Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: lapsuuden TV-ohjelmatraumat

Vierailija
28.06.2014 |

En ole nähnyt aiheesta keskustelua pitkään aikaan, joten laitetaan galluppi:

Mitkä ohjelmat pelottivat/rasittivat/ärsyttivät sinua kun olit lapsi?

Yksi omistani: Tohtori Sykerössä minua ahdisti ko. sarjan kökkö 'dubbaus', eli pitkäpiimäinen kertojaääni molotti suomeksi päällä ja alkuperäiset äänet kuuluivat alta hiljaisina. Vaikka tykkäsin sarjasta aivan mahdottoman paljon, en sulattanut tuota ratkaisua ja se jotenkin pilasi koko katselun joka kerta.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittorasia. Se oli kolmiosainen sarja. Yksi osa loppui kohtaukseen saarella ja eräs ovankahva painuu alas. Tulipa kylmät väreet nytkin. 

Olisi muuten mielenkiintoista nähdä tuo sarja uudelleen. Olen kuullut, että tosi mote muistavst tuon sarjan jännityksen.

Vierailija
102/104 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:16"]Kauhua aiheutti alkuperäinen V-sarja. Ekan kerran, kun ihon alta paljastui vihreä lisko, hyi!

[/quote]

Väärä peukku piti tulla ylös. Tuo olikarmee sarja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäisenä joskus 90-luvun alussa seurasin sellasta ohjelmaa kuin Naarassusi ja sen seurauksena olin aina varma, et itse naarassusi asuu meidän saunassa ja öisin pelkäsin et se kurkistaa sängyn alta tai tulee kaapista..oon myöhemmin jakanut kokemuksia ikätovereiden kanssa ja en oo tosiaan ainoa joka tota sarjaa sai iltamyöhään uupottaa saati ainoa, joka on saanut siitä traumat.

Vierailija
104/104 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:30"]

Kivikasvojen Dracula.

[/quote]

Samoin, kuten monilla ystävilläni. Vanhempani olivat tosi tarkkoja, etten katsoisi mitään sopimatonta. Ja ihan älyvapaa komediahan tuo oli, mutta silti lapsesta pelottava. Ehkä me 80-luvun lapset vaan oltiin lällympiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi