Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä tällaisesta huutistoiminnasta?

Vierailija
11.10.2006 |

ostin samalta myyjältä 2 dvd elokuvaa, kohteessa luki pk 1,50



no hän otti minulta 3e kuluja ja maksoin sen. mutta kuitenkin sain kuoren jossa kulut olivat olleet vain 1,4e YHTEENSÄ, molemmat dvd:t samassa kuoressa siis. ystävällisesti pyysin häntä palauttamaan tililleni liikaa maksamani kulut ja rupesi valittamaan että kohteessa luki 1,5e



laitoin takaisin vain viestin että on kohteliasta palauttaa erotus koska hän on itse maksanut postille vain 1,4e ja minä maksoin hänelle kuluja 3e

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet kun ilmossa luki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla