millaiset ihmiset käyttävät samsungin puhelinta?
Kommentit (43)
Voi olla. Minä käytän, keski-ikäinen nainen, akateemisei koulutettu, toimihenkilö, naimisissa, yksi lapsi, rivari ja autona Skoda Fabia. Ei tatuointeja, ei muumimukeja, ei gaggenaun keittötä, ei Artekia, ei valkoista sohvaa...
Muut kuin Apple -uskovaiset? Tämä kysymyshän on samaa luokkaa kuin jos 1998 oltaisiin kysytty millaiset ihmiset käyttävät Nokian puhelinta. Noin 80 prosenttia maailman älypuhelimista on android-pohjaisia, ja näistä suurin osa Samsungeja.
Sellaiset joilla ei koskaan ole ollut Nokiaa -eikä tule!
Tällainen ei-teknologiaorientoitunut täti, jonka vanha puhelin hajosi juuri kun kaveri oli ostanut itselleen uuden, niin ostin sitten muutamalla kympillä hänen vanhan ylimääräiseksi jääneen samsungin. Oikein tyytyväinen olen ollut, on tää älypuhelin tosi kiva, vaikka muuten en olisikaan tullut varmasti hankkineeksi.
Samsungien puhelimissa näyttää se kamera hienommalta ku iPhonessa, voi kun niis olis samanlaiset!
Jos muuten joku jaksaa niin kertokaa ihan muutamat plussat ja miinukset? :) akun kesto? Käyttöjärjestelmä? Jne.. Ihan siis jotain pientä tiivistelmää vaan, voisin löytää googlesta tarkat tiedot mut haluun käytännön kokemuksia kuulla .. Jos joku jaksaaa:)
Apple on parempien ihmisten luuri.
Meidän ekaluokkalainen. Isällään on iän vanha nokia ja itselläni halvin luuri joka kaupasta löytyi. Ei ole, katsos, itsekunnioitus tai arvo luurista kiinni. ;-)
Vaihoin iphonen samsungiin ja oon ollu kyl tyytyväinen :)
Olen joo wt ja juntti, mutta puhelimeni on samsung siksikin että olen pihi ja köyhä. Eikä se ole edes android, ei älypuhelin, vaan 40 euroa maksanut kosketusnäytöllinen tyhmä luuri.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:02"]Apple on parempien ihmisten luuri.
[/quote]
Perusteluja kehiin, kiitos!
Samsung on köyhillä. Rikkailla Apple. Näin vaan on.
Sellaiset jotka kyllästyi siihen, että iPhone 3GS vaati lähes kaikkeen tietokoneen apua, eikä ihan periaatteesta osta uutta Applea.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:45"]Samsung on köyhillä. Rikkailla Apple. Näin vaan on.
[/quote]
Suurin osa iphonen käyttäjistä on ostanut sen liittymän mukana ''osamaksulla'' ja se todennäköisesti hajoaa ennenkun oot maksanu sen loppuun :D
LUMIA
SAMSUNG
HTC
SONY
LG
ZTE
HUAWEI
LENOVO
BLACKBERRY
IPASKA (luuseri! :D)
Varmaan ne jotka ei käytä nokia 3310? . Nyt alkaa kyllä näyttö olla hiukan naarmuinen:)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:45"]Samsung on köyhillä. Rikkailla Apple. Näin vaan on.
[/quote]
Rikkaille ja tyhmille.. Miksi maksaa ulkonäöstä ja "sikskutollakion", kun saa halvemmalla paljon laadukkaamman luurin, esim. juuri Samsung tai HTC.
No jos provoilija haluaa tietää, niin ne jotka arvostaa isoa näyttöä :)