Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti tätä säätä!

Vierailija
29.06.2014 |

Masentaa! !

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:35"]

Just. Ei voi mennä ees vauvan kanssa ulos kun vähä väliä sataa ja tuulee kamalasti. Ap

[/quote]

Ootkohan sä meidän naapuri? Ei liiku vauvan kanssa missään ikinä,  reilu 2kk kökkinyt sisällä. Pistä vaatetta päällesi ja mene ulos. Vaunuihin on sadesuojat eikä sinne vaunuihin juurikan tuule. Ja vauvat ei kuole jos saa raitista ilmaa nenäänsä.

Vierailija
2/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää kuumasta kesästä mutta nyt menee jo naurettavaksi. Ei tämäkään kivaa ole, uimaan ei pääse, puistoon jos menee niin sadevaatteet vaan niskaan perkele...aamulla paistaa aurinko, lounasaikaan sataa ja iltapäivästä selkenee, kunnes iltaa vasten ukkostaa. Mikä vitun kesä tämä tämmöinen on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole helteen ystävä minäkään, mutta tämä koettelee jo huumorintajua... 

Ei viitsi mökillekään lähteä jos taukoamatta tulee vettä taivaalta. Istu siellä sitten sisällä mökkihöperönä kun pennut sekoaa energiaansa. Huoh.

Vierailija
4/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on niin tottunut jo, että rupes vähän ahistamaan kun säätiedotus lupas ens viikolle hellettä :(

Vierailija
5/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:14"]

Tähän on niin tottunut jo, että rupes vähän ahistamaan kun säätiedotus lupas ens viikolle hellettä :(

[/quote]

Niin varsinkin kun tietää että sitä ei tule.

Vierailija
6/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:14"]

[/quote]

Luin kanssa jostain, että hellettä, mutta ilmatieteenlaitoksen näyttää hieman muuta----> http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/helsinki

Vierailija
7/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No autottomana ja koiranomistaja(sekä lenkkeilijänä) on pikkasen ruvennut k*rpiintymään sateisiin. Vaikka on vedenpitävät asut kengistä alkaen, niin kyllä ottaa jo aivoon.

Vierailija
8/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun kans niihin jotka ei kovasta helteestä piittais, mut tää tällänen jatkuva sade- ja tuulipelleily alkaa jo ketuttamaan! Lämpötilaks riittäis hyvin vaikka +15, kunhan paistais aurinko :(

Vierailija
9/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:02"]

Mikä vika? Pitkästä aikaa +20c ja aurinko paistaa ;)

[/quote]

Meillä oli eilen ensimmäisen kerran 17 päivään peräti 18 astetta lämmintä ja aurinko paistoi - lähes kolmeen viikkoon emme ole voineet syödä ulkona tai muutenkaan viihtyneet pihalla.... Tänään sataa ja +12. Mä vihaan tätä keliä!!

Onneksi päästään pois jo torstaina - melkein 3 vkoa Italiassa....ah!!

Vierailija
10/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:20"]

No autottomana ja koiranomistaja(sekä lenkkeilijänä) on pikkasen ruvennut k*rpiintymään sateisiin. Vaikka on vedenpitävät asut kengistä alkaen, niin kyllä ottaa jo aivoon.

[/quote]

Millaiset asut sulla oikein on kun et kastu? Mulla on näissä kaatosadekuuroissa ollut kengistä huppuun kaikki ihan läpimärkänä.

T:12

Vierailija
11/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:02"]

Mikä vika? Pitkästä aikaa +20c ja aurinko paistaa ;)

[/quote]

Eilen juu, ei enää tänään. Tosin tänään on ollut aivan tyyntä, se on harvinaista herkkua Turussa.

Vierailija
12/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja lapsi on kalassa irlannissa, ja ne eivät voi kalastaa, kun on niin kuivaa. Ne haluaisi vaihtaa sään. Sielä on helle, joet kuivat, ei tuule joten ei vo surffata, ja liian kuuma tehdään mitään päivällä ulkona. 

Vierailija
13/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla hellettä, paistais aurinko ees vähän. Perkele!

Vierailija
14/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa todellakin olla jo kamalan ikävää. Mulla olisi niin kiva parveke mutta eihän siellä edes tarkene käydä tällä säällä. Kesäkukat eivät kasva eikä kukoista ja parvekematto ja pehmusteet alkavat homehtua.

Luojan kiitos loma alkaa vasta viikon päästä.

Pelko on kyllä suuri että koko kesä on surkea tänä vuonna. Ulkomaille ei nyt ole mahdollisuutta lähteä joten täytyy vaan koettaa kestää.

Vierailija
15/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan mielelläni tehdä jonkun asuntoswappauksen jonkun Suomen säästä kärsivän kanssa. Asun Etelä-Euroopassa, ja täällä on koko ajan 35 astetta vähintään. Ei tällaista jaksa, lisäksi muutenkin välttelen aurinkoa.

Vierailija
16/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä säästä todella paljon. Mulla on suht paha olla, ja aurinko ja helle tuntuis siltä kuin joku nauraisi mulle päin kasvoja. Tämä sopii mielentilaan.

Vierailija
17/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, aikuiset ihmiset valittavat täällä sateesta :D Itse tulin juuri koiran kanssa 2 tunnin lenkiltä, ja koko ajan satoi. Mitä väliä? Elämästä voi tehdä juuri niin vaikeaa kun haluaa, mutta tälle säälle ei kukaan voi mitään eli valittaminen ei auta yhtään. Muuttakaa pois Suomesta jos ongelma käy ylitsepääsemättömäksi. 

Vierailija
18/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin te asulle, kun teillä tuommoinen sää on ollut? Meillä Etelä- Pohjanmaalla on ollut noin +15 ja puoliaurinkoista. Välillä t-paitakeliä ja välillä hupparikeliä. Grillattu on ja syöty terassilla... pyöräilty ja ulkoiltu. On lapset uimassakin käyneet, kun aurinko on paistanut. Ihme valitusta säästä ainakin täällä päin!

Vierailija
19/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:20"]

Voi hyvää päivää, aikuiset ihmiset valittavat täällä sateesta :D Itse tulin juuri koiran kanssa 2 tunnin lenkiltä, ja koko ajan satoi. Mitä väliä? Elämästä voi tehdä juuri niin vaikeaa kun haluaa, mutta tälle säälle ei kukaan voi mitään eli valittaminen ei auta yhtään. Muuttakaa pois Suomesta jos ongelma käy ylitsepääsemättömäksi. 

[/quote]koirat haissee pahalle kun kastuvat

Vierailija
20/108 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan helteitä jotta äkkilähdöt halpenee ja menen ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän