Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen saaminen treffeille on niin vaikeaa?

Vierailija
27.06.2014 |

Olen 18-vuotias nuori nainen. Mulla on ollut juttua 19-vuotiaan miehen kanssa noin 1,5kk ajan. Meidän on pitänyt tavata useamman kerran (nettituttavuus), mutta aina syystä tai toisesta se on peruuntunut, olen itse perunut kerran ja hän muutaman kerran. Sovittiin aikoja sitten että tapaisimme viime viikon torstaina tai perjantaina, mutta hän perui molemmat.. erityisesti otti päähän perjantain tapaus, kun kello läheni sovittua aikaa, ja päätin varmistaa että niin nähäänkö tänään. No ei nähty ei, hän oli lähtenyt kemoralle, eikä viitsinyt siitä mulle kertoa..... noh, nyt on viikon verran ollut hiljaista hänen suunnilta, ei oma-alotteista viestittelyä. Kysyin toissa päivänä suoraan että haluaako hän nähdä enää ollenkaan, niin hän vastasi haluavansa, mutta ei kuulemma tiedä koska voisi tavata, koska hänellä on työkiireitä (rehuntekoa, joten ymmärrän sen kiireen). Mua kuitenkin häiritsee nää torjunnat, alkaa jo käydä itsetunnon päälle.... miksi pitääkin aina ihastua niin helposti, siitä ei saa kuin sydänsärkyjä ja pahan mielen.... en tiedä kerroinko kaiken tarvittavan, kyselkää jos on tarvetta lisätiedolle.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:49"]On kyllä hauskaa lukea näitä teinien tapahtumia. Parikymppiset on niin lapsia vielä etteivät tiedä parisuhteesta saati tapailusta yhtikäs mitään.

Elämän opiskeluahan se on vasta.

[/quote]

Niin no täytyyhän kaikki opetella kantapään kautta - ainakin siltä tuntuu. Melkoista draamaahan tämä joskus on. :D

Ap

[/quote]

:D

Mukava asenne! Pidä toi

[/quote]

heh kiitos :D yritän :D

Ap

Vierailija
2/72 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:14"]

Olen 18-vuotias nuori nainen. Mulla on ollut juttua 19-vuotiaan miehen kanssa noin 1,5kk ajan. Meidän on pitänyt tavata useamman kerran (nettituttavuus), mutta aina syystä tai toisesta se on peruuntunut, olen itse perunut kerran ja hän muutaman kerran. Sovittiin aikoja sitten että tapaisimme viime viikon torstaina tai perjantaina, mutta hän perui molemmat.. erityisesti otti päähän perjantain tapaus, kun kello läheni sovittua aikaa, ja päätin varmistaa että niin nähäänkö tänään. No ei nähty ei, hän oli lähtenyt kemoralle, eikä viitsinyt siitä mulle kertoa..... noh, nyt on viikon verran ollut hiljaista hänen suunnilta, ei oma-alotteista viestittelyä. Kysyin toissa päivänä suoraan että haluaako hän nähdä enää ollenkaan, niin hän vastasi haluavansa, mutta ei kuulemma tiedä koska voisi tavata, koska hänellä on työkiireitä (rehuntekoa, joten ymmärrän sen kiireen). Mua kuitenkin häiritsee nää torjunnat, alkaa jo käydä itsetunnon päälle.... miksi pitääkin aina ihastua niin helposti, siitä ei saa kuin sydänsärkyjä ja pahan mielen.... en tiedä kerroinko kaiken tarvittavan, kyselkää jos on tarvetta lisätiedolle.

[/quote]Jos mies oikeasti sinut haluaa, ei häntä taatusti tarvitse trefeille kinuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään hän ei ole oma-aloitteisesti laittanut minkäänlaista viestiä.. taidanpa laittaa hänelle viestiä tänään että on kohteliasta ilmoittaa jos ei kiinnosta enää

Ap

Vierailija
4/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aikamoinen takiainen. Mitä ihmettä tuon kundin pitäisi sanoa, jotta tajuaisit, ettei sitä kiinnosta? Anna nyt saatana olla. Olet ihastunut vain omaan mielikuvaasi hänestä, oikeasti et tunne häntä ollenkaan. Etsi uusi mies, netti on niitä pullollaan.

Vierailija
5/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä laita hyökkäävää viestiä, tai "kiva kiitti, ei sitten" - tyyppistä. Se tekee susta vaan enemmän siinä miehessä kiinni olevan oloisen. Varsinkin kun teillä ei vielä ole ollut mitään konkreettista. Ootko laittanut mitään siihen "en halua puhua" viestiin? Laita nyt vaikka, että et nyt enää hätistele miestä kun hänellä on selkeästi muuta ajateltavaa. Että laittaa sulle päin viestiä jos ja kun haluaa nähdä. Ja vaikka hyvät kesät tms. Näin sanot selkeästi, ettet enää itse aio olla yhteydessä mutta pidät itsesi coolina.

