Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jippu: vauva syntyy tasapainoinseen suhteeseen

Vierailija
26.06.2014 |

On se hyvä, että on suhde on tasapainoinen ja äitikin on aikuinen...

"Syksyllä esikoisensa saava 28-vuotias Jippu kertoo, että hänen puoliväliin edennyt raskautensa on sujunut hyvin.

Onnellisen laulajan mukaan myös muut hänen elämänsä osa-alueet ovat loksahtaneet viimein kohdilleen. Pitkään jatkunut avoliitto muusikko Sami Putikan kanssa on mallillaan, ja tulevalla pikkuperheellä on Jipun mukaan hyvä olla.

- Olen kiitollinen siitä, että vauva saa aikuisen äidin ja syntyy sitoutuneeseen ja tasapainoiseen parisuhteeseen.

Jippu on myös löytänyt uskon elämäänsä, ja viimeisen vuoden aikana laulajaa ovat työllistäneet gospel-keikat. Parhaillaan työn alla on hengellinen joululevy, jota pääsee loppuvuodesta kuuntelemaan myös livekeikoilla."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014062618441421_vi.shtml

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "jippuja" taitaa löytyä jo joka seurakunnasta (miehistä ja naisista) ja kovasti ovat äänessä uskostaan...

Vierailija
2/53 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jipulle pojasta! Kisu sai tytön! ONnea hänellekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/53 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kastettiin ja Jippu meni naimisiin samalla, "Nyt rinnallani on ihminen jonka sydän on yhtä herkkä ja hauras kuin omani". http://www.iltalehti.fi/viihde/2014110818818767_vi.shtml

Toivottavasti näiden herkkien ja hauraiden sydänten liitto nyt kuitenkin on niin tasapainoinen ja aikuinen mitä on hehkutettu.

Vierailija
5/53 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:04"]

Jotenkin Jippu ja tasapainoinen eivät sovi samaan lauseeseen. Ja Me Naisille terveisiä, että jos teette taas (oisko 10. kerta) jonkun onnellisen jutun Jipun uudesta suhteesta, joka on nyt se oikea, loppuun tilaus heti. Jotain rajaa.

[/quote]

Mietin samaa. Tämän päivän lehdessä haastattelu

Vierailija
6/53 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:41"]

Jotenkin Jippu ja tasapainoinen eivät sovi samaan lauseeseen. Ja Me Naisille terveisiä, että jos teette taas (oisko 10. kerta) jonkun onnellisen jutun Jipun uudesta suhteesta, joka on nyt se oikea, loppuun tilaus heti. Jotain rajaa.

[/quote]

Mietin samaa. Tämän päivän lehdessä haastattelu

[/quote]

Mulla loppu muuten heinäkuussa tilaus, yksi syy tämä Juppu ja toinen Rakel Lignell. Ei voi noin paljoa heidän asiat kiinnostaa. :)

T. Tämä kesäkuun kommentoija 

Vierailija
7/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Jippua, joten minun on mahdotonta sanoa mitään hänen tasapainoisuudestaan, parisuhteestaan tai uskonsa aitoudesta. Eiköhän meistä jokainen ole tehnyt asioita, joita katuu elämänsä aikana eikä mielestäni kenenkään pitäisi tuomita muita ja muistutella vanhoista virheistä. Ja kyllä usko Jeesukseen voi todella muuttaa ihmisen elämän (itse olen tästä elävä todiste).

Se täytyy kyllä sanoa, että tämä uusi albumi on todella koskettava. Esim. tämä kappale:

Hieno ja koskettava albumi, oli Jipun motiivit tehdä kyseinen levy sitten mitkä tahansa.

Vierailija
8/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään jatkunut avoliitto?

Vierailija
9/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pari ole seurustellut vuottakaan ja nyt raskaus puolivälissä =O

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Eronnut-Jippu-loysi-rinnalleen-muusikkokullan-kestaako-uusi-suhde/1028709

Vierailija
10/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai se on tuon naisen elämässä aika pitkä suhde?

Vierailija
12/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just...

