Minkä kokoisen asunnon haluaisit?
Kommentit (212)
Haluaisin sellaisen pienen kaksion, ehkä 45 neliötä ja isohko parveke. Tällä hetkellä on 60 neliöinen kaksio.
Nyt 170 m2 omakotitalossa 5 henkisen perheen kanssa. n.50 neliön omakotitalo kokonaan omaan käyttöön olisi passeli. Toki harrastetiloja olisi ulkorakennuksissa
Kaksio 50 neliöö, pariskunta, 2 lasta. Ahdasta, mutta olemme pienituloisia, eikä haluta sossutukeja.
130 neliötä on ja tämä kyllä riittää.
500m2 saisi olla asunnon koko ja talli ~ 300m2
Nyt kaikki yhteensä 500m2
Noin 120 neliöinen ok-talo kahden auton tallilla olisi kiva, ja asun siis yksin. Yksi käyttöauto, toinen harrasteauto.
Nyt joudun kärvistelemään 43 neliön vuokra-asunnossa ja tilanpuute ärsyttää kun se rajoittaa harrastuksiakin. Autolle vain yksi parkkipaikka taivasalla, vtuttaa aina talvisin.
Meillä on 120m2 + iso autotalli/katos ja 800m2 ihana piha. Meri ja 2 järveä 2km säteellä. Pks. Taivas<3
5v sitten muutettiin tähän uuteen taloon puolta isommasta. Nyt pitää miettiä tarvitaako tätäkään enää pitkään kun ostettiin iso talo etelästä ja tarkoitus on siirtyä sinne yhä enemmän. Silloin riittäisi joku 80-85m2 rivari tukikohdaksi Suomessa.
Kolmio riittää, mutta neljä huonetta ja keittiökin olis ihan jees! Vois olla sekä kaks makkaria että työhuone/woman cave.
Nyt iso kolmio.
Mulla ja 2 lapsella 150 neliöinen okt. Esikoinen muuttaa omilleen ensi kuussa. Talo myynnissä ja toiveena n 90 neliö kolmio. Hitto kun asuntoja ei tule nyt myyntiin eikä omakaan mene kaupaksi....
Kun kupuskin pois, voisin ostaa sellaisen tiny housen tai n 50 neliötä olisi kiva. Säilytystilaa tarvin vähän, kun olen karsinut urakalla tavaraa.
semmonen 48-55 neliöinen olisi kiva. Nykyinen on yksiö 40m2 ja tässä ei ole erillistä makuuhuonetta. Eli tähän lisäksi makuuhuone, niin olis passeli. Järkevät neliöt ennen kaikkea.
Asun 45 neliöisessä kaksiossa. Vähintään koöme huonetta olisi kiva, että saisi kunnon työhuoneen, mutta oikeasti haaveilen myös isosta vanhasta puutalosta, jossa olisi myös puutarhalle tilaa. Asun yksin, mutta jotenkin sitä kaipaa tilaa ympärilleen.
75-85m2 väliltä. Asun nyt 60m2 puolison ja lemmikin kans.
Nyt 99 +27 m2 (vierekkäiset asunnot). Periaatteessa tilaa hyvin kun 3 lapsesta yksi lähti syksyllä ja 2 lähtökuopissa mies pitäis vaan myös heivata sotkemasta vai lähdenkö itse? Nuoruusvuosina asuin alle 20 m2 yksiössä ja mahduin hyvin, sijainti oli loistava. Nytkin riittäisi, et olisi OMA HUONE, jossa voisin värkkäillä omiani - EI mitään OPEN COCEPT kitcheneitä tmv. Roinaa ja sotkijoita liikaa, vähemmän ois enemmän!
nyt asun kaksiossa, yksin. Kolmio voisi olla kiva, saisi erillisen työhuoneen/minikuntosalin.
Asun yksin ja lasten kanssa vuoroviikoin. Nykyään on 65 m2. Unelma-asunnossa olisi 80 m2.
Nyt on okt 120 m2.
Haave on 500...1000 m2 okt.
Korkeintaan 40-50 neliötä. Tämä 35 neliön yksiökin riittää mulle, kun pohjaratkaisu on ok ja mulla on terassi. Mieluiten asuisin minitalossa.
Harryn ja Meghanin kokoisen. En kylläkään yksin. Yksinasuva riittää pienempikin, ehkä 3 h + k + s + pieni piha.
Meillä on n. 120 neliön talo kahdelle. Ihan sopiva koko, vaikka neliöt olisi voinut käyttää hyödyllisemmin. Molemmilla on kuitenkin omat työhuoneet etätyötä varten, se on tärkeää. Vielä kun saisi autotallin tyhjennettyä ja sinne kunnon askartelupisteen, niin kaikki olisi kunnossa.
Nyt on omakotitalo jotain 200 neliötä. Tahtoisin asua asuntovaunussa.