Mulla oli 36 vuotta vanhempi mies
Kommentit (38)
Joudut aikanaan vanhuksen hoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joudut aikanaan vanhuksen hoitajaksi.
Joo, olin vuosikausia omaishoitaja.
Siinähän se nuoruus meni hukkaan. ao
Vierailija kirjoitti:
Aika ihanaa!
Karmeaa se oli
Tämä se juuri on kivaa. Paljon sellaisia juttuja, mitä muut eivät ole kokeneet. ap
Itse en ole edes elänyt niin kauan.
Hähää, mulla on 11 vuotta nuorempi mies.
N60
Vierailija kirjoitti:
Hähää, mulla on 11 vuotta nuorempi mies.
N60
Mullakin on nykyään 4 vuotta nuorempi mies.ap
Otan osaa. 🤭 Itse en joudu tyytymään isäni ikäisiin vaan nuorempiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. 🤭 Itse en joudu tyytymään isäni ikäisiin vaan nuorempiin miehiin.
Ei tarvitse ottaa osaa. Mulla on jo parikymmentä vuotta ollut itseäni 4v nuorempi mies.ap
Eikö se ollut niin että vanhemmat puoliksi pakottivat sut sen vaimoksi? Vai olitko jossain vaiheessa ihastunut mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut niin että vanhemmat puoliksi pakottivat sut sen vaimoksi? Vai olitko jossain vaiheessa ihastunut mieheen?
No en ollut ihastunut. Multa vaan meni silloin vuokra-asunto alta eikä uutta vuokrayksiötä saanut työttömänä mistään. Yksiö piti olla sen aikaisten asumistukisysteemien mukaan, ei saanut olla liikaa neliöitä. Vanhemmat ei tietenkään halunneet mua takaisin kotiin ja iltalukio loppui, kun en pärjännyt matikassa. Silloinen mieheni sai vuokrattua kaksion, niin se meni sitten niin.
Sellaista se on kouluja käymättömän elämä.
Iranissa normaalia touhua, eikä riitäkään, imaamilla 86v oli varmaan 8v nuorikko.
En ole koskaan harrastanut seksiä yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Tuo ikäraja oli minulle ehdoton silloin kun olin itse nuori (parikymppinen) mutta raja jäi vahingossa päälle. Nyt olen nelikymppinen ja paneskelen itseäni nuorempia miehiä. Vakituinen kumppani on 10 vuotta nuorempi. Satunnaiset salarakastajat ovat olleet jopa 20 vuotta minua nuorempia.
Montako sataa kertaa olet tämän stoorin täällä jo kertonut? Miksi sä haluat jauhaa vanhoista asioista aina vain uudestaan ja uudestaan?
Noin iso ikäero ei kyllä ole kiva juttu