Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
27.06.2014 |

Riidellään useasti miehen kanssa vain ja ainoastaan yhdestä asiasta, heidän mökistään. Se on saaressa jossa on hänen äitinsä ja äidin sisarusten mökit. Miehen äidin mökki, on ikuinen työleiri, jossa jokaiselle vieraalle keksitään jotain töitä, enkä siksi halua sinne mennä. Mies taas rakastaa tätä paikkaa aivan yli kaiken.

Meillä on alle vuoden ikäinen lapsi ja mies haluaisi tämän viedä mökilleen sukunsa vahdattavaksi.

Ongelma on tälläinen: mies ei ole ikinä puoltakaan päivää kokonaan lapsen kanssa ollut, ei tiedä päivärytmiä, ei ruokailutapoja eikä vaihda kakkavaippoja.

Lisänä vielä ettei lapsi edes suostu isänsä pienistä yrityksistä huolimatta syömään eikä nukahtamaan päikkäreille tai yöunille hänen kanssaan. Mökki on olemattoman pieni, ei olisi lapsella tilaa leikkiä ja ulkona on aika kylmä olla kokopäivää.

Miehellä on tapana nukkua myös päikkäreitä ja silloin kun häntä väsyttää, on kiukkuinen ja nukahtelee istualteen. Ja tietty harvoin lapsen ja isän päikkäriajat osuvat yksiin. Mitä jos nukahtaa ja lapsi jää hereille yksin? Väittää kyllä pysyvänsä hereillä jos tilanne vaatii, mutta yhtä kiukuttelua ja tiuskimista se sitten on.

Miehen äidin huomaan ei voi lasta jättää hänen sairautensa takia. Lapsi myös vierastaa paljon ja on TODELLA paljon minun perääni.

Mitä siis teen, annanko miehen viedä lapsen mökille reilun 200km päähän toteamaan itse ettei asiasta tule mitään ja samalla "kiusaan" lasta ku vapaaehtoisesti laitan hänet pelottavaan tilanteeseen, vai jatkan joka viikkoista riitelyä miehen kanssa ja kiellän viemästä lasta sinne.

Itse en todellakaan mene mistään hinnasta heidän mökilleen enää koskaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:28"]Minä kokeilisin mennä mukaan mökille, ja tekisin siellä mitä itse tykkään. Ei kai vauvan äidiltä kukaan odotakaan osallistumista työleirille..? 

[/quote]

On siellä pari naista jotka raskaana, niin joutuneet töitä paiskimaan, mutta he tosin ovat miehen siskoja, niin kai tekevät mielekkäämmin niitä töitä.

Ennen lasta kun olin siellä mökillä, niin sillon jo tuli selväksi ettei siellä vain oleilla. Nykyään kyselijöille perustelen että en pidä eräelämästä vaan olen kaupunki-ihminen, niin siksi en sinne mene.

Vierailija
42/43 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motherfuckers deserve to eat fish ahahahahahahahahaha  fuck you im a huikka puppeli perse palli pimppi pää aasin nuolija XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyyyyyyyyyyyiiiii lesbians

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä