Minun poikani ja miehen tytär ovat "liian" hyviä kavereita?
Olemme siis uusperhe. Minulla on poikia, joista nuorinkin on muuttanut pois kotoa opiskelujen takia. Miehen pari vuotta nuorempi tytär asuu puoliksi meillä, puoliksi äidillään. Nuo nuoret ovat tutustuneet toisiinsa jo muutama vuosi sitten, kun poika asui vielä kotona ja aloin seurustella miehen kanssa.
He ovat aina tulleet tosi hyvin juttuun keskenään, mutta tänä keväänä olen alkanut huomata heidän väleissään jotain siihen kuulumatonta. Toivon kuvittelevani, mutta naurut, vitsailut, kutittelut ja painit ovat jotenkin saaneet toisenlaisen sävyn kuin aiemmat puolisisarusten riehumiset. Eli pelkään heidän välillään olevan ihstumista tai jotain sellaista.
Hehän eivät ole sukulaisia, joten he ovat kuin ketkä tahansa ventovieraat, jotka tapaavat toisensa baarissa ja alkavat seurustella, mutta jotenkin ajatus tuntuu minusta sairaalta ja minun on tosi vaikea hyväksyä, jos heidän välillään olisi jotain romanttista. En ole miehenkään kanssa ajatuksistani puhunut, nuorista puhumattakaan.
Jollain täällä av:lla on pakko olla kokemusta tästäkin asiasta, ovathan uusperheet kovin yleisiä. Kertokaa kokemuksia, kiitos. Olen aivan pihalla, toisaalta toivon olevani väärässä, mutta aina kun nuoret ovat tässä yhdessä, olen varma, että jotain on meneillään.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:43"]
Aloittaja: nämä nuoret eivät ole millään tavalla sukulaisia keskenään kuten itsekin myönsit ja he ovat ns. "vapaita", mutta sinä itse sensijaan olet rikkonut ja hyljännyt entisen perheesi ja aloittanut uusiosuhteen.
Olet avionrikkoja (jos olet yleensäkään ollut aviossa lastesi isän kanssa - no, perheenrikkoja ainakin) ja nämä "nuoret" eivät. Jos jokin tuntuu sairaalta, aloita vaikka lopettamalla oma suhteesi tähän uuteen sulhaspoikaasi.
[/quote]
Johan on taas tulkintaa.
Aloittaja: nämä nuoret eivät ole millään tavalla sukulaisia keskenään kuten itsekin myönsit ja he ovat ns. "vapaita", mutta sinä itse sensijaan olet rikkonut ja hyljännyt entisen perheesi ja aloittanut uusiosuhteen.
Olet avionrikkoja (jos olet yleensäkään ollut aviossa lastesi isän kanssa - no, perheenrikkoja ainakin) ja nämä "nuoret" eivät. Jos jokin tuntuu sairaalta, aloita vaikka lopettamalla oma suhteesi tähän uuteen sulhaspoikaasi.