Kerroin juuri perheelleni, että olen raskaana ulkomaalaiselle
Kommentit (25)
No jos kyseessä on valkoihoinen ranskalainen, niin eihän sulla ole mitään hätää, eikä lapsesi isä mikään mamu ole.
Saat varmasti kauniin lapsen, jos pidät sen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:47"]miten miehesi ja lapsesi suhtautuivat asiaan?
[/quote]
Perhe=mun äiti ja isä, olen 21 -vuotias.
Ap
[/quote]
Saatan tuntea sut mikäli tää ei oo provo :D tosin onko sulla la jo ens kuussa?
miten miehesi ja lapsesi suhtautuivat asiaan?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:47"]miten miehesi ja lapsesi suhtautuivat asiaan?
[/quote]
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:47"]miten miehesi ja lapsesi suhtautuivat asiaan?
[/quote]
Ap
[/quote]
Hah! Niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:50"]no mitä sitten?
[/quote]
Jaa mitä sitten?? Toivon, että on olisi ottanut siä Pariisissa viimeistä vodkapaukkua.. Sitten lähin yhen patongin matkaan..
Ap
Ja se ulkomaalainen mies on tietty päälle 30v. Eikös vaan?
Mahtaa olla äiti ylpeä tyttärestään..
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:48"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Hah! Niin varmaan.
[/quote]
Jos ei ole omaa perhettä, niin kai sun lapsuudenperhe on sun perhe?
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:53"]Ja se ulkomaalainen mies on tietty päälle 30v. Eikös vaan?
[/quote]
En tiedä minkä ikäinen, mut vanhempi oli.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:54"]Mahtaa olla äiti ylpeä tyttärestään..
[/quote]
Olis antanu selkäsaunan, ellei isä ois ehtiny väliin.. kai seki viä tulee..
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:54"]Mahtaa olla äiti ylpeä tyttärestään..
[/quote]
Olis antanu selkäsaunan, ellei isä ois ehtiny väliin.. kai seki viä tulee..
Ap
[/quote]
Selkäsaunan sinä tarvitsetkin!! Hyi, mikä ihmisraunio
Kauheita moralisteja täällä. Ainahan tuollaista on tapahtunut :). Onnea ap:lle!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:11"]Kauheita moralisteja täällä. Ainahan tuollaista on tapahtunut :). Onnea ap:lle!
[/quote]
→ abortin teen mahd. äkkiä...
Ap
Hoh hoijaa hommafoorum... Kopionko kaikki samat vastaukset muista aloittamistasi ulkomaalaisvastaisista ketjuistasi?
Muistatko, xenofobinen hommafoorumilainen: terapiaa, lääkitys kuntoon, traumahoitoa komplekseihin, vaikka sitten meidän kunnollisten suomalaisten verorahoilla.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:25"]Hoh hoijaa hommafoorum... Kopionko kaikki samat vastaukset muista aloittamistasi ulkomaalaisvastaisista ketjuistasi?
Muistatko, xenofobinen hommafoorumilainen: terapiaa, lääkitys kuntoon, traumahoitoa komplekseihin, vaikka sitten meidän kunnollisten suomalaisten verorahoilla.
[/quote].
What? Öö, en. Olen raskaana valkoiselle ranskalaismuiehelle. Omaa tyhmyyttäni ja huoramaisuuttani.
Ap
mua jarkyttaa eniten etta annoit paljaalla....olethan kaynyt myos testeissa, mukaanlukien hiv-testi