millaiset ihmiset käyttävät samsungin puhelinta?
Kommentit (43)
Apple myy vaan sen merkillä! Menee heti paskaks ja ei panostanu sisältöön ollenkaan verrattuna htc:hen!
iPhone ei edes valmista itse suurimpia komponenttejaan... ja jos iPhone kastuu, niin se on siinä. Sitä ei voi avata ja kuivataa, niinkuin Samsungin voi.
-> Samsung on kätevämpi, eikä Samsungissa makseta merkistä (ilmasta) niin paljoa, mitä iPhonessa.
Applen kamera on huonompi ja luuri liian pieni. Samsung, Nokia yms. tuhat kertaa parempi. Arvostan oikeesti hyvää kameraa puhelimessa, sillä otan sillä suurimman osan kuvista. Appleja on lähinnä teineillä.
Mulla samsung otti ja kävi uimassa. Toimi moitteettomasti sen jälkeen. Tuttavani iphone pulahti uimaan, se oli sen pulin loppu.
Mieluummin siis hankin varmatoimisen puhelimen kuin sonnasta jossa merkki maksaa eniten.
Ja iphonen toimintamalli haastaa kaikki oikeuteen "patenttivarkauksista" on niin idioottimaista toimintaa, ettei tosikaan. Sillähän iphone joutuu kapuloidensa valmistamisen kun tuotteet itsessään ei enää meinaa kunnolla myydä.
Ihmiset, jotka eivät tiedä YHTÄÄN MITÄÄN puhelimista ja ollaan niin sen iPaskan puolella kaikessa kun on ainoa puhelin mitä on koskaan omistanut :D Ja nyt tullaan ulisemaan että köyhät itkee mutta itselläni on ollut yksi iphone mutta melko pian lähti täältä. S4 tällä hetkellä ja lapsella S2. Tiesittekö muuten että iphonen hinnalla saisi ainakin 3 yhtä tehokasta lumiaa.
Sori, siis tarkotin että iphonen ostavat ne jotka eivät tajua. :D samppaa ostavat hyvää hintalaatusuhdetta kaipaavat
Miksi ostaa ipuhelin joka sisällöltään tosi köyhä esim kun vertaa Samsung note 3 joka pyörii samoissa hintaluokissa iphone 5:sen kans. I phone ssa paksumpi prosessori, kamera, vähemmän tallennustilaa, huonompi videokuvaus, pienempi näyttö jne. Miksi maksaa siis saman verran vaan jostain typerästä omenasta kun voit ostaa kunnon puhelimen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 02:14"]Miksi ostaa ipuhelin joka sisällöltään tosi köyhä esim kun vertaa Samsung note 3 joka pyörii samoissa hintaluokissa iphone 5:sen kans. I phone ssa paksumpi prosessori, kamera, vähemmän tallennustilaa, huonompi videokuvaus, pienempi näyttö jne. Miksi maksaa siis saman verran vaan jostain typerästä omenasta kun voit ostaa kunnon puhelimen.
[/quote]
Paskempi prosessori piti laittaa siis
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:55"]
Wt? Juntit?
[/quote]
Hillipohjaiset happea tarvitsevat?
iPhonet ovat ylihinnoiteltuja. Ne eivät edes toimi pakkasella :D Nokian käyttöjärjestelmä puolestaan ei sovi useimpiin sovelluksiin. Nokia on muutenkin jo uponnut laiva... Samsungissa on hyvä hinta-laatu -suhde. Yksikään kolmesta Samsungistani ei olen mennyt rikki. Toisen ostin, koska kani järsi ensommäisen laturin. Silloin ei ollut vielä näitä kaikkiin puhelimiin sopivia latureita. Kolmannen eli nykyisen ostin, koska halusin älypuhelimen. Hyvin on toiminut :)
Mulla samsungin s4 mini ollut pari kuukautta ja rakastan tätä puhelinta. Mulle just sopivan kokoinen, käyttis toimiva ja nopea. Ei ole mitään valittamista ollut.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:00"]Sellaiset joilla ei koskaan ole ollut Nokiaa -eikä tule!
[/quote]
Ei ole täysin totta. Minulla on aina ollut Nokia, mutta nyt eka Samsung. Olen tähän hyvin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 02:14"]
Miksi ostaa ipuhelin joka sisällöltään tosi köyhä esim kun vertaa Samsung note 3 joka pyörii samoissa hintaluokissa iphone 5:sen kans. I phone ssa paksumpi prosessori, kamera, vähemmän tallennustilaa, huonompi videokuvaus, pienempi näyttö jne. Miksi maksaa siis saman verran vaan jostain typerästä omenasta kun voit ostaa kunnon puhelimen.
[/quote]Mutta jos ekosyysteemin peruskoneena on iMac, niin jopas alkaa olemaan pelkkää etua samasta tallista. Joku videokameraominaisuus on ihan se ja sama. kuten kamerakin. Tallennustilakin riittää, kun ei imuroi puhelintaan täyteen kaikkea tauhkaa tai kuvaile typerääkin typerämpiä videonpätkiä. Ei siihen koko elämää olekaan tarkoitus tallettaa. 64 gigaa riittää aika pitkälle.
Eihän edes iMacin 1 Teran kokoinen kovalevy riitä, kun sitä käyttää valokuvien käsittelyyn. Kyllä tallennukseen silti tarvitaan Raidattuja levyjä terakaupalla.
iMac ja iPhone synkkaavat mukavasti itsensä toisen tahtiin ilman kamalaa säätämistä, jota Androidit aina hieman edellyttävät. Neljä vuotta ostin uusia Galaxy S:iä kunnes talvella vaihdoin wintoosan ja androidit pois. Enkä ole katunut. Vanha ei enää jaksa säätää.
Minulla galaxy s4. Akun kesto on kyllä onneton. Kestää vähän paremmin kun kytkee kaiken älyn pois :P. En myöskään tykkää tiettyjen näyttöjen mustasta taustasta.
Työpuhelin on iPhone 5s ja ihan ok, tosin näyttö liian pieni ja käyttis aika kömpelö joissain kohdin.
Suosikki on kyllä Lumia 1020, hyvä kamera, akun kesto parempi ja värityskin miellyttää silmää.
miksi samsungia pitää kehua iphonea haukkumalla? Ymmärrän ettei kaikki tykkää kaikesta, mutta tuolloinen PASKAA-huuto on aika lapsellista. Tulee mieleen ne iänikuiset isot tissit vs. pienet tissit.
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Mutta eihän tässä aloituksessa sitä kysytty.
Mulla on Samsung galaxy S2 plus ja seuraavakin puhelin tulee olemaan Samsung. Ihan vaan siksi että se on hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen kilpailijoihin verrattuna.
Läppäri mulla on mac, ollut jo 6v enkä vaihda (samasta syystä) PC-käyttäjäksi enää.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 02:14"]
[/quote]Mutta jos ekosyysteemin peruskoneena on iMac, niin jopas alkaa olemaan pelkkää etua samasta tallista. Joku videokameraominaisuus on ihan se ja sama. kuten kamerakin. Tallennustilakin riittää, kun ei imuroi puhelintaan täyteen kaikkea tauhkaa tai kuvaile typerääkin typerämpiä videonpätkiä. Ei siihen koko elämää olekaan tarkoitus tallettaa. 64 gigaa riittää aika pitkälle.
Eihän edes iMacin 1 Teran kokoinen kovalevy riitä, kun sitä käyttää valokuvien käsittelyyn. Kyllä tallennukseen silti tarvitaan Raidattuja levyjä terakaupalla.
iMac ja iPhone synkkaavat mukavasti itsensä toisen tahtiin ilman kamalaa säätämistä, jota Androidit aina hieman edellyttävät. Neljä vuotta ostin uusia Galaxy S:iä kunnes talvella vaihdoin wintoosan ja androidit pois. Enkä ole katunut. Vanha ei enää jaksa säätää.
[/quote]
Sori vaan mutta mulla note 3.ssa on 4K videokuvaus eli ei sama.
Ja sori vaan satun omistamaan myös kyseisen iMacin joka on muuten paras kuvankäsittelyyn et älä jaksa kusettaa. Ja hyvin toimi yhdessä nokiankin kanssa ja vielä en oo testannut miten toimii sampan kanssa mutta eiköhän hyvin.
I phone uskovaiset ei suostu ees vilkaiseen muita puhelimia ku pelkää pian ostavansa oikeasti puhelimen jossa maksaa sisältö eikä merkki.
Jos omenan haluan haen sellasen muutamalla kymmenellä sentillä kaupasta ;)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:15"]miksi samsungia pitää kehua iphonea haukkumalla? Ymmärrän ettei kaikki tykkää kaikesta, mutta tuolloinen PASKAA-huuto on aika lapsellista. Tulee mieleen ne iänikuiset isot tissit vs. pienet tissit.
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Mutta eihän tässä aloituksessa sitä kysytty.
[/quote]
No se ei ole haukkumista jos toteaa että samsungissa paremmat ominaisuudet kuin iPhonessa. Rahoitus nyt hyvä ihminen jo.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:45"]Samsung on köyhillä. Rikkailla Apple. Näin vaan on.
[/quote]
Rikkaille ja tyhmille.. Miksi maksaa ulkonäöstä ja "sikskutollakion", kun saa halvemmalla paljon laadukkaamman luurin, esim. juuri Samsung tai HTC.