Lue keskustelun säännöt.
kertokaa kokemuksia 3,5 vuotiaan kanssa kotona olemisesta kun toinen lapsi syntyy
26.09.2006 |
Mitä aktiviteetteja kaupunki/ seurakunta tarjoaa? mitä harrastustoimintaa on 3-vuotiaille?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Helsingissä on seurakunnan kerho yleensä kahtena aamuna tuonikäiselle, leikkipuistoissa on ns. euron kerhoja ja muutamissa päiväkodeissa.
Muskariin menee 3-vuotias jo yksin ja leikkipuistossakin voi vielä käydä.
Meillä esikoinen oli 3 v 3 kk kun kuopus tuli ja hyvin pärjättiin noilla.