Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva summa 40-vuotiaalle?

Vierailija
27.06.2014 |

Olen menossa 40-vuotispäiville ja mietin, onko 20 euroa sopiva summa? Olin ajatellut 40 euroa, mutta talouteni yh:na ei ole kovin hyvä :/. Onko 20 euroa liian pieni rahasumma?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen vähintään satasta tai sen arvosta lahjoja kykenisi antamaan niin en kyllä kehtaisi mennä.. Ja tuo on minimi. Kyllä mä lähtisin siitä, että kun 40-vuotiaalle annetaan lahjoja niin se arvo lähtee sieltä 500 euron kohdalta. Suurin osa vieraista kuitenkin varmaan 30-50-vuotiaita niin ei tuollainen raha pitäisi olla mikään iso summa kenellekään.

Vierailija
22/23 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuvuodesta 40-vuotispäivillä. Lahjaksi sankari oli toivonut retkeilyvarusteita, joten isommalla porukalla keräsimme yhdessä 800e:n lahjakortin alan liikkeeseen. Henkilökohtaisena lahjana annoin hänen työhönsä aiheeltaan liittyvän vanhan koulutaulun. Molemmat olivat saajalle varsin mieluisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo 40-vuotias! Pitää synttärijuhlat ja pyytää osallistujia tuomaan rahaa lahjaksi, en ole ennen noin härskiä kuullut. Kas kun ei pyydä tuomaan omia leipiä ja leivoksia mukanaan.

Kummit ja mummit antavat rahalahjoja kouluikäisille lapsille ja opiskelijoille.

40-vuotiaalle veisin kukkia, suklaarasian tai vaikka itseleipomiani pullia. Kotitekoinen simapullo. Itsekudotut villasukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän