Suurin salaisuutesi, jota varjelet henkesi kaupalla?
Itse olen aikamatkustaja, olen meinannut monesti jäädä kiinni läheisilleni. Sekotan usein maat, ajat, paikat ja vaimot. Onneksi he nielevät valediagnoosin skitsofreniasta ;)
Kommentit (102)
kjeh kjeh olipa humori pläjäytys piristi tämän tyä miehen päevää :-))))
Löysin kerran laukun jossa oli lompakko ja n. 5000e rahaa ja vanhan naisen paperit. myös sydännitrot ja silmälasit ja muuta roinaa oli mukana. Nappasin rahat ja heitin laukun parin kilsan päähän ojaan. En kadu. Sain ostettua lapsille kerrankin hyvät joululahjat ja aatoksi oivan kinkun.
t. Kaiken se ottaa, minkä joku kadottaa ;)
Pesin kaverini hammasharjalla vessanpöntön paskaraidoista, inhottavaa vain jos tulee ilmi.
eikö nykypäivänä oo enää salaisuuksia vai eikkö niitä kehtaa kertoa. kysyttävää
Elikkä vuos sit viidenellä mä otin luvatta mun faijan (joka on rehtori samas koulus) salkun jossa oli monen luokan syyskauden kokeet, monistin kopiot ja myin niitä kymmenen euroa kappale kavereille, kyllä oli rehtori-isi ylpeenä hehkuttamas joulujuhlas miten koko koulu petras huikein suorituksin, ja mulle tietty anto n.8,7 tokarist satasen extraa :))
Mulla niitä on useampi:
-olen keskimääräistä älykkäämpi
-uskon oikeasti Jumalaan
-olen kärsinyt masennuksesta
-käy av:lla
Olen teinityttö ja tehnyt paljon ilkivaltaa "salaa". En kadu. Olen myös yrittänyt tahallani sytyttää tulipalon.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 03:30"]Olen teinityttö ja tehnyt paljon ilkivaltaa "salaa". En kadu. Olen myös yrittänyt tahallani sytyttää tulipalon.
[/quote]
Sama ilman tota tulipalojuttuu. Mulla ei jääny vaan yrittämiseen, mut ne tulet olikin vaan kokeiluja.
Minun salaisuuteni ovat tässä:
Olen homo.
Olen jotain sopimatonta (ei rikosta)
Olen yrittänyt itsemurhaa
Uskon löyhästi jumalaan vaikka esittäydyn ateistiksi.
Menetin neitsyyteni 2 vuotta vanhemmalle serkulleni kun olin 15. Olimme salaa suhteessa 3 vuotta sen jälkeen. Rakastuin häneen jo 10-vuotiaana todella palavasti ja tunne oli molemminpuolinen kun omistani hänelle kerroin.
Kenellekään en ole kertonut tästä enkä ikinä kerro.
Rakastan häntä edelleen vaikka siitä on jo 7 vuotta aikaa. Hän oli ensirakkauteni.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:37"]Itse olen aikamatkustaja, olen meinannut monesti jäädä kiinni läheisilleni. Sekotan usein maat, ajat, paikat ja vaimot. Onneksi he nielevät valediagnoosin skitsofreniasta ;)
[/quote]
Todista! Kumpi voittaa Hollanti vai Meksiko?
Onhan näitä muutamia:
Olin varmaan 13v ja masturboin jonkin apuvälineen kanssa ja puhkaisin oman immenkalvon. Se varsinainen eika kerta olikin sitten todella mitätön kokemus.
Muutama vuosi tästä (edelleen teininä) aloin epäillä että olen raskaana ja välillä, varsinkin öisin, miten voisin aiheuttaa keskenmenon jos olenkin raskaana. En tosin tehnyt mitään typerää ja sain sitten lapsen.
Kerran olin "suhteessa" ihmisen kanssa ja sinisilmäisenä rakastuneena annoin hänelle todella paljon rahaa; sitä oli ehkä normi vuosipalkan verrran. Edelleen tänäpäivänä nolottaa miten voin olla niin typerä.
Ei nämä ole salaisuuksia ei vaan ole koskaan tullut puheeksi kenenkään kanssa
Olen noita ja tapaan muita noitia vähintään kerran kukaudessa, jolloin teemme alasti maagisia rituaaleja.
Jos sen täällä kerron, mikä salaisuus se on? En kerro koskaan, kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 03:30"]
Olen teinityttö ja tehnyt paljon ilkivaltaa "salaa". En kadu. Olen myös yrittänyt tahallani sytyttää tulipalon.
[/quote]Ilkivalta on idiotismia
Kiva