Mies, uskotko saaneesi koskaan ketään naista komeudellasi, miehekkyydelläsi tai kohteliaalla käytökselläsi märäksi?
Kommentit (18)
Uskon kyllä ja kerran eräs nainen tuli sanomaan käytyään vessassa, kun tanssimme baarissa, että nyt meni muuten alakerta aika kosteaksi. Joten pidän hyvin mahdollisena tätä.
t. Herrasmies 38v
En usko, kyllä siihen hyväilyä ja nuolemista on vaadittu.
En tiedä, uskon asia se ei ole. Toisaalta mitä väliä?
Kyllä oikea mies saa naisen kiinnostumaan melkein etäyhteydellä
Se vaatii just tämän että kemiat käy yksiin, mutta on mahdollista
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, uskon asia se ei ole. Toisaalta mitä väliä?
Vemputa p0rnolle sitä jos ei oikeat naiset kiinnosta
Mut on saanut yks mies märäksi just em. tavalla. Kertoi vielä tunteistaan mua kohtaan, niin olin ihan valmiina kaikelle, mitä halusi tehdä.
Ulkonäöllä olen saanut monta naista ilman että olisi tarvinnut tehdä mitään itse. Ujo kun olen. Muutaman naisen olen saanut pienen tutustumisen jälkeen luonteella. Kumppanin kanssa piti tutustua pitempään. Ihan hyvin on mennyt ja "sitä" saatu tarpeeksi. M52
Montakin. Ulkonäköni lienee ikäisekseni ihan tavallinen, tosin en ole koskaan tupakoinut. Parta, hyvät terveet hiukset, puhtaat (ei valkaistut) hampaqt, hymy, iloiset tummat silmät, tavallisen miehekäs ääni, pituutta 183cm, vähän mahaa, leveät hartiat, ajattelen vähän mitä möläyttelen
Kyllä. Ihan Jodelin ja Telegramin välityksellä etänäkin on kuulemma onnistunut.
Pari naista on myös työpaikan bileissä osoittanut siinä määrin kiinnostusta, ettei varmaan olisi ongelma. Se katse on aika nälkäinen.
Olen pysynyt uskollisena vaimolle, vaikka häntä ei juuri seksi enää kiinnostakaan...
Röyhkeä käytös ja suorat puheet toimii paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Röyhkeä käytös ja suorat puheet toimii paljon paremmin.
Samaa mieltä, ei tarvitse turhaan arvailla haluaako vai ei.
Saan vaimon kosteaksi tuhmilla puheillani milloin vaan. On helposti kostuvaa mallia, lähes aina märkänä. Parasta tässä on se, että hän on vaimoni, eikä suhde ole tuore, niin silti pystymme edelleen kiihottumaan toisistamme.
Kaiken vauva.fi puheen mukaan meillä ei olisi pitänyt olla seksiä vuosikymmeniin, kun on kuormittava arki, vauva-aika, taapero vaihe, teiniaika, väsy, ylipainoa, alkoholin käyttöä, työstressiä, ja nyt niin vanhoja, että naista ainakaan ei seksin pitäisi kiinnostaa. Silti vieläkin naidaan, ja vaimokin on kostea.
Joka kerta kun oon lavalla.
t.kitaristi
Kollega ainakin ramppaa vessassa usein kun olemme lähettyvillä.
Kerran tapahtui niin että kun olin naisen kanssa sohvalla ja hänen jalat sylissä ja samalla selvitin jotain asiaa ja hyväilin nilkkoja ja sääriä, nainen sanoi että hän ei ole pitkään aikaan kuullut mitä puhun mutta pehmeä ääneni ja käsieni kosketus tekee hänet hulluksi ja jos en tee kohta mitään niin hän ottaa minut väkisin. No stayupit laittoi pyynnöstä jalkaansa ja sänkyyn mentiin. Jäänyt vain vaivaamaan että miten nainen olisi minut ottanut sohvalla.