Miksi miehen saaminen treffeille on niin vaikeaa?
Olen 18-vuotias nuori nainen. Mulla on ollut juttua 19-vuotiaan miehen kanssa noin 1,5kk ajan. Meidän on pitänyt tavata useamman kerran (nettituttavuus), mutta aina syystä tai toisesta se on peruuntunut, olen itse perunut kerran ja hän muutaman kerran. Sovittiin aikoja sitten että tapaisimme viime viikon torstaina tai perjantaina, mutta hän perui molemmat.. erityisesti otti päähän perjantain tapaus, kun kello läheni sovittua aikaa, ja päätin varmistaa että niin nähäänkö tänään. No ei nähty ei, hän oli lähtenyt kemoralle, eikä viitsinyt siitä mulle kertoa..... noh, nyt on viikon verran ollut hiljaista hänen suunnilta, ei oma-alotteista viestittelyä. Kysyin toissa päivänä suoraan että haluaako hän nähdä enää ollenkaan, niin hän vastasi haluavansa, mutta ei kuulemma tiedä koska voisi tavata, koska hänellä on työkiireitä (rehuntekoa, joten ymmärrän sen kiireen). Mua kuitenkin häiritsee nää torjunnat, alkaa jo käydä itsetunnon päälle.... miksi pitääkin aina ihastua niin helposti, siitä ei saa kuin sydänsärkyjä ja pahan mielen.... en tiedä kerroinko kaiken tarvittavan, kyselkää jos on tarvetta lisätiedolle.
Kommentit (72)
Ootko koskaan katsonut MTV:n Catfish-sarjaa?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:49"]Ootko koskaan katsonut MTV:n Catfish-sarjaa?
[/quote]
En, kuinka niin?
Ap
On kyllä hauskaa lukea näitä teinien tapahtumia. Parikymppiset on niin lapsia vielä etteivät tiedä parisuhteesta saati tapailusta yhtikäs mitään.
Elämän opiskeluahan se on vasta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:49"]On kyllä hauskaa lukea näitä teinien tapahtumia. Parikymppiset on niin lapsia vielä etteivät tiedä parisuhteesta saati tapailusta yhtikäs mitään.
[/quote]
Niin no täytyyhän kaikki opetella kantapään kautta - ainakin siltä tuntuu. Melkoista draamaahan tämä joskus on. :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:45"]Kemoralle?
[/quote]
Se on jo selitettynä aiemmin ketjussa, mutta se on autorata, jossa oli juhannustapahtuma.
Ap
Se on vain tosi lapsellinen jätkä, joka ei tiedä itsekään mitä haluaa, muuttaa mielipidettä jatkuvasti ja siitä on hauskaa pelata peliä koska sä olet siinä niin innokkaasti mukana. Anna sen olla niin lupaan että se tulee pian taas kerjäämään, mutta siihen leikkiin ei kannata ryhtyä sillä hän on edelleen se sama lapsellinen ja empivä poika. Keskity itseäsi muutamaa vuotta vanhempiin jätkiin, niin minäkin tein kun huomasin että omaikäisistäni jätkistä ei saa mitään muuta irti kuin valehtelua, kusetusta ja pilkkaamista. On se jännä kuinka paljon enemmän 5 vuotta vanhemmat jätkät arvostavat ja ottavat tosissaan. Näin nuorella iällä sillä viidellä vuodella on vielä aika iso merkitys. Minä olen 19 ja mies 25, ollaan oltu reilu vuosi yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:49"]On kyllä hauskaa lukea näitä teinien tapahtumia. Parikymppiset on niin lapsia vielä etteivät tiedä parisuhteesta saati tapailusta yhtikäs mitään.
[/quote]
Niin no täytyyhän kaikki opetella kantapään kautta - ainakin siltä tuntuu. Melkoista draamaahan tämä joskus on. :D
Ap
[/quote]
:D
Mukava asenne! Pidä toi
Tilannepäivitystä: koska olen heikko tän miehen suhteen, niin laitoin jo tänään viestiä, vaikka tarkoituksenani oli sinnitellä keskiviikkoon. Koska olen myös typerä ja suorasanainen, kysyin suoraan että mikä on? Vastasi yhden asian pyörivän mielessään, ja tietysti kohteliaana kysyin että minkä, niin hän vastasi siihen että "en halua puhua"
Täh
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:16"]varmaan joku exä pyörii mielessä
[/quote]
No sitä kans kiukuissani ajattelin, mutta en tosta tyypistä tiedä. Sen tiedän että hänellä on ollut ongelmia erään kaverinsa kanssa, mutta on se ennenkin siitä mulle sanonu et en sit tie...
Ap
Päätin että odotan jonkin aikaa, ja jos ei hänestä mitään kuulu, niin laitan että haluaisin nähdä (mun halu alkaa vähentyä koko ajan, ja tilalle tulla kiukkua :s)ja jos ei onnistu nii antaa olla koko juttu sitten. Kauanko mun pitäs teidän mielestä jaksaa odottaa? Olen tekstannut hänelle viimeksi to-pe välisenä yönä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:45"]täältähän sä sen totuuden siitä miehestä saat =D urpå
[/quote]
Tulkinta-apua olen täällä hakemassa, sitä totuutta on vaikea saada yhtään mistään.
Ap