Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisen asunnon haluaisit?

Vierailija
29.06.2021 |

Ja millainen sinulla on.

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 neliötä voisi riittää, nyt on reilu 200.

Vierailija
122/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kolmion. Nykyinen naurettavan pieni häkki, ei edes kunnollinen uuni mahdu keittiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusissa taloissa taas on järjestäen postimerkkiä pienempi piha. Haluaisin siis oman kasvimaan, kasvihuoneen ja lapsille tilaa juosta.

Samaa olen havainnut. Yhdeltä tontilta purettiin ok-talo. Tilalle rakennettiin 2x paritaloa. Ihmettelen miten voi olla viihtyisää, kun pienellä tontilla asustelee 4 perhettä.

Vierailija
124/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miniasunnon nyt asun noin 100 neliön paritaloasunnossa.

Vierailija
125/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kt-yksiössä, haluaisin rauhallisen rt-kaksion tai kolmion. Etenkin koronavuonna olen huomannut, että olisi kiva päästä välillä edes toiseen huoneeseen ;)

Olohuone saisi olla iso, makkari voi olla pienikin. Pieni oma piha, jossa saisi puuhailla.

Vierailija
126/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen 200 ehkä, nykyään on 60. Kaipaan lisää erillisiä huoneita ja tilaa muutenkin.

Vierailija
127/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen 125m2 on riittävä mulle ja koiralle tässä Jyväskylän keskustan kupeessa.

m49

Vierailija
128/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksiössä ja haluaisin asuakkin yksiössä. En millään jaksa eläimiä, lapsia, miestä ja loputonta siivoamista, jota isompi asunto vaatisi. Ennen tykkäsin isoista asunnoista, mutta en enää.

Vierailija
129/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdelle 60 neliön kolmio, kahdestaan tämä on optimaalinen mutta jos olisi lapsia, niin ainakin yhden makuuhuoneen tarvitsisi lisää ja lisää tilaa kylppäriin tai kodinhoitohuoneen. Myös keittiö voisi olla isompi, nyt se on sellainen moderni "keittotila". Vastataan siis vaikka et 70-80 neliötä voisi olla tulevaisuudessa kiva.

Vierailija
130/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minitalon tai semmoisen 59m2 tilaihme-kolmion. En tykkää moppaamisesta.

Vierailija
131/212 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin myös pari omaa urosta. Muuten tilat riittäisi nykyisellään mutta juoksut aiheuttaa aina ylimäärästä säätöä"

Ha, haa!

Vierailija
132/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 38 neliötä meillä vaimon kanssa. joku 45-50 neliötä ois hyvä.

Vierailija
133/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaana minä ja lapseni

Nykyinen asunto kerrostalo kolmio, ei omaa saunaa, seitsemänkymmentayksi nelijöä.

Haluaisin omakotitalon ,

- jos olisin varma että saan sen pidettyä kunnossa ominvoimin.

Ruohonleikkuu, talotekniset jutut, kaikki mikä kuuluu huolehtia omakotitalossa, osaisinko ?

Haluaisin myös hieman isomman asunnon.

Ehdottomasti

- vaatehuone

-Kaksi isoa makkaria

-sauna

-ei mielellään avo keittiötä.

Mukava lisä olisi pieni työhuone ja vierashuone

tai piharakennus, jossa voisi olla ulkosaunan ja tupa.

Vierailija
134/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-100m2 ja sellanen neljä-viisi huonetta olis kyllä parasta. Meillä on nyt 65:n neliön pieni kolmio kahdelle aikuiselle ja kahdelle pienelle laopselle ja välistä tuntuu, että ei mahdu edes kääntymään. Halpaa on sentään asua näin, kohta on säästetty rahat isompaan.

Vierailija
135/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen asunnon, jossa olisi tilaa harrastaa, kuten esim. oma leffateatteri, pelihuone mm. snooker yms. ja oma baari, sekä kunnon kylpyläosasto uima-altaalla jne.

Iso kunnon keittiö ja ainakin 4-5 makkaria ja ainakin 6 wc:tä - ne kun tuppaa olemaan aina varattuja.

Vähintään 100 m2:n autotalli, eikä puhdas järvi vieressäkään olisi pahitteeksi jonka rannalla olisi kunnon rantasauna isoilla ikkunoilla yms. yms. yms.

Vierailija
136/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun sinkkuna 44m2 kerrostalokaksiossa Espoossa. Tilaa riittää hyvin (olen aika minimalisti ja vähentänyt tavaran määrää), mutta etätyön takia pienikin lisähuone olisi hyvä, johon voisi laittaa kunnollisen työpisteen. Haaveena olisi 60m2 omakotitalo keskeltä metsää, siten ettei talon ympärillä olisi juurikaan nurmikkopihaa, vaan metsäluonto alkaisi heti talon läheltä.

Vierailija
137/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä olen ja asun yksin 50 neliön kaksiossa, joka on minulle riittävä. Mutta lasten ja lastenlasten takia haluaisin isomman asunnon, jossa olisi myös sauna ja vähän omaa pihaa.

Pieni ok-talo helppohoitoisella pihalla olisi unelma, saisi nukuttuakin paremmin kuin kerrostalossa.

Luontonäkymät pihalla, mutta peruspalvelut kävelyetäisyydellä. Ei vilkasta liikennettä vieressä.

Vierailija
138/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksiössä ja haluaisin asuakkin yksiössä. En millään jaksa eläimiä, lapsia, miestä ja loputonta siivoamista, jota isompi asunto vaatisi. Ennen tykkäsin isoista asunnoista, mutta en enää.

Yksiö voi olla vaikka 100 neliötä ja kaksio vain 30 neliötä. 

Vierailija
139/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon johon vuokranantaja tai kukaan muukaan kuin minä ei voi marssia avaimilla sisään tuosta noin.

Vierailija
140/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt neljän hengen perheelle 82 neliötä. Ja tämä on täydellinen. 

En kaipaa lisää tilaa. Ja on vähemmän tavaraa. Lasten lelut ja muut häipyvät toivottavasti kohta. 

Tulevaisuudessa energiakulut vaan kasvavat ja kasvavat, joten eläkkeelläkin on sitten varaa maksaa näistä neliöistä. Pienempikin kävisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi