Voi helvetti tätä säätä!
Kommentit (108)
Kohta startatataan kohti Kreikkaa, mahtavaa!!
Kiva sää, vain ukkonen voisi parantaa tästä :)
kohta kahden viikon loma espanjassa perheen kanssa, eipä masenna :)
Mun puolesta koko kesä saisi olla viileä, mä ainakin nautin! :)
Helteet on perseestä, tämmöinen viileä keli on juuri mahtava.
Just. Ei voi mennä ees vauvan kanssa ulos kun vähä väliä sataa ja tuulee kamalasti. Ap
Niin eikä varmaan saa kunnolla mansikoita :(
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:21"]
Tulee hyvä sienisato :)
[/quote]
Vitut sienistä, mä haluan hellettä!
Olen kastunut tänä kesänä ties kuinka monta kertaa kun liikun pyörällä ja kävellen. Että ottaa nämä säät päähän kun aina sataa vettä kuin aisaa ja vaikka kuinka tällään päälle vettähylkivää hupullista tuulitakkia ja -housua niin kyllä vain se sade josaain vaiheessa läpi pääsee.
En ole kastunut, liikun autolla ja sateenvarjo mukana. Eipä haittaa.
Mikä vika? Pitkästä aikaa +20c ja aurinko paistaa ;)
Ja taas sataa vettä kuin aisaa! Hitto mä menen kohta ja ostan sellaiset kuorivaatteet joista ei varmasti tule vesi läpi ja alle niin paksu kerros fleeseä että tarkenee. Alkaa tosissaan kypsyttää kun ei voi haaveillakaan kesävaatteista ja tuulipukukin kastuu läpimäräksi harvase päivä vaikka se sentään hylkii vettä.
Minä ainakin tarvitsen valoa edes yhtenä vuodenaikana, jotta saa akut ladattua pimeää syksyä ja talvea varten. Nyt on monena päivänä saanut pitää valoja päällä sisällä keskellä päivää, koska on niin pimeää. En tykkää!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:48"]
Minä ainakin tarvitsen valoa edes yhtenä vuodenaikana, jotta saa akut ladattua pimeää syksyä ja talvea varten. Nyt on monena päivänä saanut pitää valoja päällä sisällä keskellä päivää, koska on niin pimeää. En tykkää!
[/quote]
No kyllähän Suomessa valoa riittää näin kesällä, vaikka ei aurinko pilvettömältä taivaalta grillaakaan. Mene sinne ulos hyvä ihminen äläkä siinä narise. Valoisaahan on koko yön vielä monta viikkoa.
Olen tyytyväinen, miksi kastua, ottaa sateenvarjon esiin. Käyttää julkisia ellei ole omaa autoa. Vaikka kastuisikin, mitä se haittaa,menee kotona suihkuun ja vaihtaa vaatetta. Ihanaa, ettei hikoile ja jaksaa ihan eri tavalla kuin helteellä. En kaipaa lämmintä, pilvinen sää on hyvä.
Ei täällä kulje julkisia ja sateenvarjoa ei voi käyttää fillaroidessa tai kun kantaa kasseja lähikaupasta. Sade pääsee kastelemaan ihan armottomasti!
12
Sydänpotilaana olen voinut paremmin nämä kaksi viikkoa,jouduin menemään kardiologille helteiden aikaan,ei jaksanut,nyt jaksaa.