Suurin salaisuutesi, jota varjelet henkesi kaupalla?
Itse olen aikamatkustaja, olen meinannut monesti jäädä kiinni läheisilleni. Sekotan usein maat, ajat, paikat ja vaimot. Onneksi he nielevät valediagnoosin skitsofreniasta ;)
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 06:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:37"]Itse olen aikamatkustaja, olen meinannut monesti jäädä kiinni läheisilleni. Sekotan usein maat, ajat, paikat ja vaimot. Onneksi he nielevät valediagnoosin skitsofreniasta ;)
[/quote]
Todista! Kumpi voittaa Hollanti vai Meksiko?
[/quote]Brasilia
En kyllä henkeni kaupalla varjele mitään salaisuutta.
Mutta minulla on paljon ajatuksia ja mielipiteitä joita muut eivät tiedä. Näytän kaikille ihmislle vain osan itsestäni ja valitsen tarkkaan mitä näytän.
Olen Cheekin lemmikkikultakala ja tiedän, että Cheek rakastaa mua kaikkein eniten. Pul pul!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:03"]
Olen transsukupuolinen (naisesta mieheksi) ja pidän naisista. Olen ollut tällainen lapsesta lähtien. Ulkopuolisille, ystävilleni ja perheelleni yms. olen täysin normaali nainen joka antaa ymmärtää olevansa hetero ja sinut sukupuolensa kanssa. En ikinä tule uskaltamaan trans-hoitoihin tai seurustelemaan naisen kanssa, pelkään komplikaatioita sekä sosiaalisia ongelmia liikaa. En ole ikinä kertonut kenellekään tästä. Näin varmaan kuolemaan asti, vaikka asia raastaakin suurin piirtein joka päivä, etenkin mitä vanhemmaksi tulen.
[/quote]Voi.. aivan kuin olisin itse tämän kirjoittanut. Tavallaan lohdullista tietää, etten ole ainoa. "Suru sisälläin, se on salaisuus..."
Itken usein kahta aborttia jotka olen tehnyt teininä. Mietin millaisia he olisivat, tyttöjä vai poikia. Toinen olisi nyt 10 ja toinen 12
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 05:42"]
Menetin neitsyyteni 2 vuotta vanhemmalle serkulleni kun olin 15. Olimme salaa suhteessa 3 vuotta sen jälkeen. Rakastuin häneen jo 10-vuotiaana todella palavasti ja tunne oli molemminpuolinen kun omistani hänelle kerroin.
Kenellekään en ole kertonut tästä enkä ikinä kerro.
Rakastan häntä edelleen vaikka siitä on jo 7 vuotta aikaa. Hän oli ensirakkauteni.
[/quote]
Lannisters!
Sitä salaisuutta ei kerrota, saatika kirjoiteta yhtään mihinkään.
Minäkin olen rakastunut serkkuuni. Tai oikeastaan äitini serkkuun. Hän on minua kolme vuotta vanhempi ja vei neitsyyteni. Emme vain ole seurustelleet. Tämä on vain salaista ja toistuvaa seksiä, edelleen. Hän on -95 ja minä -98. En kadu tätä millään tavoin, mutten halua kertoa kenellekään. Sukurutsaus on tabu :|
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:19"]
aloin seurustelemaan mieheni kanssa alaikäisenä, hän on 20 vuotta vanhempi ja perhetuttuni. Rakastan miestäni enkä välitä mitä muut sanoo.
[/quote]
Oletko Katja?
Olen harrastanut mieheni kanssa ryhmäseksiä ja aion harrastaa jatkossakin. Olen aivan tavallinen työssäkäyvä perheenäiti, joka sattuu nauttimaan vähän erilaisesta seksistä. En koskaan kertoisi asiaa edes parhaimmille ystävilleni. Lapsi on mummolassa hoidossa ja me irstaillaan, ihanaa kaksoiselämää :)
suurin salaisuuteni on syystäki salainen joten kerron toisiksi pahimman. Aiheutin tsunamin 2006 vuonna. Löin vetoa sinivalaan kanssa tähdenlennoista ja hävisin. Siinä meni sir lanka, syytän itseäni ja kadun mutta se ei silti pelasta hukkuneita pussirottia... :(
r.i.p
Oksensin joissakin synttärijuhlissa pedattuun sänkyyn vuokramökillä. En tuntenut kunnolla illan emäntää joten asettelin vain tyynyn kauniisti oksennuksen päälle. Kukaan ei epäillyt minua :) Eikä siinä vielä kaikki, vietiin nakkipaketti mukana bileistä kun lähdettiin.
Sellaista ei ole. Olen kai tylsä ihminen.
Olen rasisti somaleja ja saudeja kohtaan, mutta ulospäin se ei näy. Olen myös luokkarasisti (asun maassa jossa luokkayhteiskunta todella näkyy).
En osaa rakastaa ihmistä "oikein". Luulen että minulla on joko persoonallisuushäiriö tai joitakin autistisia piirteitä, mutta lääkärit vaan tuputtavat masennusdiagnoosia. En kelpaa itselleni ja vaadin muilta liikaa.
Voisin helposti tappaa huumediilerin. Mitään muuta ihmistä en vihaa yhtä paljon.
Haluaisin kokeilla seksiä kuristettuna
Olen oikeasti aika ilkeä ihminen
Lapsi ei ole aviomieheni vaikka hän niin luulee. Oikea isä on mieheni veli...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:53"]
Löysin kerran laukun jossa oli lompakko ja n. 5000e rahaa ja vanhan naisen paperit. myös sydännitrot ja silmälasit ja muuta roinaa oli mukana. Nappasin rahat ja heitin laukun parin kilsan päähän ojaan. En kadu. Sain ostettua lapsille kerrankin hyvät joululahjat ja aatoksi oivan kinkun.
t. Kaiken se ottaa, minkä joku kadottaa ;)
[/quote]Miksi se laukku piti heittää ojaan? Olisit vain ottanut rahat ja jättänyt sen suojaisaan paikkaan, josta joku rehellinen olisi voinut palauttaa tädille hänen lääkeensä, paperit ja muun mikä on sinulle arvotonta, mutta hänelle arvokasta.
Vittu näitä nykyajan rosvoja kun ovat täysin moraalittomia kusipäitä. Missä on rikollisten rehelisyys tänäpäivänä?!?!