Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisen asunnon haluaisit?

Vierailija
29.06.2021 |

Ja millainen sinulla on.

Kommentit (212)

Vierailija
161/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivari kolmio 2. kerroksessa olisi unelmani. Kiva suojaisa pikku piha, parveke yläkerrassa, kodinhoitohuone ja sauna olisi oltava. 2 vessaa lisäksi, nykyään asutaan kaksiossa kahdestaan miehen kanssa.

Vierailija
162/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 66 neliöö ja kolmio, toimiva pohja. Ehkä näin yhdelle riittäis kaksiokin. Mutta silloin kun tän ostin, niin olin vielä siinä iässä, että periaatteessa ois lapsiakin voinu vielä tulla. Että ainoo puute, kun tää on kaupungin ulkopuolella ja maalaiskunnan puolella. Että keskusta kaksi ois hieno, mutta jotenkin hankalia noi asukkaat noissa keskustan taloyhtiöissä. Että tässä varmaan jatkan, niin kauan kun noi portaat pääsen ylös tänne kolmanteen ja autolla pystyn ajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 olis toive. Nyt on 180. Liikaa siivottaavaa, enkä edes käy kaikissa huoneissa edes kuukausittain. Neljä henkeä ja eläimet perheessä. 

Vierailija
164/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein - laittaa miettimään.

Vierailija
165/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vastaus siis tuohon:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin jostain järvisuomen rannoilta 200-300 neliön kämpän, tai maatilan jossa pitäisin jotain eläimiä - esim. kanoja, kissoja ja pari possukkaa, sekä viljelisin vaikka tryffeleitä yms.

Nykyisyys: n. 90m2 vanhempi omakotitalo pääkaupunkiseudulla + pihasauna + autotalli + vaja + huvimaja.

Eiks noitten arvo mene lähes päittäin?

Vierailija
166/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen 130 neliöö kahdessa kerroksessa, vanha rintamamiestalo. Pihalla kylpyhuone, sauna ja talli. 20 neliön kasvi/kesähuone, omenapuut ja puutarhaa hehtaari. Järvi ja jotkut eläimet jotka laiduntais heinät pois ois kiva. Talo vois olla pienempi, 80 neliöö riittäis ihan hyvin, yläkerrassa en ole käynyt pariin kuukauteen eikä siellä talvella ole edes kuin varastolämpö päällä (+5). Keittiökin on aika turha tai kun syödään olkkarissa (2 henkeä+haukku) niin tuolla toi 6 hengen pöytä kerää pölyä, viimeksi siinä joku istunut vuonna 2018 mun syntymäpäivillä. Kesällä tulee oltua aika lailla vaan pihalla touhuumassa niin näin iso koti tuntuu niin turhalta 😀 talvella on niin väsynyt ettei sillä ole väliä onko sängyn ympärillä 100 vai 10 neliötä kun pimeetä kummiskin on. Ehkä tehdään joku pienempi uusi koti viereen jossain vaiheessa koska muuten tämä paikka tuntuu just siltä mitä pitää (+lisää eläimiä 🐑🐏🐐🐓🦃🐤 ja se järvi tai joki 😄)

Vierailija
167/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmion saunalla. Asun itse kaksiossa ja tuo toinen huone on liian pieni jotta saan tavarat hyvään järjestykseen

Vierailija
168/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 95- neliöinen paritaloneliö. Meitä asuu tässä viisi. Haluaisin yhden makkaran lisää, pukeutumishuoneen, toisen kylppärin ja kohta. Eli 125 - 130 neliötä.

Vierailija
169/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan nyt kahdestaan 60-neliöisessä kerrostalokaksiossa. Haluaisin n. 100-neliöisen ok-talon, mutta järjettömien hintojen takia (mikä tahansa 70-luvun vakesokkelitaloa ei todellakaan osteta, vaikka saisi halvemmalla) on tyydyttävä johonkin rivitalokolmioon. Toivottavasti se on sitten päätyasunto jossain metsän laidassa.

Vierailija
170/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt 95- neliöinen paritaloneliö. Meitä asuu tässä viisi. Haluaisin yhden makkaran lisää, pukeutumishuoneen, toisen kylppärin ja kohta. Eli 125 - 130 neliötä.

Mä voin tuua yhen makkaran jos asutte pk-seudulla? Just grillattii ja jäi pari yli, saat vaik molemmat?

Vierailija
171/212 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 makuuhuonetta ja 4 kylppäriä+ gym , biljardi, sisäuima-allas, elokuvateatteri, man cave, lämmin terassi, bändiharjoittelutila, pelihuone, futsalhuone, sauna, palju, jacuzzi, kasvihuone,

Vierailija
172/212 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaksiossa (41,5m2) yksin ja olen tyytyväinen. En vaihtaisi isompaan tai pienempään.

Vierailija
173/212 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksio, 60 neliötä. Tähän voisi lisätä pienen työhuoneen, niin saisi työpisteen oven taakse piiloon. Nykyään se on olohuoneessa, tosin naamioituna kauniiseen antiikkikaappiin, että ei tämänhetkinen ratkaisukaan huono ole. Olkkariin saisi mukavasti ison ruokapöydän jos tuota työpistettä ei olisi.

Vierailija
174/212 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempikin riittäisi, iso kaksio tai pienehkö kolmio. Nyt on 120 neliötä ja 5h+k+ph+s. Kaksi makuuhuoneista on tyhjillään, yhdessä asuu tyttö sillon kun se on täällä ja minä käytän sitten sitä viimestä makuuhuonetta.

Vierailija
175/212 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 300 m2 omakotitalon, mutta se on sitten eri asia onko sellaiseen varaa.

Vierailija
176/212 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 41m2 kaksio kerrostalossa, ideaali olisi 60-65m2 rivarikolmio (päätyhuoneisto), jossa pieni piha.

Vierailija
177/212 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksion ISOLLA vaatehuoneella. Tällä hetkellä asun kaksiossa ilman vaatehuonetta :(

Vierailija
178/212 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksion. Nyt yksi huone ja keittokomero. Uusissa asunnoissa on usein niin, että keittiö on yksi seinä, keittiö saattaa alkaa heti ulko-ovelta. Ja kerrostaloissa ei ole väliovea rappukäytävään. Hiukkasen vaikea löytää asuntoa, joka täyttäisi mun kriteerit: väliovi oltava ja keittiö erillinen huone.

Vierailija
179/212 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun sellaisessa asunnossa jossa tykkään, 40 neliötä on riittävästi minulle ja kohta tämä on oma kun velan on saannut maksettua takaisin. Mitä vähemmän neliöitä niin sitä edullisempi vastike ja vähemmän siivottavaa.

M33

Vierailija
180/212 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä missä juuri nyt asun ja jonka omistan. 253m2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi