ristiriitainen Aatu nimi?
Onko täällä sen nimisiä?
Mitä tunteita nimi herättää?
Olemme antamassa tuota nimeä mutta havahduinkin siihen että sillä on aika voimakkaita mielleyhtymiä.... mies ei enään haluaisi luopua nimestä. Minä aloin epäröimään...
Kommentit (84)
Mihin Hitler tarvitsee lempinimeä? Onko hän jollekin niin rakas?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 14:36"]
Hitlerin lempinimi suomeksi on Aatu. Ja ihan nuortenkin keskuudessa. En antaisi. Muutenkin liian lempinimimäinen.
[/quote]
Sitten, kun ap:n Aatu on nuori, ei varmasti sen ajan nuorisoa enää Hitlerin Aatut kiinnosta, ainakaan siinä mittakaavassa kuin vielä tänä päivänä. Eiköhän 15-20 vuoden päästä puhuta tuoreemmista hirmuhallitsijoista, kuten Putin. Näkeehän sen jo nyt, että 1940-luvun tapahtumat alkavat olla nykynuorille muinaishistoriaa, eikä kiinnosta edes opetella, milloin Suomessa on sodittu.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:29"]
Mikä vika eva nimessä?
[/quote]
Eva Braun
Minulle tulee Aatusta mieleen aina ensimmäiseksi Avulias Aatu. Oli joku sen niminen satukirja minulla lapsena.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 14:36"]
Hitlerin lempinimi suomeksi on Aatu. Ja ihan nuortenkin keskuudessa. En antaisi. Muutenkin liian lempinimimäinen.
[/quote]
Sitten, kun ap:n Aatu on nuori, ei varmasti sen ajan nuorisoa enää Hitlerin Aatut kiinnosta, ainakaan siinä mittakaavassa kuin vielä tänä päivänä. Eiköhän 15-20 vuoden päästä puhuta tuoreemmista hirmuhallitsijoista, kuten Putin. Näkeehän sen jo nyt, että 1940-luvun tapahtumat alkavat olla nykynuorille muinaishistoriaa, eikä kiinnosta edes opetella, milloin Suomessa on sodittu.
[/quote]
Toisen maailmansodan tapahtumat ovat edelleen aivan lähihistoriaa vielä 20-30 vuoden päästäkin eli kyllä Se Hitlerin nimi elää vielä pitkään. Aatu on Hitler vielä pitkään
Sodan jälkeen Aatu-nimen suosio romahti, lieneekö johtunut juuri Hitleristä, mutta viime vuosikymmeninä sitä on annettu taas tuhansia. Minusta ihan kiva nimi eikä assosioidu hirveän voimakkaasti Hitleriin. Ihan yhtä paljon kuin Anna-nimi Jeesuksen mummoon.
Ristiriitainen nimi... ulkomailla tuskin ajatellaan aatua edes adolf nimeen liitettynä. Voihan se lapsi kärsiä jostain näistä uusista ihme luonto tms hörhö nimistä
Kärsiiköhän adolf enhrooth nimestään tai muut aadolfit??
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 15:05"]
Eva nimi on nätti
[/quote]
Paitsi jos se on Aatun siskolla.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 15:00"]
Ristiriitainen nimi... ulkomailla tuskin ajatellaan aatua edes adolf nimeen liitettynä. Voihan se lapsi kärsiä jostain näistä uusista ihme luonto tms hörhö nimistä
[/quote]
Itse en antaisi Aatu-nimeä, mutta totta on se, että mikä tahansa nimi voi saada negatiivisen kaiun sen jälkeen kun sen on omalle lapselleen antanut. Ei voi ennakoida, mitä joku muu samanniminen päätyy tekemään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 14:57"]
Aatu on Hitler vielä pitkään
[/quote]
Näinköhän?
http://www.feissarimokat.com/2013/09/aina-loytyy-yksi-vajaa-osa-13/
Muutenkin aika monelle nuorelle Hitler on se tyyppi, jolla on ne viikset ja josta on tehty hassuja meemejä ja videoita.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:50"]Jotenkin mautonta sanoa Hitleriä Aatuksi, noin tuttavalliseen sävyyn. Ne vitsi videotkin joita hänenstä on tehty ei paljon naurata. Varsinkin kun muistaa, että tämä herra tuhosi holokaustissa 5-7 miljoonaa juutalaista.
[/quote]
Pahinta, mitä tuollaiset psykopaattinarsistit tietävät, on se, että heille nauretaan. Nauran Hitler-parodioille juuri tästä syystä sydämeni kyllyydestä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:50"]Jotenkin mautonta sanoa Hitleriä Aatuksi, noin tuttavalliseen sävyyn. Ne vitsi videotkin joita hänenstä on tehty ei paljon naurata. Varsinkin kun muistaa, että tämä herra tuhosi holokaustissa 5-7 miljoonaa juutalaista.
[/quote]
Ja jos romanit, Jehovan todistajat, slaavit, vammaiset ja homot lasketaan mukaan määrä nousee jo yli 10 miljoonan.
Minulla on Aatu-niminen oppilas, aivan ihana poika! Siksi ainakin minulle tulee vain hyvä fiilis nimestä.