Vierailija
13/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Me Naisille terveisiä, että jos teette taas (oisko 10. kerta) jonkun onnellisen jutun Jipun uudesta suhteesta, joka on nyt se oikea, loppuun tilaus heti. Jotain rajaa.

[/quote]

Tuo juttuhan on näemmä alunperin Me Naisista :D

Vierailija
14/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:06"]

Ja Me Naisille terveisiä, että jos teette taas (oisko 10. kerta) jonkun onnellisen jutun Jipun uudesta suhteesta, joka on nyt se oikea, loppuun tilaus heti. Jotain rajaa.

[/quote]

[/quote]

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/esikoistaan_odottava_jippu_vauva_syntyy_tasapainoiseen_parisuhteeseen

Vierailija
15/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippu ei ole sovelias äidiksi. Täysin tasapainoton ihminen. Järkyttävää.

Vierailija
17/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:06"]

[/quote]

[/quote]

Voi helvetti, niinpä onkin, on kait tulevassa numerossa sitten, kun ei viimeksi tulleessa. Nyt kyllä loppui tilaus!! :D

Vierailija
18/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja miehet
”Olen vaihtanut ukkoa usein. En osaa olla yksin. Välillä ihmettelen, miten miehet uskaltavat lähestyä, sillä minua pidetään outona. Minulla on myös korkeat suojamuurit.
Kauniit miehet ovat heikkouteni! Katson kasvoja, käsiä, ihoa, selkää, hyvät selkälihakset ovat kauneinta, mitä tiedän. Minulla on kaksi miestyyppiä: hoikka, tiukkapyllyinen surffari tai tatuoitu korsto. Olen viehtynyt myös uutisankkureihin! Rakastamani miehet ovat olleet hyvin erilaisia mutta kaikki rotumiehiä. Ja hyvin herkkiä.”

Vierailija
19/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:09"]

[/quote]

Voi helvetti, niinpä onkin, on kait tulevassa numerossa sitten, kun ei viimeksi tulleessa. Nyt kyllä loppui tilaus!! :D

[/quote]

Aika hyvin osasit tämän aavistaa, että uutta juttua sieltä pukkaa :D Kivasti linkattu noita edellisiä juttujakin tuon jutun alle, saa sitten lueskella nekin siinä samalla.

Vierailija
20/53 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastiksesta jonka Jippu antoi edellisen suhteensa aikana:

"Vuoden alussa tutustunut pari rakastui nopeasti. Kihloihin Jippu ja Janne menivät kesäkuussa, vain kuukausi sen jälkeen kun Jippu oli jättänyt edellisen liittonsa eropaperit. Jippu ei ole vauhdista moksiskaan. Sanoo vain, että heidän kaltaisensa pöhelöt sukeltavat syvälle nopeasti."

On tosiaan aika nopea liikkeissään...

Ja tämä, wtf:

– Vihdoin olen suhteessa, jossa mies on perheen pää. Olin kaivannut sellaista jo vuosia. Miestä, joka sanoo minulle, että turpa kiinni ja keitä sitä kahvia.

Jippu väittää monen naisen toivovan mieheltään samanlaista asennetta. Sitä että mies määrää, ja nainen saa jättäytyä ohjailtavaksi. Häntä ahdistavat puheet naisista johtamassa yhtään mitään.

– En pysty sellaiseen naiseuteen, jota yhteiskuntamme ihailee. Että ollaan jatkuvasti reippaita ja oma-aloitteisia. Tai että miesten äijäily nähdään oitis sovinismina. Minulle sopii hyvin olla vaihteeksi alamainen, Jippu aloittaa.

– Aiemmissa suhteissani olen saanut olla se kaiken hoitava nainen. Nyt minulle sanotaan monelta ja missä pitää olla, milloin syödään ja milloin nukutaan. Se on kuin lepoa. Kyllä useammat naiset haluavat rinnalleen tosiäijän eivätkä jotain ituja syövää prinsessamiestä, hän täräyttää."

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jippu_vihdoin_mieheni_on_perheen_paa