Miksi miehen saaminen treffeille on niin vaikeaa?
Olen 18-vuotias nuori nainen. Mulla on ollut juttua 19-vuotiaan miehen kanssa noin 1,5kk ajan. Meidän on pitänyt tavata useamman kerran (nettituttavuus), mutta aina syystä tai toisesta se on peruuntunut, olen itse perunut kerran ja hän muutaman kerran. Sovittiin aikoja sitten että tapaisimme viime viikon torstaina tai perjantaina, mutta hän perui molemmat.. erityisesti otti päähän perjantain tapaus, kun kello läheni sovittua aikaa, ja päätin varmistaa että niin nähäänkö tänään. No ei nähty ei, hän oli lähtenyt kemoralle, eikä viitsinyt siitä mulle kertoa..... noh, nyt on viikon verran ollut hiljaista hänen suunnilta, ei oma-alotteista viestittelyä. Kysyin toissa päivänä suoraan että haluaako hän nähdä enää ollenkaan, niin hän vastasi haluavansa, mutta ei kuulemma tiedä koska voisi tavata, koska hänellä on työkiireitä (rehuntekoa, joten ymmärrän sen kiireen). Mua kuitenkin häiritsee nää torjunnat, alkaa jo käydä itsetunnon päälle.... miksi pitääkin aina ihastua niin helposti, siitä ei saa kuin sydänsärkyjä ja pahan mielen.... en tiedä kerroinko kaiken tarvittavan, kyselkää jos on tarvetta lisätiedolle.
Kommentit (72)
Ei se aio nähdä sua. Lupailee vain lämpimikseen. Syytä en tiedä, mutta välttämättä ei ole henkilökohtaista. Jotkut miehet on tollasia. Ehdotatko sä tapaamisia? Ei kannattaisi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:16"]Teinimeininkiä
[/quote]
No eikö tässä teinejä nyt olla?
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:16"]Teinimeininkiä
[/quote]
No eikö tässä teinejä nyt olla?
Ap
[/quote]
Nimenomaan
Se ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:17"]Ei se aio nähdä sua. Lupailee vain lämpimikseen. Syytä en tiedä, mutta välttämättä ei ole henkilökohtaista. Jotkut miehet on tollasia. Ehdotatko sä tapaamisia? Ei kannattaisi.
[/quote]
Osan, osan on ehdottanut hän, mikä on toooosi hämmentävää. Miksi pitää lupailla jos Ei aio :s
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:17"]Ei se aio nähdä sua. Lupailee vain lämpimikseen. Syytä en tiedä, mutta välttämättä ei ole henkilökohtaista. Jotkut miehet on tollasia. Ehdotatko sä tapaamisia? Ei kannattaisi.
[/quote]
Osan, osan on ehdottanut hän, mikä on toooosi hämmentävää. Miksi pitää lupailla jos Ei aio :s
Ap
[/quote]
No samaahan voit kysyä itseltäsi..
Et siis ole edes tavannut häntä, mutta olet ihastunut, vaikka toinen käyttäytyy huonosti? Tuo tyyppi ei halua tavata sinua. Ehkä hän valehdellut itsestään tai sinä et sytytä. Unohda koko tyyppi äläkä kerjää tapaamisia.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:18"]Se ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut.
[/quote]
Niin se kai on. Kummallinen ja ristiriitainen hheppu, välillä hän sai suorastaan pakokauhun valtaan innokuudelkaan, mutta ei sitten:s
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:19"]Mä siirtyisin jo poikaan seuraavaan...
[/quote]
Niin mäkin haluaisin, mutta silti hän kiinnostaa eniten. :s
Ap
Liian ujo live-tapaamiseen?
TAI
Ei ole se, joka sanoo olevansa?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:16"]lopetin lukemisen tuohon että hän on perunut "muutaman kerran"
:(
[/quote]
Niin, ei hyvältä näytä. Siksi häneltä olen kysynyt (toissapäivänä) että haluaako se ylipäätään nähdä ja väittää haluavansa. :s
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:20"]Et siis ole edes tavannut häntä, mutta olet ihastunut, vaikka toinen käyttäytyy huonosti? Tuo tyyppi ei halua tavata sinua. Ehkä hän valehdellut itsestään tai sinä et sytytä. Unohda koko tyyppi äläkä kerjää tapaamisia.
[/quote]
Noo niin, ei se sinänsä käyttäydy huonosti, peruu "vain". Haluaisin unohtaa mutta hän ei unohdu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:17"]Ei se aio nähdä sua. Lupailee vain lämpimikseen. Syytä en tiedä, mutta välttämättä ei ole henkilökohtaista. Jotkut miehet on tollasia. Ehdotatko sä tapaamisia? Ei kannattaisi.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Kysyä multa mitä? :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:17"]Ei se aio nähdä sua. Lupailee vain lämpimikseen. Syytä en tiedä, mutta välttämättä ei ole henkilökohtaista. Jotkut miehet on tollasia. Ehdotatko sä tapaamisia? Ei kannattaisi.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Miksi peruit tapaamisen?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:21"]Liian ujo live-tapaamiseen?
TAI
[/quote]
Ujouskin mullakin tuli mieleen, mutta kai sitä joskus ujokin uskaltaa...
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:21"]
Liian ujo live-tapaamiseen?
TAI
[/quote]se ois tää jälkimmäinen varmaankin
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:17"]Ei se aio nähdä sua. Lupailee vain lämpimikseen. Syytä en tiedä, mutta välttämättä ei ole henkilökohtaista. Jotkut miehet on tollasia. Ehdotatko sä tapaamisia? Ei kannattaisi.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Miksi peruit tapaamisen?
[/quote]
Äiti päättikin silloin järjestää iskän 50v-synttärikahvittelut. Alunperin piti olla toisena päivänä, niin osuivat päällekkäin. En kehdannut jäädä siitä pois.
lopetin lukemisen tuohon että hän on perunut "muutaman kerran"
:(