ristiriitainen Aatu nimi?
Onko täällä sen nimisiä?
Mitä tunteita nimi herättää?
Olemme antamassa tuota nimeä mutta havahduinkin siihen että sillä on aika voimakkaita mielleyhtymiä.... mies ei enään haluaisi luopua nimestä. Minä aloin epäröimään...
Kommentit (84)
Tunnen Aatun, ei tule kyllä Hitler mieleen. Paha tietysti, jos Aatusta tulisi esim. tosi tiukka ja epäoikeudenmukainen pomo ta opettaja, sitten olisi jo lempinimi valmiina.
Aati ei soinnu niin hyvin toiseen nimeen-ap
Heil Aatu. Kamala assosiaatio nimellä, Aatu murhasi miljoonia ihmisiä.
Mullekin tulee mieleen ekana Vaahteramäen Aatu-renki :) eli mulla ainakin vain positiivinen kuva nimestä, vaikka tiedänkin että ylilaudalla lassukkaressukat heittävät Hitler-läppää ja puhuvat Hitleristä Aatuna. Ihan normaali nimi josta tuskin kiusataan, ja vaikka olisi mikä nimi niin kyllä muksut siitä jotain vääntävät jos haluavat kiusata tai sitten keksivät jonkun muun haukkumanimen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:52"]
Onko täällä sen nimisiä?
Mitä tunteita nimi herättää?
Olemme antamassa tuota nimeä mutta havahduinkin siihen että sillä on aika voimakkaita mielleyhtymiä.... mies ei enään haluaisi luopua nimestä. Minä aloin epäröimään...
[/quote]
>mies ei enään haluaisi luopua nimestä. Minä aloin epäröimään...
>ei enään
>enään
Opettele se suomen kieli...
Ei nimi miestä pahenna. Aatu on hauska nimi minusta. Tulee mieleen semmonen iloinen pyöreäposkinen touhuaja. Hitler oli Adolf eikä aatu..
Mä tiedän myös Adolf-nimisen pikkupojan. No problem..
Adolf on hieno ja vanha nimi kunnes joku urpo meni pilaamaan sen!!! Monen isoisoisoisoisät ovat varmasti aadolfeja.
Aatu on ihana nimi, oisi voinu antaa omalle pojalle, mutta hänellä on jo sen niminen serkku (oikein suloinen lapsi) :)
Ei nimi miestä pahenna ellei mies/nainen nimeä
Kiitos kaikille. Tulikin paljon vastauksia. Pohdimme vielä tuota nimeä mutta uskon että se pysyy. Sopii hyvin toiseen nimeen.
Miten olisi Aatu Hitler? Kaunis kokonaisuus.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:23"]Ei nimi miestä pahenna. Aatu on hauska nimi minusta. Tulee mieleen semmonen iloinen pyöreäposkinen touhuaja. Hitler oli Adolf eikä aatu..
[/quote]
Hitleriä kutsutaan varsin yleisesti Aatuksi täällä Suomessa. Mikäs siinä jos lapsesta tulee vaikka uusnatsi niin on uskottava nimi valmiina.
KIITTI JÄBÄLEERA SOITAVAAA ILPO KUUKUU
Kyllä siitä Hitler tulee moeleen tosi vahvasto.
Vierailija kirjoitti:
Vaahteranmäen renki. Tykkään, kiva nimi.
Sama tuli mulla mieleen. Vähän aikaa piti miettiä että siis mikä ikävä mielleyhtymä siinä nyt on :D
What?