Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
mitä mieltä tällaisesta huutistoiminnasta?
11.10.2006 |
ostin samalta myyjältä 2 dvd elokuvaa, kohteessa luki pk 1,50
no hän otti minulta 3e kuluja ja maksoin sen. mutta kuitenkin sain kuoren jossa kulut olivat olleet vain 1,4e YHTEENSÄ, molemmat dvd:t samassa kuoressa siis. ystävällisesti pyysin häntä palauttamaan tililleni liikaa maksamani kulut ja rupesi valittamaan että kohteessa luki 1,5e
laitoin takaisin vain viestin että on kohteliasta palauttaa erotus koska hän on itse maksanut postille vain 1,4e ja minä maksoin hänelle kuluja 3e
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minkäs teet kun ilmossa luki.