Jouduin tosin suutelemaan montaa sammakkoa sitä ennen.

Vierailija
64/65 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:32"]

Viime viikolla sanoi rakastavansa ja haluavansa vielä mennä naimisiin. Esitteli mut perheelleen ja kaikki sujui mainiosti. Meillä on ollut aivan ihanaa yhdessä.

Nyt oltu pari päivää erossa välimatkan takia ja tänään tulee soitto. "En ole varma enää, pitää ainakin hidastaa tahtia, en tiedä tuleeko tästä mitään..."

Miten jotkut miehet (tai vaikka naisetkin) voivat tehdä näin? Olen aivan rikki. Oksettaa. Ahdistaa. Luulin, että tämä olisi se juttu. Mitään ennakkomerkkejä tästä ei ollut. Ahdistaa niin paljon.

[/quote]

Niin siis sinulla ollut ihanaa hänen kanssaan. Sen toisen puolen tuntemuksista sinä et voi sanoa mitään. Melkoisella todennäköisyydellä eivät ole olleet sen suuntaisia kun sinä olet luullut/toivonut, kun nyt on lyömässä liinoja kiinni.

Vierailija
65/65 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:53"]

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Itse olin juuri noita ikiä, kun mieheni "jätti" minut. Se vain oli testannut, miten mä reagoin. Sillä oli kokemus jostakin roikkujasta, mutta mä läpäisin testin. Nykyään olemme naimisissa, ja olemme olleet jo iäisyyden, 15 vuotta.

[/quote]enpa olisi  lahtenyt minkaan testaajan matkaan. Tuo on jo loukkaavaa.