Vierailija
6/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on lihavampi tai huonomman näköinen niin pelkää että pettyy tapaamisen jälkeen kun nainen ei kiinnostukaan    

Vierailija
7/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:51"]Olet kyllä aikamoinen takiainen. Mitä ihmettä tuon kundin pitäisi sanoa, jotta tajuaisit, ettei sitä kiinnosta? Anna nyt saatana olla. Olet ihastunut vain omaan mielikuvaasi hänestä, oikeasti et tunne häntä ollenkaan. Etsi uusi mies, netti on niitä pullollaan.

[/quote]

No sen pitäisi sanoa suoraan, että ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
8/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:53"]Ap, älä laita hyökkäävää viestiä, tai "kiva kiitti, ei sitten" - tyyppistä. Se tekee susta vaan enemmän siinä miehessä kiinni olevan oloisen. Varsinkin kun teillä ei vielä ole ollut mitään konkreettista. Ootko laittanut mitään siihen "en halua puhua" viestiin? Laita nyt vaikka, että et nyt enää hätistele miestä kun hänellä on selkeästi muuta ajateltavaa. Että laittaa sulle päin viestiä jos ja kun haluaa nähdä. Ja vaikka hyvät kesät tms. Näin sanot selkeästi, ettet enää itse aio olla yhteydessä mutta pidät itsesi coolina.

[/quote]

Vastasin siihen viestiin jotain että okei asia selvä tyyppistä. Kiitos neuvostasi :)

Ap

Vierailija
9/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sua varalla. Säätää jonkun toisen kanssa ja olet varalla. Jätä se paska, oot paremman arvoinen.

Vierailija
10/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:59"]jos se on lihavampi tai huonomman näköinen niin pelkää että pettyy tapaamisen jälkeen kun nainen ei kiinnostukaan    

[/quote]

Tiedän jo miltä hän näyttää, joten sen ei pitäisi olla ongelma.

Ap

Vierailija
11/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:01"]Se pitää sua varalla. Säätää jonkun toisen kanssa ja olet varalla. Jätä se paska, oot paremman arvoinen.

[/quote]

Hyvin mahdollista. Niin jätän, mä en jaksa enää yrittää. Ärsyttää kun olisin halunnut tavata hänet, edes jotenkin pikaisesti, jotta tämä ei jämähtäisi, mutta kun ei niin ei.

Ap

Vierailija
12/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:51"]Olet kyllä aikamoinen takiainen. Mitä ihmettä tuon kundin pitäisi sanoa, jotta tajuaisit, ettei sitä kiinnosta? Anna nyt saatana olla. Olet ihastunut vain omaan mielikuvaasi hänestä, oikeasti et tunne häntä ollenkaan. Etsi uusi mies, netti on niitä pullollaan.

[/quote]

Ap

[/quote]Eikä pidä! Vain idiooteille tarvii vääntää asiat rautalangasta. Haluatko olla idiootti?

Vierailija
13/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tavannut maalaisjuntin ; ) menet sen ehdoilla ja oikuilla kun herralle sopii tai hankit oikean miehen. Maalla tehdään töitä 24/7 , niistä ukoista ei ole naiselle iloksi, korjaa kyllä sun auton ja auraa lumen, mutta siinä kaikki ; )

Vierailija
14/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:12"]Sä olet tavannut maalaisjuntin ; ) menet sen ehdoilla ja oikuilla kun herralle sopii tai hankit oikean miehen. Maalla tehdään töitä 24/7 , niistä ukoista ei ole naiselle iloksi, korjaa kyllä sun auton ja auraa lumen, mutta siinä kaikki ; )

[/quote]

Olemme molemmat maalaisjuntteja, ja molemmat elää juntin elämää. Siksi myös tiedän että aikataulu on tiukka toisinaan, joten uskon hänen työkiireensä, mutta mitään muuta en usko.

Ap

Vierailija
15/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:00"]

[/quote]

Ap

[/quote]Eikä pidä! Vain idiooteille tarvii vääntää asiat rautalangasta. Haluatko olla idiootti?

[/quote]

Pitääpäs. Ei se oo rautalangasta vääntämistä jos heti sanoo että ei kiinnosta; se on rehellisyyttä se, jota myös arvostan.

Ap

Vierailija
16/72 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:53"]Ap, älä laita hyökkäävää viestiä, tai "kiva kiitti, ei sitten" - tyyppistä. Se tekee susta vaan enemmän siinä miehessä kiinni olevan oloisen. Varsinkin kun teillä ei vielä ole ollut mitään konkreettista. Ootko laittanut mitään siihen "en halua puhua" viestiin? Laita nyt vaikka, että et nyt enää hätistele miestä kun hänellä on selkeästi muuta ajateltavaa. Että laittaa sulle päin viestiä jos ja kun haluaa nähdä. Ja vaikka hyvät kesät tms. Näin sanot selkeästi, ettet enää itse aio olla yhteydessä mutta pidät itsesi coolina.

[/quote]

Laitoin neuvomasi viestin, ja hän vastasi että "aivan" :DD

Ap

Vierailija
17/72 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, vihdoin viimein eilen olin kyseisen miehen kanssa treffeillä. Hyvin päättyi ;)

Ap

Vierailija
18/72 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/72 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirtyisin jo poikaan seuraavaan...

Vierailija
20/72 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ehkä en hirveästi tämän kortin varaan laskisi.