Suurin salaisuutesi, jota varjelet henkesi kaupalla?
Itse olen aikamatkustaja, olen meinannut monesti jäädä kiinni läheisilleni. Sekotan usein maat, ajat, paikat ja vaimot. Onneksi he nielevät valediagnoosin skitsofreniasta ;)
Kommentit (102)
MÄ OLEN CHEEKIN tyttöystävä. Se sika on valehdellut mulle. Tiedätte ensi talvena.
Mä taas olen Cheekin poikaystävä, tiedätte ensi keväänä :3
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:45"]
Lapsi ei ole aviomieheni vaikka hän niin luulee. Oikea isä on mieheni veli...
[/quote]
Tuon kyllä kannattaisi tunnustaa koska jos joku asiaa alkaa epäillä niin verikokeella asia selviää aika helposti. Todennäköistä on, että joku epäilee jo nyt.
[/quote]
Onnekseni ei epäile. Ja mieheni ja tämän veli ovat melkoisen samannäköisiä eli lapsen ulkonäöstä kukaan ei voi arvata asian oikeaa laitaa.
[/quote]
Oletko miettinyt asiaa siten, että mitä tuo lapsi tuumaa jos isona saa asian selville? Hän saattaa vihata sinua niin, että katkaisee kaikki yhteydet.
olen cheekin suurin fani ja menen naimisiin herran kanssa
Cheekillä näyttää olevan monta ystävää, toisistaan tietämättömiä :D
Salaisuuteni? Tiedän kumpi voitti kun kumpi ja kampi tappeli, olin ainoa silminnäkijä.
olen cheekin äiti enkä hyväksy ketään poikani muruks
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:49"]olen cheekin äiti enkä hyväksy ketään poikani muruks
[/quote]
Olen cheekin isä, enkä hyväksy, että vaimoni juoruaa pojastamme tällaisella roskafoorumilla!
olen cheekin isän haamu ja en voi sietää että joku trollii nimissäni mokomalla avpalstalla
olen tämän ketjun aloittaja, joka halusi johtaa vain puheen cheekkiin jotta media kirjottaisi tästä ja cheek tuntisi tehneensä elämässä jotain tärkeetä ja vaikutusvaltasta
suurin salaisuuteni on että söin kerran isosiskon karkin tuoksuset saippuat. älkää kysykö. ne oli kalliita .
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:55"]
Se, että mieheni on suhteessa miehen kanssa, mutta emme ole eronneet. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja lapsia on 3. Mieheni alkoi myöntää itselleen pikku hiljaa 30 täytettyään, että pitääkin miehistä enemmän kuin naisista. Oli alusta saakka selvää että emme eroa. Vihaan yksinhuoltajia ja ennemmin kuolisin, kuin eroasin. En myöskään halua että lapset joutuvat elämään rikkinäisessä perheessä. Mieheni on miesystävänsä luona usein viikonloput mutta lapsille selitämme hänen olevan työmatkalla. Onneksi hänen työnsä onkin reissutyötä. Myös mieheni miesystävä on perheellinen mies, jolla on lapsia. Hänen vaimonsa ei tiedä miehensä olevan homo. Meillä mieheni miesystävä on usein vieraanamme.
Vihaan tätä tilannetta, mutta odotan että lapset ovat aikuisia ja sitten ehkä muutamme erilleen, tuskin eroamme koskaan.
[/quote]
miten joku voi vihata yksinhuoltajia? Yleensä kai vihataan pedofiileja, murhaajia tms, mutta että yksinhuoltajia. Mitä vihattavaa heissä on?
Hallitsen pohjoiskanadan saukkoeläimiä, olen siis itse puhuva pingviini
Olen transsukupuolinen (naisesta mieheksi) ja pidän naisista. Olen ollut tällainen lapsesta lähtien. Ulkopuolisille, ystävilleni ja perheelleni yms. olen täysin normaali nainen joka antaa ymmärtää olevansa hetero ja sinut sukupuolensa kanssa. En ikinä tule uskaltamaan trans-hoitoihin tai seurustelemaan naisen kanssa, pelkään komplikaatioita sekä sosiaalisia ongelmia liikaa. En ole ikinä kertonut kenellekään tästä. Näin varmaan kuolemaan asti, vaikka asia raastaakin suurin piirtein joka päivä, etenkin mitä vanhemmaksi tulen.
salaan äidiltäni että tupakoin. olen 62 vuotias ja polttanu 22 vuotiaasta
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:44"]
Käyn vauvapalstalla.
[/quote]
Sama. Olen lapseton sinkkumies.
Tiedän missä Viljo on tälläkin hetkellä, nään häntä usein.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:45"]
Lapsi ei ole aviomieheni vaikka hän niin luulee. Oikea isä on mieheni veli...
[/quote]
Tuon kyllä kannattaisi tunnustaa koska jos joku asiaa alkaa epäillä niin verikokeella asia selviää aika helposti. Todennäköistä on, että joku epäilee jo nyt.
[/quote]
Onnekseni ei epäile. Ja mieheni ja tämän veli ovat melkoisen samannäköisiä eli lapsen ulkonäöstä kukaan ei voi arvata asian oikeaa laitaa.